Miksi lähestulkoon kaikki eturivin "kriitikot" sun muut Suomi ensin -tyypit ovat ulkomaalaistaustaisia jollain tapaa?
Mario Argenta, Marco De Wit, Junes Lokka, Ilja Janitskin jne jne sitten on nämä Bäckmanit ja Molarit sun muut sekopäät joiden henkinen koti on Venäjällä
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
melko suvaitsematon avaus vai koitatko selittää että syntyperästä saa vittuilla jos kohteena on joku joka on kanssasi eri mieltä?
Melko projektoiva vastaus, en ottanut mitään kantaa siihen kuka saa tehdä mitä tai mitä mieltä itse olen. Osoitin vain silmiinpistävän faktan tästä porukasta.
Koska he pelkäävät oman asemansa vaaraantuvan ja haluavat äänekkäästi osoittaa, että "Minä en ole samanlainen kuin nämä uudet tulijat!"
Marco de Wit esiintyy hollantilaisena vaikka onkin marokkolainen. Miksi haluaa piilotella alkuperäänsä ??
he hyvää hyvyyttään ajavat suomalaisten asiaa. on hyvä että olemassa on ihmisiä, jotka uhrautuvat että muilla olisi parempi elää.
Vierailija kirjoitti:
Marco de Wit esiintyy hollantilaisena vaikka onkin marokkolainen. Miksi haluaa piilotella alkuperäänsä ??
Rasmuksessa löydetty uutta "tietoa".
He ihan ilman yhteiskunnan tukia siellä Rautatientorin torin reunalla puolustavat maata ja viereistä käymälää. kuukausikaupalla.
melko suvaitsematon avaus vai koitatko selittää että syntyperästä saa vittuilla jos kohteena on joku joka on kanssasi eri mieltä?