Eli saat kysyä mitä vaan, olen tässä jonkun aikaa langoilla. Vastaan rehellisesti kaikkiin asiallisiin ja joihinkin asiattomiinkin kysymyksiin.

• ylös 2
  • alas 1

Sivut

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Marjattamäkelä

Minkä ikäsenä susta tuli naisten mies? Millasen tunteen saat tosta roolista? Paljonko sulla menee rahaa kuukaudessa naisiin?

Vierailija

Varmaan ankeeta, kun tuntee ittensä surkeaksi ja täytyy yrittää todistella muuta koko ajan

Vierailija kirjoitti:
Saako nainen myös aina kanssasi? Jos vastaat ei niin et ole naistenmies.

Tottakai saa ja monta kertaa, siis ne jotka minulta ylipäätään saa. Tietenkään en kaikille vonkaajille anna. Kuitenkin minulle on kunnia-asia naisen tyydytys ja hyvinvointi, jos hänen kanssaan lemmenleikkeihin ryhdyn.

Vierailija

Onko sinulla ulkoa opeteltuja fraaseja joita toistelet useille naisille ja jos on, mitkä olet havainnut toimivimmiksi naisten pokaamisessa?

Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ulkoa opeteltuja fraaseja joita toistelet useille naisille ja jos on, mitkä olet havainnut toimivimmiksi naisten pokaamisessa?

Ei ole. Mennään aina tilanteen mukaan. Ja näin heti kärkeen voin sanoa, että jos ylipäätään lähtee jotain naista "pokaamaan" ja varsinkin jos sitä yrittää jollain ulkoa opetelluilla fraaseilla, niin metikköön mennään ja lujaa. Naisen saaminen on herkkä taitolaji, jos siis haluaa muitakin kuin pissiksiä, joiden saamiseen nyt ei juuri kummoisia edellytyksiä vaadita.

Marjattamäkelä kirjoitti:
Minkä ikäsenä susta tuli naisten mies? Millasen tunteen saat tosta roolista? Paljonko sulla menee rahaa kuukaudessa naisiin?

Kyllähän minä jo kymmenvuotiaana viimeistään huomasin, että pidän vastakkaisesta sukupuolesta ja vastakkaisen sukupuolen edustajat pitävät minusta. Taisin olla 11 kun "seurustelin" naapurin kauniin eloveenatytön kanssa. Hän oli minua liki kolme vuotta vanhempi ja siis hänellä oli jo jonkinlaiset tissit ja karvakin jo alapäässä kasvoi (siihen aikaan niitä ei heti ajeltu pois). Jo silloin tajusin, että tämä on minun juttuni ja että naiset ovat minun elämäni tarkoitus.

Marjattamäkelä kirjoitti:

Unohtui Marjatan kysymyksen vastauksesta tuo rahapuoli, eli valotetaan sitäkin nyt hieman.

Ei minulla varsinaisesti naisiin mene rahaa senttiäkään, siis erityisesti naisiin. Jos siis jollekin tarjoan, tai ostan jotain, niin en tee sitä varsinaisesti sukupuolen takia, vaan ylipäätään kohteliaisuutena. Olen siis tietenkin siinä mielessä vanhanliiton mies, että treffeillä minä tarjoan aina. Se on itsestään selvä asia, enkä niitä tarjoamisiani mitenkään laskeskele, tarjoanhan minä välillä miespuolisille tuttavillenikin.

Vierailija

Mistä tunnistan sinut, jotta osaan pysyä kaukana. En halua mitään naistenmiestä. Oletko esim. komea? Itse kartan komeita miehiä, koska he eivät yleensä ole uskollisia.

Vierailija

Minkä ikäinen on nuorin nainen, jonka kanssa voisit tällä hetkellö kuvitella harrastavasi seksiä? Minkä ikäinen olet itse?

Vierailija

Naistenmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Alfa?

Käsittääkseni alfa on kokolailla naistenmiehen synonyymi, joten enköhän minä ole.

Alfa on johtava yksilö, mutta naistenmiehen ei tarvitse olla johtava yksilö, vaan naisten nauratus riittää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.