Kysy naistenmieheltä mitä haluat
Eli saat kysyä mitä vaan, olen tässä jonkun aikaa langoilla. Vastaan rehellisesti kaikkiin asiallisiin ja joihinkin asiattomiinkin kysymyksiin.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on nuorin nainen, jonka kanssa voisit tällä hetkellö kuvitella harrastavasi seksiä? Minkä ikäinen olet itse?
Olen tällä hetkellä jo veteraani-iässä, eli kohtuullisen kokenut naistenmies, ikää on karvan alle 40 vuotta. Ei minulla ole mitään ala eikä yläikärajaa, vaan persoona ratkaisee. Viime vuosina nuorimmat ovat olleet alle parikymppisiä ja vanhimmat yli viiskymppisiä. En ole ikärasisti mihinkään suuntaan.
Montako seksikumppania sinulla suunnilleen on? Yli sata? Yli 200?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistan sinut, jotta osaan pysyä kaukana. En halua mitään naistenmiestä. Oletko esim. komea? Itse kartan komeita miehiä, koska he eivät yleensä ole uskollisia.
Hyvin päätelty, mutta eivät ole rumatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Montako seksikumppania sinulla suunnilleen on? Yli sata? Yli 200?
En ole koskaan määriä laskeskellut, mutta näin mututuntumalta sanoisin, että tuo jälkimmäinen luku lienee lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Naistenmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Alfa?
Käsittääkseni alfa on kokolailla naistenmiehen synonyymi, joten enköhän minä ole.
Alfa on johtava yksilö, mutta naistenmiehen ei tarvitse olla johtava yksilö, vaan naisten nauratus riittää.
Se oli sinun määritelmäsi, määritelmiä on toki muitakin. Itse en pidä itseäni missään nimessä naistennaurattajana, vaikka toki osaan myös naisia naurattaakin.
Naistenmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Alfa?
Käsittääkseni alfa on kokolailla naistenmiehen synonyymi, joten enköhän minä ole.
Voin meidän kylältä nimetä pari naistenmiestä, joiden luoksi ohjaisin naispuolisen kaverini puutteessa, koska tiedän heidät luonteeltaan sellaisiksi että naisia tulee ja menee. En pitäisi kuitenkaan alfoina. Sosiaalisia ja ihan komeita kyllä, huonoja sitoutumaan. Itse katson ylöspäin sellaisia miehiä joille ei kelpaa lähes kaikki ok-naiset vaan joissa on myös jotain älyllistä ja henkistä tarttumapintaa. Omalta paikkakunnalta yksi sellainen on esimerkiksi eräs politiikassa intohimoisesti mukana oleva.
Miksi haluat olla monen naisen kanssa? Mitä teet, kun naisella on eri ajatukset suhteen laadusta? Oletko koskaan rakastunut ja kerro, kuinka jutussa kävi.
Haluatko lapsia?
Kauanko seksi kanssasi yleensä kestää?
Minkä näköinen oli rumin nainen, jonka kanssa olet harrastanut seksiä?
Mitä teet työksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistan sinut, jotta osaan pysyä kaukana. En halua mitään naistenmiestä. Oletko esim. komea? Itse kartan komeita miehiä, koska he eivät yleensä ole uskollisia.
Hyvin päätelty, mutta eivät ole rumatkaan.
No kuka on?
Minkä ikäinen olet OIKEASTI, ja oletko koskaan nähnyt alastonta naista muualla kuin netissä?
Mitä eri sukupuolitauteja sinulla on ollut?
Uskotteletko naisille olevasi kiinnostunut näistä vain jotta saat käydä heidän sängyssään kääntymässä?
Vierailija kirjoitti:
Naistenmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Alfa?
Voin meidän kylältä nimetä pari naistenmiestä, joiden luoksi ohjaisin naispuolisen kaverini puutteessa, koska tiedän heidät luonteeltaan sellaisiksi että naisia tulee ja menee. En pitäisi kuitenkaan alfoina. Sosiaalisia ja ihan komeita kyllä, huonoja sitoutumaan. Itse katson ylöspäin sellaisia miehiä joille ei kelpaa lähes kaikki ok-naiset vaan joissa on myös jotain älyllistä ja henkistä tarttumapintaa. Omalta paikkakunnalta yksi sellainen on esimerkiksi eräs politiikassa intohimoisesti mukana oleva.
Nimeä pois vaan, mutta niillä ei välttämättä ole kanssani mitään muuta tekemistä, kuin että ovat kenties myös naistenmiehiä. Jokainen saa toki määritellä naistenmieheytensä kuten tahtoo, mutta minulle ei ainakaan kelpaa kuka tahansa ok-nainen, vaan päätän tasan tarkkaan itse kenen kanssa haluan läheisempää kanssakäymistä, joten minun luokse ei ainakaan kannata yhtäkään puutteellista kaveriasi lähettää ;)
Minua ei tarvitse katsoa ylöpäin, vaan olen ihan samalla tasolla kaikkien kanssa ja kuten jo mainitsin, minulle ei todellakaan kelpaa kuka tahansa. Älykkyyttä itsekin arvostan, myös naisissa.
Mitä poliitikkoihin tulee, niin ainakin Ilkka Kanerva, Toimi Kankaanniemi ja Jussi Halla-aho suhtautuvat politiikkaan melko intohimoisesti. Ovatko he sitten alfoja, tai naistenmiehiä vai ei, se lienee makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteletko naisille olevasi kiinnostunut näistä vain jotta saat käydä heidän sängyssään kääntymässä?
Kysymys oli hieman erikoisesti aseteltu. En koskaan uskottele mitään sellaista, mitä en tarkoita. Jos haluan jonkun kanssa harrastaa seksiä vain yhden yön, niin en taatusti uskottele hänelle yhtään mitään. Toisaalta hyvin harvoin lähden yhdenkään naisen kanssa sillä mielellä harrastamaan seksiä, että se jäisi satavarmasti tähän yhteen ainoaan yöhön, vaan annan ajan näyttää, mihin päädytään. Mitään katteettomia lupauksia en kuitenkaan koskaan anna.
Saat karttaa ihan vapaasti ja hyvä vaan jos niin teet, sillä minulla on jo muutenkin runsaasti ylitarjontaa.
En mielelläni arvio, saatika kehu ulkomuotoani. Olen 187 senttiä pitkä ja painoa on 85 kiloa. Naiset ovat komeaksikin maininneet ja kaippa sitäkin ulkomuodostani löytyy, kun kuitenkin minua lähestyvät. Määrittelisin itseni mieluumminkin karismaattiseksi, kuin komeaksi, jos jotenkin itseäni määritellä pitäisi.