voiko pohjalla oleva ihminen saada enää menestystä elämässä?
olen masennuksen kourissa ollut viime vuodet ja todella pohjalla käynyt. Internet ja youtube on täynnä self help ohjeita ja vetovoiman lakia ym. voiko pohjalla oleva ihminen nousta menestylseen vai onko ikä myös este?
Kommentit (12)
Voi nousta ja ikä ei ole este, tuskin edes hidaste.
Jos olet oikeasti pohjalla, niin tulevaisuudessa on edessä vain nousua ja menestystä. Et voi välttyä siltä,e ttä menee nykyistä paremmin.
Self help ja aarrekartat sikseen. Tärkeätä on miettiä, mihin pitkällä tähtäimellä haluaa ja sen jälkeen miettiä, mitä lyhyentähtäimen asioita pitää yksi kerrallaan tehdä sinne pääsemikseksi. Sitten tehdä niitä. Jos yksi ei onnistu, tekee toisen. Menestys muodostuu pienistä asioista peräjälkeen tehtynä.
Totta kai voi. Esteitä voi olla enemmän kuin jollain muulla mutta ei se ole sama kuin mahdotonta.
Kun ihmiset kannustaa toisiaan, se on kauneinta. Menestystä ja rakkautta jokaiselle
En voi valehdella, että voi. Mahdollista on myös sairastua vakavasti, kuolla, tehdä itsemurha.
Menestykseen tarvitaan draivia ja motivaatiota, ja masentuneella niitä ei ole.
Puhun tässä myös itsestäni. Minun on vaikea valehdella itselleni, että tulevaisuus olisi tämän valoisampi. Ei se ole. Eikä ihmisiin voi luottaa.
Rohkaisisin sinua, mutta... minkäs teet. Onhan kaikki kuitenkin mahdollista, jos jaksat unelmoida. Minä en jaksa enää.
Voit nousta ihan niin korkealle kuin ikinä jaksat unelmoida. Löydä rakkaus itsestäsi ja taivaskaan ei ole enää rajana, vaan maisema. Rakkautta sulle!