Vierailija

Puolipitkä ja suora tukka. Äärimmäisen kevyesti meikatut kasvot. Valkea paitapusero, silkkihuivi, tummat farkut, mustat loaferit ja musta laukku.

• ylös 1
  • alas 14

Kommentit (20)

Vierailija

Tietenkin takki on noiden vaatteiden päällä. Tavallisesti trenssi ja hanskat käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
hfdhdh

Tukka voi olla ihan seksikäs tuollaisena. Kevyt meikkaus riittää, jos on luonnostaan nätti. Muu on epäolennaista.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Mitä pitäisi ajatella?
Entä jos paitapusero onkin musta ja meikkiä hitusen enemmän ja huulipunaa ei kuitenkaan?

Ap kulta, riippuu aika paljon myös ihmisen ulkonäöstä ja käytöksestä jne, ei vain vaatteista tai hiusten pituudesta.

Ps. Hankkikaa itseluottamus

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

niinpä niin!

Ei nuo vaatteet tee ihmistä..hänhän voi olla vaikka kuinka ruma, vaikka olisiikin kevyesti meikattu tai silkkihuivi kaulassa. Justiin se ja sama, onko loaferit tai crocsit.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
niinpä niin!

Ei nuo vaatteet tee ihmistä..hänhän voi olla vaikka kuinka ruma, vaikka olisiikin kevyesti meikattu tai silkkihuivi kaulassa. Justiin se ja sama, onko loaferit tai crocsit.

Pukeutuminen ja tyyli toki vaikuttaa mielikuviin, mutta eikö kerro huonoa vain katsojasta, jos kohteen rumuus tai kauneus vaikuttaa siihen, mitä hänestä ajattelee?

(Toki jos katsoja on etsimässä seksikumppania, ulkonäkökin vaikuttaa ajatuksiin, mutta oletan että ap kysyi mielikuvia.)

Vierailija

Kuulostaa hyvin tylsältä ja mielikuvituksettomalta, mutta varmaan luonnehtii itseään sanalla "klassinen".

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Ajattelen, että on kuin minä. Olen opettaja. Mielleyhtymänä ajattelen siis, että kuvattu henkilö on klassinen opettaja, luultavasti hillitty ja hyväkäytöksinen, ystävällinen. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvin tylsältä ja mielikuvituksettomalta, mutta varmaan luonnehtii itseään sanalla "klassinen".

Juuri näin.

Vierailija

Jos tulisi kadulla vastaan, niin en varmaan ajattelisi mitään, koska en kiinnittäisi huomiota ellei naisella olisi kauniit kasvot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi ajatella?
Entä jos paitapusero onkin musta ja meikkiä hitusen enemmän ja huulipunaa ei kuitenkaan?

Ap kulta, riippuu aika paljon myös ihmisen ulkonäöstä ja käytöksestä jne, ei vain vaatteista tai hiusten pituudesta.

Ps. Hankkikaa itseluottamus

Pakko tunnustaa: olen niin köyhä, ettei minulla ole varaa muotiin. Ostan vaatteeni kirpputoreilta ja kierrätyskeskuksesta. Sen vuoksi kuljen julkisilla paikoilla tuossa lookissa. Hiukset leikkaa kaveri eBaysta tilatuilla saksilla ja maalarinteipin avulla. Jos Jumala olisi olemassa hän antaisi minulle työpaikan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En luonnehdi. Paremmin sopii sana persaukinen. Satsaan sellaisiin vaatteisiin, joista ei selviä heti minkä vuoden mallistoa ne ovat. Laukku on ihan sattumalöytö ja laadukasta vintagea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että on kuin minä. Olen opettaja. Mielleyhtymänä ajattelen siis, että kuvattu henkilö on klassinen opettaja, luultavasti hillitty ja hyväkäytöksinen, ystävällinen. :)

No, hyväkäytöksinen ja ystävällinen olen. Jopa liiankin sinisilmäinen ja luottavainen vaikka olen kohdannut monenlaisia ihmisiä. Olen ujo ja rakastan lukemista sekä käsitöiden tekemistä. En ole luova käsitöissäni vaan teen vuodesta toiseen samankaltaisia palmikkoneuleita. Ne tulevat jo oikeastaan selkäytimestä kun katson tv-uutisia jne.

Vierailija

Tylsä. Hajuton, mauton ja oikeastaan ihan näkymätön tyyppi, jota en edes huomaisi, saati muistaisi mitään hänestä. Siinä ei vintagelaukut paljoa auttaisi.

gfsfsdsdf

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinpä niin!

Pukeutuminen ja tyyli toki vaikuttaa mielikuviin, mutta eikö kerro huonoa vain katsojasta, jos kohteen rumuus tai kauneus vaikuttaa siihen, mitä hänestä ajattelee?

(Toki jos katsoja on etsimässä seksikumppania, ulkonäkökin vaikuttaa ajatuksiin, mutta oletan että ap kysyi mielikuvia.)

Niin, minä mietin heti miehen näkökulmasta tätä mutta ehkä sitä ei nyt haettukaan.

Jos mies sanoo naiselle, että ihana bleiseri ja sopii tosi hyvin noihin kenkiin, siitä jo voi arvata minkalainen mies on kyseessä. Heteromies taas pikemminkin miettii, että miltähän nainen näyttää *ilman* vaatteita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.