Mistä löytäisin sugardaddyn joka veisi pois Suomesta?
En kyllä ole enää mikään teini tai parikymppinen, vaan kolmikymppinen, hyvin säilynyt nainen!
Kommentit (23)
Koitapa muru nyt vaan etsiä itsellesi se ikioma ällösetä.
Niitähän ei kuulemma voi välttää missään ja niitä kyttää ihan nurkalla.
Helppoa siis kuin heinänteko.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tollaset kurpat kiinosta.Puolet tuosta iästä pois niin sitten.
-Sokeriisä vm.1957
No eipä sulla sitä rahaakaan ois riittävästi ollut!
Sen jälkeen sua ei huolikaan enää kunnon miehet
Mä löysin kolmekymppisenä ihan miehen itselleni. Kahden lapsen yyhoona. Mies on samanikäinen kuin minä, ulkomaalainen ja rahaa löytyy. Tosin en ollut raha perässä vaan rakkauden. Asun nyt palmujen katveessa, olemme naimisissa ja onnellisia:)
Koittakaas nyt muistaa että sugar daddy ei kauan jaksa katsella samaa typyä vaan kaipaa vaihtelua ja tuoreutta elämäänsä. Loppujen lopuksi joudut kanittamaan kaiken mitä olet saanut että pystyt palaamaan takaisin Suomeen.
Vaikka aloitus on vain huono provo niin kysyn silti: mikä estää länsimaista naista muuttamasta toiseen EU-maahan ihan ilman sugardaddya? Älä tuhlaa elämääsi haaveiluun, jahkailuun ja provoiluun vaan lähde. Et kadu.
t. expat
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus on vain huono provo niin kysyn silti: mikä estää länsimaista naista muuttamasta toiseen EU-maahan ihan ilman sugardaddya? Älä tuhlaa elämääsi haaveiluun, jahkailuun ja provoiluun vaan lähde. Et kadu.
t. expat
Raha, tai oikeastaan sen puute.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen sua ei huolikaan enää kunnon miehet
Niitä on niin harvassa, että ei jaksa etsiä ja kokeilla enää.
Ai oikein veisi. Ootko jotenkin avuton, etkä halua ottaa vastuuta.
Tosinainen vie itse itsensä minne huvittaa, ei siinä mitään viejää tarvi.
Tosimiehiä kiinnostaa itsenäinen nainen, joka kykenee huolehtimaan itsestään.
Arvosta itseäsi. Suomeen kehitettiin aikanaan sosiaaliturva siksi ettei kenenkään tarvisi olla alisteisessa asemassa tai loisena. Tai mene ihan töihin. Vai h*oran paikkaa oletkin hakemassa? On muitakin mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein veisi. Ootko jotenkin avuton, etkä halua ottaa vastuuta.
Tosinainen vie itse itsensä minne huvittaa, ei siinä mitään viejää tarvi.
Tosimiehiä kiinnostaa itsenäinen nainen, joka kykenee huolehtimaan itsestään.Arvosta itseäsi. Suomeen kehitettiin aikanaan sosiaaliturva siksi ettei kenenkään tarvisi olla alisteisessa asemassa tai loisena. Tai mene ihan töihin. Vai h*oran paikkaa oletkin hakemassa? On muitakin mahdollisuuksia.
Mutta kun tällainen mahdollisuus nyt sattuu kiinnostamaan. Ei sillä ole mitään tekemistä itsensä arvostamisen kanssa. Ei kaikki naiset halua olla suurperheen äitejä tai uraohjuksia, vaikka kaikki kunnia heille saavutuksistaan. Mitä pahaa siinä on jos ihminen haluaisi nauttia elämästään ja pitää hauskaa?
Hei ap. Eihän haittaa jos on vaimo ja lapset sekä tyttöystävä ja lapsi. Olen tosi hyvin säilynyt, hoikka, päälle kolmikymppinen mies, olen akateemisesti koulutettu, jopa väitellyt tohtoriksi. Hiuksiakin on päässä. Minua pidetään hyvin älykkäänä. Juuri tällä hetkellä en ole koulutusta vastaavassa tehtävässä vaan pikemminkin luottamustehtävässä. Asun varakkaalla seudulla eteläisessä Helsingissä. Töissä käyn Belgiassa.
Löytyyhän niitä lihavia , rumia ukkoja, jotka seksin vuoksi ovat valmiita maksamaan mitä tahansa, nuorten naisten seurasta. Mutta kyllä se on oksettavaa. Yrjö meinaa lentää joka kerran, vanhan äijän kanssa naidessa. Täytyy vaan ajatella rahaa ja komeata nuorta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap. Eihän haittaa jos on vaimo ja lapset sekä tyttöystävä ja lapsi. Olen tosi hyvin säilynyt, hoikka, päälle kolmikymppinen mies, olen akateemisesti koulutettu, jopa väitellyt tohtoriksi. Hiuksiakin on päässä. Minua pidetään hyvin älykkäänä. Juuri tällä hetkellä en ole koulutusta vastaavassa tehtävässä vaan pikemminkin luottamustehtävässä. Asun varakkaalla seudulla eteläisessä Helsingissä. Töissä käyn Belgiassa.
Vaikka sinua pidetäänkin älykkäänä, et nyt lukenut tarkkaan että tässä on tärkeää se Suomesta pois lähteminen. Ei kiinnosta Helsingin herrat.
Vierailija kirjoitti:
Aiak pitkä työmatka. Et taida käydä lounastunnilla kotona.
Oon espanjaan muuttamassa ja mahtuuhan kämpille nainenkin. Mites ylellisyä elämää aattelit vaatia ja mitäs ois tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
-Sokeriisä vm.1957
Sokeriisällä taitaa olla pahamieli ja koti asuna golitzi. Tekeekö äiti sinulle jauhenlihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vokísta, KELA kustantaa.
Hyvä tietää.
Itsearvostusta, ihminen! Hanki koulutus ja ammatti. Myy ammattitaitoasi, älä itseäsi.
-Sokeriisä vm.1957