Gallup: Aikooko Jenni Vartiainen avautua "jannamaisesti" erostaan ja Jukan pettämisestä Vain elämäässä?
Jenni sössi v2014 kauden pahasti kun ei kertonut tv:ssä mitään likaisia yksityiselämänsä kauheuksia. Silloin hän luuli että kyseessä on musiikkiohjelma eikä sosiaaliphjorno-show, ja hyvin esittikin biisiversionsa. Nyt hän saa uuden mahdollisuuden alkaa avautua avoerostaan Jukka Immosesta kun mies petti häntä salasuhteessa Anna Puun kanssa pitkään vaikka asuivat vielä yhdessä. Samoin voi kertoa Turvasana-biisin taustat: kertooko Jukasta jonka kanssa sänkyelämä oli täysin väljähtynyttä vai pikku-Eliaksesta jonka kanssa oli "kyllästynyt pelkkään hiplailuun"?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jennihän on ollut joskus vuosia sitten läheisissä väleissä Cheekin kanssa?
Ei ollut Cheekin vaan Kimmo Laihon (Elastisen) kanssa.
Minun mielestä Jenni kertoi jo aiemmalla kaudellaan mm.Gimmelin suosion romahduksesta, perfektionismistaan sekä luistelussa että musiikissa, biisien taustoja, ajatuksiaan julkisuudesta ym. Lisäksi oli tehnyt hyvinkin erilaisia versioita biiseistä ja esitti ne hyvin. Ainoa mikä ilmeisesti on jäänyt teille mammoille hänestä mieleen on se yksi ainoa tilanne, jossa Paula Vesala (Jennin pitkäaikainen ystävä) alkoi selostaa Jennin nuoruudessa tapahtuneita asioita ilman Jennin lupaa, ja J joutui keskeyttämään koska ei halunnut ilmeisesti juuri kyseistä tapahtumaa julkisuuteen. KAIKKI muut ovat saaneet sentää itse avautua eikä muut ole heidän yksityiselämästään laverrelleet tuossakaan ohjelmassa.
Mutta ei - kaikki mitä Jenni tekee tai jättää tekemättä on väärin. Pyh.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Jenni kertoi jo aiemmalla kaudellaan mm.Gimmelin suosion romahduksesta, perfektionismistaan sekä luistelussa että musiikissa, biisien taustoja, ajatuksiaan julkisuudesta ym. Lisäksi oli tehnyt hyvinkin erilaisia versioita biiseistä ja esitti ne hyvin. Ainoa mikä ilmeisesti on jäänyt teille mammoille hänestä mieleen on se yksi ainoa tilanne, jossa Paula Vesala (Jennin pitkäaikainen ystävä) alkoi selostaa Jennin nuoruudessa tapahtuneita asioita ilman Jennin lupaa, ja J joutui keskeyttämään koska ei halunnut ilmeisesti juuri kyseistä tapahtumaa julkisuuteen. KAIKKI muut ovat saaneet sentää itse avautua eikä muut ole heidän yksityiselämästään laverrelleet tuossakaan ohjelmassa.
Tietääkö kukaan, mikä tuo nuoruuden tapahtuma oli? Tuntui että Jenni sai paskahalvauksen kun Vesala alkoi siitä juoruilla. Ja sitten vielä Samuli alkoi jankata, niin oli Jennin pakko puhaltaa peli poikki aika suorasukaisesti. Olisi voinut leikata tuon kohdan ohjelmasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, mikä tuo nuoruuden tapahtuma oli? Tuntui että Jenni sai paskahalvauksen kun Vesala alkoi siitä juoruilla. Ja sitten vielä Samuli alkoi jankata, niin oli Jennin pakko puhaltaa peli poikki aika suorasukaisesti. Olisi voinut leikata tuon kohdan ohjelmasta pois.
Minä tiedän mutten teille sitä kerro.
Jennihän on ollut joskus vuosia sitten läheisissä väleissä Cheekin kanssa?