Muistathan sukat/sukkahousut kevään juhla-asuun, koska et halua olla moukka!
Koska etiketti.
Koskee miehiä ja naisia.
Ei mulla muuta.
Kommentit (36)
Juhla-etiketti koskee myös av-mammoja.
Omalla pihalla voi tepastella paljain jaloin ja tuulettaa löyhkäänsä.
Tietysti sukkahousut juhla-asuun.
Ei täällä junttilassa etikettiä tunne kuin ehkä 2% koko kansasta.
Etiketti vaatii laittamaan polyesterikammotukset jalkaan? Mitään hiostavampaa kamalampaa vaatekappaletta ei ole vielä keksitty kuin juhlsukkahousut! Vai vielä etiketti! Piut paut sellaiselle! En aio rääkätä itseäni enkä ostaa epäekologisia tuotteita.
Eihän kukaan muutenkaan enää välitä etiketeistä, hääkutsuissa on tilinumerot kerjuurunoineen jne.
Tällä hetkellä neuvoisin pukemaan siistin toppapuvun.
Kaikki on siis hyvin kunhan laittaa sukkahousut. Luulen kyllä, että pelkät sukkahousut herättäisivät huomiota.
Sukkahousut ovat poistuneet etiketistä, ne ovat vanhanaikaisia. Ap:n mielestä varmaan myös kenkien ja käsilaukun pitää mätsätä toisiinsa :´D
Vierailija kirjoitti:
HUOM!! Legginsit ei ole sukkahousut.
Pidän sukkahousuja legginsien alla koska palelen helposti.
Varpaista avoimien juhla-avokkaiden tai -sandaalien kanssa ei todellakaan käytetä sukkahousuja, stay-upeja tai mitään muutakaan. Mutta eihän palstamammat pue kai kesäjuhliinkaan muita kuin perusavokkaita :DD
Ainakaan ranskalaisen etiketin mukaan sukkahousuja ei tule missään nimessä käyttää. Liekö suomalainen "talven varalle" etiketti tämä?
tuija kirjoitti:
Huh, onneksi kesä alkaa pian: kesäkuu lasketaan kesäkuukaudeksi, joten aion mennä lauantaina ylioppilasjuhiin ilman sukkahousuja. :D
Kalenterin mukaan saattaakin olla, mutta luultavasti tulossa on lumikuurojakin.
En laita sukkahousuja hameen alle, enkä myöskään pikkareita.
t.Irmeli
Koulun juhla pidetään ulkona ja minua hirvittää mennä sinne kesämekossa. Jos puen sukkahousut villahousujen alle niin onko ok?
En käytä sukkahousuja ikinä kesäisin, en myöskään juhlissa. Talvella on valitettavasti pakko, jos on kyseessä sellaiset juhlat, joissa käytän mekkoa / hametta. Onneksi niitä on talven mittaan vain muutamat.
Kammottavampaa vaatekappaletta kuin keinokuituiset sukkahousut ei ole olemassa!
Aina löytyy näitä rebeleitä, joiden mielestä etiketti ei koske heitä...!
Ei tarvitse olla stara käydäkseen pedissä, manissa, meikissä ja kampaajalla juhlapäivän aamuna. Minäkin näet käyn aina ennen häävieraaksi lähtöä, ja ennen merkittäviä syntymäpäiväjuhliakin. Karvat toki poistatan myös, mutta rusketukselle en näe syytä. Minulla on kaunis vaalea iho, en halua esittää muun rotuista kenenkään juhlissa. Rusketus sitä paitsi vanhentaa ikävästi.