Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mistä olette löytäneet nättejä bikinejä isommissa kuppikoissa?

Kokoni on 85F/G ja olen löytänyt vain muutaman tylsän mustan yläosan koossani, mutta haluaisin mieluummin jotain iloisemman väristä tai kuviollista. Olen kierrellyt kaupoissa ja netistäkin tietämistäni nettikaupoista katsonut, mutta hyvin harvoissa edes on kuppikoon mukaan bikinien yläosat.

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

Kappahl ja Cubus löytyy ainakin vielä meitsin kuppikoolle D85. Myös Lindexillä joskus isompia malleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kappahl ja Cubus löytyy ainakin vielä meitsin kuppikoolle D85. Myös Lindexillä joskus isompia malleja.

Cubuksen isoimmat koot on just hiukan liian pieniä mulle ja Lindexistä ja Kappahlista löysin vaan niitä mustia koossani. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliexpress!

Jaa

Oikeasti. Valikoima on laaja, siellä voi maksaa Electronilla ja ongelmilta säästyy jos käyttää järkeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliexpress!

Jaa

Oikeasti. Valikoima on laaja, siellä voi maksaa Electronilla ja ongelmilta säästyy jos käyttää järkeä.

Selvä juttu

Vierailija

Brastop. Nopea toimitus ja hinnat halvemmat kuin Suomessa. Tilasin muutamat ihanan värikkäät kesälomareissua varten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Brastop. Nopea toimitus ja hinnat halvemmat kuin Suomessa. Tilasin muutamat ihanan värikkäät kesälomareissua varten.

Kiitos, tuolla oli ainakin sen tyyppisiä mitä etsin