Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse olen varattu ja kieltämättä mäkin tykkään tästä miehestä, mutta en tahdo pilata suhdettani nykyisen miehen kanssa, ja vaikka en olisi varattu, ei suhde koskaan toimisi, sillä muuttujia on aivan liikaa. Onneksi välimatka on pitkä, joten ei tarvitse alkaa välttelemään tätä miestä.

• ylös 3
  • alas 5

Kommentit (19)

Vierailija

mikä teidän suhde on ? olette työkavereita vai enemmän? hän vain kertoi rakastavansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mikä teidän suhde on ? olette työkavereita vai enemmän? hän vain kertoi rakastavansa?

No siis ihan kavereita ollaan tähän mennessä oltu. Tänään kun juteltiin kertoi rakastavansa mua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No siis ihan kavereita ollaan tähän mennessä oltu. Tänään kun juteltiin kertoi rakastavansa mua.

oho

Vierailija

aika kaunista toisaalta, että joku voi olla noin rohkea ja kertoo ihan työkaverille että rakastaa häntä...

Vierailija

Se haluu keksiä.. luota muhun sitä ne haluu aina keksiä ja piparia. Etenkin ku se "rakkaus" on noin tukevalla pohjalla.

Vierailija

Itse olen ollut samassa tilanteessa mutta toisinpäin eli siis mies joka luuli olevansa rakastunut naispuoliseen varattuun ystävään. Myöhemmin kuitenkin tajusin että en vain erottanut ystävyyden tunteita ja kiintymyksiä rakkaudesta. Ollaan edelleen ystäviä vaikka joskus sanoinkin rakastavani häntä. Nykyään sanon hänelle että rakastan häntä ystävänä ja hänkin rakastaa mua ystävänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
aika kaunista toisaalta, että joku voi olla noin rohkea ja kertoo ihan työkaverille että rakastaa häntä...

Eihän missään lukenut, että se olisi työkaveri?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut samassa tilanteessa mutta toisinpäin eli siis mies joka luuli olevansa rakastunut naispuoliseen varattuun ystävään. Myöhemmin kuitenkin tajusin että en vain erottanut ystävyyden tunteita ja kiintymyksiä rakkaudesta. Ollaan edelleen ystäviä vaikka joskus sanoinkin rakastavani häntä. Nykyään sanon hänelle että rakastan häntä ystävänä ja hänkin rakastaa mua ystävänä.

Huoh, mitähän eroa tuolla "ystävyyden tunteella ja kiintymyksellä" on rakkauteen? Ei mitään, olet siis ainakin platonisesti rakastunut ystävääsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo ei todellakaan oo työkaveri. :D

Vierailija

Oletko ap. kaunis? juokseeko kaikki sun perässä kieli pitkällä keksi mielessä? ahdistaako?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tässäkin käy näin. Koska välitän tästä tyypistä tosi paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

miksi mä käsitin koko ajan että kyseessä on työkaveri? :)

Vierailija

No jees. Ei se sinua mihinkään velvoita joten lepo vaan. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jees. Ei se sinua mihinkään velvoita joten lepo vaan. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita.

Oon vaan nyt niin sekasin mun ajatusten kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huoh, mitähän eroa tuolla "ystävyyden tunteella ja kiintymyksellä" on rakkauteen? Ei mitään, olet siis ainakin platonisesti rakastunut ystävääsi.

Niinhän mä lopussa sanoinkin rakastan mutta rakastaa voi niin monella eri tavalla :)