Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi jälkikasvua, mutta on aina ovulaation aikaan pois! :(

Vierailija
30.05.2017 |

Eli tällainen tilanne meillä: erityisesti mies haluaisi jälkikasvua ja viimeisen parin vuoden aikana olemme antaneet lapselle mahdollisuuden. Eli lapsi voi tulla milloin vain on tullakseen. Mutta eipä vaan tule. :(

Suurimpana syynä se, että mies ei ole vielä koskaan ollut kotona ovulaation aikaan. Hänellä on silloin aina yön yli työmatkoja tai sitten hän tulee kotiin ja vuoteeseen vasta kun minä olen jo unessa, pitkälle keskiyön jälkeen. Työt tuntuu menevän hänen tärkeysjärjestyksessään kaiken ohi. Hän ikään kuin valitsee työn mieluummin kuin oman syntymättömän lapsensa.

Mikä tässä tilanteessa auttaisi? Unohtaa lapsi ikuisesti? Vääntää korkeakoulutetulle miehelle rautalangasta, jälleen kerran, miten ihmisalkion hedelmöitys tapahtuu? Pakottaa valitsemaan työn ja perheen välillä (vaikka päätös kai on hänen toimestaan jo tehty)?

Fakta kuitenkin on, että myös minä jään lapsettomaksi jos mieheni kanssa enää jatkan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän varmoja päiviä edes ole? Kyllä sitä raskaaksi tulee, vaikkei sekunnilleen ovulaation aikaan saisikaan siementä sisään. Pitäisiköhän teidän molempien käydä jossain tutkimuksessa?

Vierailija
2/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat väkisin lapsen, jota joudut hoitamaankin sitten yksin...? Mies pettää työmatkoilla ja olet väsynyt, ahdistunut kotiäiti?

Siittiöt muuten elävät useamman päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä sen pomon ilmeen kun mies kertoo, ettei voi tulla töihin kun vaimo vaatii jäämään kotiin panemaan.

Vierailija
4/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis oikeasti  halua lasta.

Vierailija
5/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa on kuusi päivää, jolloin voi tulla raskaaksi. Sulle ei taida seksi maistua?

Vierailija
6/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän varmoja päiviä edes ole? Kyllä sitä raskaaksi tulee, vaikkei sekunnilleen ovulaation aikaan saisikaan siementä sisään. Pitäisiköhän teidän molempien käydä jossain tutkimuksessa?

Googlasinkin vähän ja löysin tällaisen.

http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Miehen-hedelmallisyys/siittiot-elavat-…

"Siittiöt elävät naisen elimistössä keskimäärin 2—3 vuorokautta. Sitkeimpien siittiösissien tiedetään sinnittelevän hengissä jopa viikon. Siittiön hedelmöityskyky laskee kuitenkin jo 60 tunnin päästä siemensyöksystä. On hyvin harvinaista, että yli 3 vuorokautta vanhat siittiöt hedelmöittäisivät munasolun."

Nyt ihmetyttää, että miksi pariskunnat käyttävät minkäänlaista ehkäisyä? Kyllähän sitä nyt kuukaudessa yhden viikon pystyy olemaan ilman, tai jos ei mitenkään pysty, niin panee sitten sen yhden viikon kondomin kanssa.

Vierailija
7/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli samanlainen, ensin ei halunnut lasta ja kun kerroin että edelleen se on kynnyskysymys ja että sitten on pakko erota, hän ajan kuluessa halusikin jättää ehkäisyn pois.

Kuitenkin alkoi toimimaan niin ettei petipuuhiin päästy kuin harvakseltaan, odotteli koneella niin kauan että minun oli pakko alkaa nukkua ja viikonloppuisin ei ollut kotosalla.

Erohan siinä tuli, onneksi, nyt ollaan molemmat tahoillamme pikkulasten vanhempia.

Vierailija
8/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni oli samanlainen, ensin ei halunnut lasta ja kun kerroin että edelleen se on kynnyskysymys ja että sitten on pakko erota, hän ajan kuluessa halusikin jättää ehkäisyn pois.

Kuitenkin alkoi toimimaan niin ettei petipuuhiin päästy kuin harvakseltaan, odotteli koneella niin kauan että minun oli pakko alkaa nukkua ja viikonloppuisin ei ollut kotosalla.

Erohan siinä tuli, onneksi, nyt ollaan molemmat tahoillamme pikkulasten vanhempia.

siis mies lisääntyi jonkun toisen kanssa? Onneksi jätit sian 

Vierailija
9/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä sen pomon ilmeen kun mies kertoo, ettei voi tulla töihin kun vaimo vaatii jäämään kotiin panemaan.

Entisessä työpaikassani pomo olisi antanut vapaapäivän lapsen tekoa varten :D

Vierailija
10/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis oikeasti  halua lasta.

Tätä itsekin olen epäillyt.

Ja kyseenalaistanut miehen isyyttä ja tulevaa läsnäoloa lapsiperhearjessa jos ei kykene olemaan läsnä edes ovulaation aikaan.

Millainen isä hänestä tulisi? Yksinhuoltajahan käytännössä joutuisin olemaan ja vastaamaan yksin arjen pyörityksestä - kuten tähänkin asti. Nyt vain kuviossa olisi lapsikin. Ei ihan vastaa sitä haavekuvaa joka mulla on perheestä ollut.

AP

Vierailija
11/17 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestääkö mies poissaolonsa ovulaatiosi kohdalle? Siis kun asiasta tulee puhetta, että loppuviikosta olis muuten se aika taas kun kannattaisi kokeilla niin "hupsheijaa mulla onkin muuten työreissu just sillon, sori hani!" Vai sattuuko ne vaan? Miehet ovat vähän sellaisia, että vaikka ne periaatteessa tietävät miten ihminen saa alkunsa, niin eivät silti tiedä tarkkoja faktoja. Oikeasti yllättävän harva nainenkaan tietää, mutta asiaan huomiota kiinnittänyt nainen sentään tietää kiertonsa tarkasti. Mies taas ei tiedä naisensa kiertoa yleensä muuta kuin epämääräisesti "taas sillä on se aika".

Vierailija
12/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tällainen tilanne meillä: erityisesti mies haluaisi jälkikasvua ja viimeisen parin vuoden aikana olemme antaneet lapselle mahdollisuuden. Eli lapsi voi tulla milloin vain on tullakseen. Mutta eipä vaan tule. :(

Suurimpana syynä se, että mies ei ole vielä koskaan ollut kotona ovulaation aikaan. Hänellä on silloin aina yön yli työmatkoja tai sitten hän tulee kotiin ja vuoteeseen vasta kun minä olen jo unessa, pitkälle keskiyön jälkeen. Työt tuntuu menevän hänen tärkeysjärjestyksessään kaiken ohi. Hän ikään kuin valitsee työn mieluummin kuin oman syntymättömän lapsensa.

Mikä tässä tilanteessa auttaisi? Unohtaa lapsi ikuisesti? Vääntää korkeakoulutetulle miehelle rautalangasta, jälleen kerran, miten ihmisalkion hedelmöitys tapahtuu? Pakottaa valitsemaan työn ja perheen välillä (vaikka päätös kai on hänen toimestaan jo tehty)?

Fakta kuitenkin on, että myös minä jään lapsettomaksi jos mieheni kanssa enää jatkan.

Herran jumala taas näitä juttuja ! 😂 mä en edes hirveesti tässä vaiheessa kyseli, että mikä on kun ei lapsenteko kiinnosta? Mä kysyisin että mikä en kun ei paljaana paneminen kiinnosta ??!! Teillä taitaa olla keskustelun paikka noin ihan yleisestikin !

Vierailija
13/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta mitä spekulointia taas.

Jätä se työssäkäyvä sika ja ota tilalle työtön sohvaperuna jolla on aikaa pylsiä yöt ja päivät. Joku kehno muusikko voisi esim. olla sopiva.

Vierailija
14/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies näkee tämän keskustelun, tunnistaa puolisonsa ja pakenee ulos suhteesta ennenkuin on myöhäistä. En suosittelisi kenellekään lasten hankkimista sellaisen henkilön kanssa, joka hakee elämänohjeensa tältä foorumilta.

Uskomatonta johtopäätöksien arpomista, pähkäilyä ja täysin kieroutunutta kommentointia. Nykynaiset ovat sairaita.

Vierailija
15/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlasinkin vähän ja löysin tällaisen.

http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Miehen-hedelmallisyys/siittiot-elavat-…

"Siittiöt elävät naisen elimistössä keskimäärin 2—3 vuorokautta. Sitkeimpien siittiösissien tiedetään sinnittelevän hengissä jopa viikon. Siittiön hedelmöityskyky laskee kuitenkin jo 60 tunnin päästä siemensyöksystä. On hyvin harvinaista, että yli 3 vuorokautta vanhat siittiöt hedelmöittäisivät munasolun."

Nyt ihmetyttää, että miksi pariskunnat käyttävät minkäänlaista ehkäisyä? Kyllähän sitä nyt kuukaudessa yhden viikon pystyy olemaan ilman, tai jos ei mitenkään pysty, niin panee sitten sen yhden viikon kondomin kanssa.

Näin offtopikina kerron että itsellä on niin säännöllisen epäsäännöllinen kuukautisrytmi ettei omalla kohdalla ole niitä varmoja päiviä. Yhdessä vaiheessa miehen kanssa ajateltiin että nyt olis varmat päivät ja paljaalla kerran sisään (enempää ei paljaalla menty) ja kuukautta myöhemmin testi näytti plussaa.

Meillä raskaus meni jo 10 viikolla kesken, mutta päätettiin ettei yritetä vähään aikaan uutta (oltiin kuitenkin oltu vasta 6kk yhdessä) joten hommattiin mulle kierrukka että on oikeasti varmat päivät :)

Vierailija
16/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet jättää kumin pois? Jos ette niin suosittelen testaamaan.

Vierailija
17/17 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte käyttää konsulttia. Voin tulla ostopalveluna hoitamaan hommat miehesi puolesta.

Konsultti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän