Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähestulkoon kaikki eturivin "kriitikot" sun muut Suomi ensin -tyypit ovat ulkomaalaistaustaisia jollain tapaa?

Vierailija
30.05.2017 |

Mario Argenta, Marco De Wit, Junes Lokka, Ilja Janitskin jne jne sitten on nämä Bäckmanit ja Molarit sun muut sekopäät joiden henkinen koti on Venäjällä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko suvaitsematon avaus vai koitatko selittää että syntyperästä saa vittuilla jos kohteena on joku joka on kanssasi eri mieltä?

Vierailija
2/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

melko suvaitsematon avaus vai koitatko selittää että syntyperästä saa vittuilla jos kohteena on joku joka on kanssasi eri mieltä?

Melko projektoiva vastaus, en ottanut mitään kantaa siihen kuka saa tehdä mitä tai mitä mieltä itse olen. Osoitin vain silmiinpistävän faktan tästä porukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he pelkäävät oman asemansa vaaraantuvan ja haluavat äänekkäästi osoittaa, että "Minä en ole samanlainen kuin nämä uudet tulijat!"

Vierailija
4/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco de Wit esiintyy hollantilaisena vaikka onkin marokkolainen. Miksi haluaa piilotella alkuperäänsä ??

Vierailija
5/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

he hyvää hyvyyttään ajavat suomalaisten asiaa. on hyvä että olemassa on ihmisiä, jotka uhrautuvat että muilla olisi parempi elää.

Vierailija
6/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marco de Wit esiintyy hollantilaisena vaikka onkin marokkolainen. Miksi haluaa piilotella alkuperäänsä ??

Rasmuksessa löydetty uutta "tietoa".

Vierailija
7/7 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ihan ilman yhteiskunnan tukia siellä Rautatientorin torin reunalla puolustavat maata ja viereistä käymälää. kuukausikaupalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän