Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisin adjektiivein kuvailisitte maailmaa sellaisena kuin näette sen omin silmin?

Vierailija
30.05.2017 |

Pinnalta katsoen kylmä ja käsittämätön, mutta syvemmällä on havaittavissa paljon kauniita tarinoita, lämpöä ja rakkautta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska, vittumainen

Vierailija
2/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava, hämmentävä, vaikea, kaaoksellinen, turvaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnalta katsoen kylmä ja käsittämätön, mutta syvemmällä on havaittavissa paljon kauniita tarinoita, lämpöä ja rakkautta.

Minä näen ihan toisin. Minun silmin maailma on päällisin puolin kohtelias ja tiettyjen sääntöjen mukaan toimiva. Hyvät teot ja tarinat huomataan, mutta pintaa syvemmältä maailma on kova, kaavoihin kangistunut, ennakkoluuloinen ja julma paikka. 

Vierailija
4/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, musta, saastunut, korruptoitunut, julma, pimeä, lohduton.

Vierailija
5/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on kaunis, mutta ihmiset sekaisin.

Vierailija
6/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taianomainen

Vierailija
7/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkä, pinnallinen, rutiininomainen

Tietysti lähempää tarkasteltuna moniulotteisempi, ehkä jopa värikäs. Ainakin luonnon kannalta.

Vierailija
8/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaa

Vierailija
9/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavan ristiriitainen. Toisilla enemmän kuin kaikki, toisilla ei mitään.

Vierailija
10/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ihmeellisen ihana planeetta mutta juonittelijoitten valtaama. Mutta luonto iskee takaisin. Näen siis kauniina mutta ihmiset jotka johtavat johtavat harmaan omaksi edukseen ja siksi tämä on julmaa touhua useimmille ja vain muutamalle prosentille hyvä paikka.

Vierailija
11/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on hullu, kylmä, tuomitseva, estynyt, epäluuloinen, pinnallinen, epäreilu, väkivaltainen jne. Hyviäkin asioita on, mutta piilevänä - ne täytyy jokaisen löytää elämästään itse ja ottaa kilo paskaa niskaan jokaista pientä onnistumista kohden. Ja silti, vastoin kaikkea järkeä, niistä pienistä hetkistä pitää pystyä löytämään elämälleen jokin häilyvä tarkoitus.

#staypositive

Vierailija
12/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen ihan toisin. Minun silmin maailma on päällisin puolin kohtelias ja tiettyjen sääntöjen mukaan toimiva. Hyvät teot ja tarinat huomataan, mutta pintaa syvemmältä maailma on kova, kaavoihin kangistunut, ennakkoluuloinen ja julma paikka. 

Ei länsimaisilla uutisilla ole etikettiä eivätkä harrasta propagandaa, ne perustuvat valtaosin totuuteen. Vapautta, demokratiaa, oikeudenmukaisuutta, tasa-arvoa ja järkeä ei arvosteta kaikkialla maailmassa.

Vierailija
13/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei länsimaisilla uutisilla ole etikettiä eivätkä harrasta propagandaa, ne perustuvat valtaosin totuuteen. Vapautta, demokratiaa, oikeudenmukaisuutta, tasa-arvoa ja järkeä ei arvosteta kaikkialla maailmassa.

Myös suomalainen yhteiskunta on pinnallinen, ennakkoluuloinen, kaavoihin kangistunut ja julma. 

Vierailija
14/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIkös etiketti perustu valtaosin markkinoihin eli kilpailun sanelemiin ehtoihin.

Vierailija
15/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäjohdonmukainen, monimuotoinen, ihmeellinen, elävä, itseään toistava, ristiriitainen, ennakoitava mutta yllätyksellinen, salaperäinen, sykähdyttävä, rytminen, tuttu, vääjäämätön, painovoimainen, entropinen, rosoinen, inspiroiva...

Vierailija
16/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäjohdonmukainen, monimuotoinen, ihmeellinen, elävä, itseään toistava, ristiriitainen, ennakoitava mutta yllätyksellinen, salaperäinen, sykähdyttävä, rytminen, tuttu, vääjäämätön, painovoimainen, entropinen, rosoinen, inspiroiva...

Ei ole inspiroiva.

Vierailija
17/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaton, Epävakaa, Räjähdysherkkä, Kuoleva, Kärsivä, Äärirajoilla...

Vierailija
18/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole inspiroiva.

Se tässä tavallaan ihmetyttääkin, että kun on näin paljon järkeä ja niin vähän luovuutta.

Vierailija
19/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajavainen, tarvitseva, teeskentelevä, valheellinen, yksinäinen, perverssi, säälittävä, elollinen, herkkä, meluisa, hiljainen, tarkoituksenmukainen.

Nämä adjektiivit tulivat nopeimmin mieleen tällä hetkellä.

Vierailija
20/24 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Vajavainen, tarvitseva, teeskentelevä, valheellinen, yksinäinen, perverssi, säälittävä, elollinen, herkkä, meluisa, hiljainen, tarkoituksenmukainen.

Nämä adjektiivit tulivat nopeimmin mieleen tällä hetkellä.

"tarkoituksenmukainen" - Meinaatko antaa periksi vai?