Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisin sugardaddyn joka veisi pois Suomesta?

Vierailija
30.05.2017 |

En kyllä ole enää mikään teini tai parikymppinen, vaan kolmikymppinen, hyvin säilynyt nainen!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tollaset kurpat kiinosta.Puolet tuosta iästä pois niin sitten.

-Sokeriisä vm.1957

Vierailija
2/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seekingarrangement.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa muru  nyt vaan etsiä itsellesi se ikioma ällösetä.

Niitähän ei kuulemma voi välttää missään ja niitä kyttää ihan nurkalla.

Helppoa siis kuin heinänteko.

Vierailija
4/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portapotty Dubai.

Vierailija
5/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Sokeriisä vm.1957

No eipä sulla sitä rahaakaan ois riittävästi ollut!

Vierailija
6/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen sua ei huolikaan enää kunnon miehet

Vierailija
7/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kolmekymppisenä ihan miehen itselleni. Kahden lapsen yyhoona. Mies on samanikäinen kuin minä, ulkomaalainen ja rahaa löytyy. Tosin en ollut raha perässä vaan rakkauden. Asun nyt palmujen katveessa, olemme naimisissa ja onnellisia:) 

Koittakaas nyt muistaa että sugar daddy ei kauan jaksa katsella samaa typyä vaan kaipaa vaihtelua ja tuoreutta elämäänsä. Loppujen lopuksi joudut kanittamaan kaiken mitä olet saanut että pystyt palaamaan takaisin Suomeen.

Vierailija
8/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus on vain huono provo niin kysyn silti: mikä estää länsimaista naista muuttamasta toiseen EU-maahan ihan ilman sugardaddya? Älä tuhlaa elämääsi haaveiluun, jahkailuun ja provoiluun vaan lähde. Et kadu.

t. expat

Vierailija
9/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus on vain huono provo niin kysyn silti: mikä estää länsimaista naista muuttamasta toiseen EU-maahan ihan ilman sugardaddya? Älä tuhlaa elämääsi haaveiluun, jahkailuun ja provoiluun vaan lähde. Et kadu.

t. expat

Raha, tai oikeastaan sen puute.

Vierailija
10/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen sua ei huolikaan enää kunnon miehet

Niitä on niin harvassa, että ei jaksa etsiä ja kokeilla enää.

Vierailija
11/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oikein veisi. Ootko jotenkin avuton, etkä halua ottaa vastuuta.

Tosinainen vie itse itsensä minne huvittaa, ei siinä mitään viejää tarvi.

Tosimiehiä kiinnostaa itsenäinen nainen, joka kykenee huolehtimaan itsestään.

Arvosta itseäsi. Suomeen kehitettiin aikanaan sosiaaliturva siksi ettei kenenkään tarvisi olla alisteisessa asemassa tai loisena. Tai mene ihan töihin. Vai h*oran paikkaa oletkin hakemassa? On muitakin mahdollisuuksia.

Vierailija
12/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai oikein veisi. Ootko jotenkin avuton, etkä halua ottaa vastuuta.

Tosinainen vie itse itsensä minne huvittaa, ei siinä mitään viejää tarvi.

Tosimiehiä kiinnostaa itsenäinen nainen, joka kykenee huolehtimaan itsestään.

Arvosta itseäsi. Suomeen kehitettiin aikanaan sosiaaliturva siksi ettei kenenkään tarvisi olla alisteisessa asemassa tai loisena. Tai mene ihan töihin. Vai h*oran paikkaa oletkin hakemassa? On muitakin mahdollisuuksia.

Mutta kun tällainen mahdollisuus nyt sattuu kiinnostamaan. Ei sillä ole mitään tekemistä itsensä arvostamisen kanssa. Ei kaikki naiset halua olla suurperheen äitejä tai uraohjuksia, vaikka kaikki kunnia heille saavutuksistaan. Mitä pahaa siinä on jos ihminen haluaisi nauttia elämästään ja pitää hauskaa?

Vierailija
13/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Eihän haittaa jos on vaimo ja lapset sekä tyttöystävä ja lapsi. Olen tosi hyvin säilynyt, hoikka, päälle kolmikymppinen mies, olen akateemisesti koulutettu, jopa väitellyt tohtoriksi. Hiuksiakin on päässä. Minua pidetään hyvin älykkäänä. Juuri tällä hetkellä en ole koulutusta vastaavassa tehtävässä vaan pikemminkin luottamustehtävässä. Asun varakkaalla seudulla eteläisessä Helsingissä. Töissä käyn Belgiassa.

Vierailija
14/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän niitä lihavia , rumia ukkoja, jotka seksin vuoksi ovat valmiita maksamaan mitä tahansa, nuorten naisten seurasta. Mutta kyllä se on oksettavaa. Yrjö meinaa lentää joka kerran, vanhan äijän kanssa naidessa. Täytyy vaan ajatella rahaa ja komeata nuorta miestä.

Vierailija
15/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Eihän haittaa jos on vaimo ja lapset sekä tyttöystävä ja lapsi. Olen tosi hyvin säilynyt, hoikka, päälle kolmikymppinen mies, olen akateemisesti koulutettu, jopa väitellyt tohtoriksi. Hiuksiakin on päässä. Minua pidetään hyvin älykkäänä. Juuri tällä hetkellä en ole koulutusta vastaavassa tehtävässä vaan pikemminkin luottamustehtävässä. Asun varakkaalla seudulla eteläisessä Helsingissä. Töissä käyn Belgiassa.

Vaikka sinua pidetäänkin älykkäänä, et nyt lukenut tarkkaan että tässä on tärkeää se Suomesta pois lähteminen. Ei kiinnosta Helsingin herrat.

Vierailija
16/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiak pitkä työmatka. Et taida käydä lounastunnilla kotona.

Vierailija
17/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon espanjaan muuttamassa ja mahtuuhan kämpille nainenkin. Mites ylellisyä elämää aattelit vaatia ja mitäs ois tarjolla?

Vierailija
18/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Sokeriisä vm.1957

Sokeriisällä taitaa olla pahamieli ja koti asuna golitzi. Tekeekö äiti sinulle jauhenlihaa?

Vierailija
19/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vokísta, KELA kustantaa.

Hyvä tietää.

Vierailija
20/23 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsearvostusta, ihminen! Hanki koulutus ja ammatti. Myy ammattitaitoasi, älä itseäsi.