Mä en jaksa tota koiranpentua enää yhtään!
Koura on 5kk ja koko ajan näykimässä lapsia ja mua. Hampaat on vaihtumassa, ymmärrän, mutta ihan hirveen rasittavaa. Koko ajan tunkemassa itseään syliin sohvalla, ja tuntuu että koira toi mukanaan 90% vaivaa ja 10% iloa. En tosiaan tiennyt että pentu rasittaa kokonperhettä kuukausi kaupalla. En jaksa!!!
Kommentit (10)
Olisko kannattanut miettiä kunnolla, ennen kuin ottaa koiran. Mikset ota sitä syliisi sohvalla? Leikittekö koiran kanssa mitään? Tottakai se hakee huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Äiti sanoi kerran, että tämä koiranpentuhan on vaikeampi kuin lapsi. Nyt kun olen hoitanut veljen lasta muutamaan otteeseen, niin ihmettelen kyllä tuota kommenttia. Eikö äiti hoitanut meitä ollenkaan? IHAN KOKO AJAN pitää mennä sen lapsen oikkujen mukaan hyi helvetti ei ikinä omaa lasta.
Oon samaa mieltä äitisi kanssa. Koiranpennun kanssa pitää singahtaa 1-2h välein pihalle, että pysyy lattiat siistinä. Vauvan kanssa ei tarvi singahdella:)
Et ollut sitten yhtään varautunut kun pennun otit? Olisit ottanut täysikasvuisen koiran. Apulasta
Etsikää sille uusi koti. Nyt on vielä hyvä aika. Tilanne ei ole reilu koiranpennullekaan.
Onko koira vielä joku superenerginen yksilö?
Siskoni otti miehensä kanssa kultaisennoutajanpennun. Oli jatkuvasti minun lahkeessa 😉
Joutuivat palauttamaan kasvattajalle, kun eivät jaksaneet sen kanssa. Heillä tosin myös psyykejuttuja.
Voidelkaa kätenne etikalla niin jopa loppuu. Ja suihkepullo käsien ulottuville AINA, siitä suihkaus naamaan aina kun näykkii. Muuten, mikä on pennun rotu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti sanoi kerran, että tämä koiranpentuhan on vaikeampi kuin lapsi. Nyt kun olen hoitanut veljen lasta muutamaan otteeseen, niin ihmettelen kyllä tuota kommenttia. Eikö äiti hoitanut meitä ollenkaan? IHAN KOKO AJAN pitää mennä sen lapsen oikkujen mukaan hyi helvetti ei ikinä omaa lasta.
Oon samaa mieltä äitisi kanssa. Koiranpennun kanssa pitää singahtaa 1-2h välein pihalle, että pysyy lattiat siistinä. Vauvan kanssa ei tarvi singahdella:)
Ei ehkä vauvan, mutta vauva itkee 8 tuntia vuorokaudessa ja yöllä jos vauvan hoitaja saa 3 tuntia unta niin se on jo hyvä. Joku 2v taas sitten tekee koko ajan jotain vaarallista jota on seurattava ja rääkyy huomiota, kun hetkeksikin kääntää katseen hänestä johonkin muuhun, esim. paskaisen potan tyhjennykseen. Sitten tekemään ruokaa sille, sitten viemään se ulos, sitten taas leikkii sen kanssa sisällä eli kuolee tylsyyteen, kun katsoo kun lapsi ajeluttaa muovirekkaa matolla. Sitten vähän tekee lisää ruokaa, sitten vie ulos jne jne ihan loppumatonta kokopäivätyötä.
Olin aina ajatellut, että eipä se vaikeaa ole varmastikaan pitää pienestä lapsesta huolta. Mutta onhan se sittenkin ihan perseestä. Ennen näitä hoitokeikkoja ajattelin ehkä lisääntyäkin, nykyään en enää. Jos vaikka 3 lasta hankkii, niin kyllähän siinä menettää elämänsä 20 vuodeksi. Jotkut jopa ovat kommentoineet, että teinit ovat vielä vaikeampia kuin pienet lapset, mitä on kyllä vaikea uskoa? Teinithän ovat vain omassa huoneessaan naama kiinni puhelimessa tai sitten kavereiden kanssa jossain? Pakostikin saa vähän omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko koira vielä joku superenerginen yksilö?
Siskoni otti miehensä kanssa kultaisennoutajanpennun. Oli jatkuvasti minun lahkeessa 😉
Joutuivat palauttamaan kasvattajalle, kun eivät jaksaneet sen kanssa. Heillä tosin myös psyykejuttuja.
Kuullostaa ihan normaalilta noutajan pennulta. Kouluttamisella pääsee aika nopeasti tollsesta käytöksestä
T. Labradorinnoutajan omistaja
Tuolta tuntui kun meidänkin koirat oli pentuja. Siitä se helpottaa kun ikää alkaa olla 1-2vuotta. Johdonmukaista opetusta vaan. Ihmettelen noita "luovu koirasta," ihan normaalia että pentu väsyttää välillä