Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että minun ystävällisyyteni vaikuttaa ihmisiin aina niin voimakkaasti?

Vierailija
29.05.2017 |

Vaikka muut asiakkaat kohtelisivat esim asiakaspalvelijaa hyvin niin silti kassamyyjä ei tunnu ilahtuvan heidän ystävällisyydestään samalla tavalla kuin minun ystävällisyydestäni.
Seksuaalisesti vetovoimasta ei ole kyse, sillä vaikutan voimakkaasti sekä naisiin että miehiin. Näyttää aina siltä että heidän koko päivänsä pelastuisi :)

Tuntuu kyllä hyvältä olla muille mukava ja jos toisen päivä siitä pelastuu niin vielä parempi!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoudesta. Siitä jostain. Vilpittömyydestä?

Vierailija
2/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko johtua karismasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vaan niin mukava että itsellekin tulee mukava olo! :)

Vierailija
4/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat ihmisinä hurmaavia. Heitä näkee harvemmin mutta kun näkee niin miten voisi olla tykkäämättä?

Vierailija
5/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kuulemma niin riemastuttavan iloiset ja hyväntahtoiset kasvot, että niin lapset, koirat, kun aikuisetkin ihmisetkin ihastuvat minuun heti ja luulenpa, että siellä on toinen päivänpaiste. :)

Vierailija
6/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun olet, ei varmaan kassamyyjät kovin usein kaltaisiisi päivänpiristäjiin törmää =D

Vierailija
7/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen sivistyneitä vastauksia!!

Tuota, en tiedä onko ihan samasta asiasta kyse (piristänkö varsinaisesti kenenkään päivää), mutta minun kanssani monet asiakaspalvelijat heittää läppää mielellään pidempään. Yks kahvila työntekijä sanoi murehtivan muuttoani. Saan myös alennuksia ja ilmaisia lahjoja... Onko sinullakin tällaista? Entä lähestyyäänkö sua yleensä helposti? Tullaan juttelemaan? Oletko hauska?

Vierailija
8/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen sivistyneitä vastauksia!!

Tuota, en tiedä onko ihan samasta asiasta kyse (piristänkö varsinaisesti kenenkään päivää), mutta minun kanssani monet asiakaspalvelijat heittää läppää mielellään pidempään. Yks kahvila työntekijä sanoi murehtivan muuttoani. Saan myös alennuksia ja ilmaisia lahjoja... Onko sinullakin tällaista? Entä lähestyyäänkö sua yleensä helposti? Tullaan juttelemaan? Oletko hauska?

Ja itse en ole mikään kaunotar, vaan ihan tavis

Vierailija
9/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hyvä mieli jo aloitusvuestistä. En siis ihmettele kertomaasi :)

Vierailija
10/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi "päivänpelastaja" :) Mulle tullaan usein juttelemaan kaupassa, bussipysäkillä, jne (ihan vieraat ihmiset), ja monet asiakaspalveluihmiset on olleet ihan innoissaan, kun olen asioinut heidän kanssaan. Monessa paikassa (esim. terveysasemalla, parissa ravintolassa, apteekissa ja kirjastossa) on ihan suoraan kiitetty siitä, että olen ollut niin ystävällinen.

Aikoinaan yksi tuttuni oli aivan kummissaan siitä, että oli kertonut mulle asioita, joita ei ollut koskaan kertonut muille, ja se kuulemma tuntui hänestä hyvältä. Hän kertoi, että olen kuulemma läsnäoleva, rauhallinen ja tavatessamme keskityn häneen.

Kokemukseni mukaan hyvin monet ihmiset kaipaavat syvästi ystävällisyyttä ja sitä, että joku huomioi heitä ja keskittyy heihin, vaikka vain lyhyen aikaa. Tällaisiin ihmisiin toisten ystävällisyys vaikuttaa sitten voimakkaasti.

Hienoa, että meitä taitaa olla paljon :)

Vierailija
11/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en samalla lailla kerää ihastusta, mutta minun kanssa puhuessa ihmiset rauhoittuvat ja avautuvat, ja lopulta kertovat senkin mitä eivät ole kenellekään ennen kertoneet. Sitten me yhdessä ihmetellään, että kaikkea sitä ihmisen eteen osuukin. En tietenkään koskaan kerro niitä kenellekään.

Vierailija
12/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sinulla on söpöt kasvot? Et ehkä ole seksikäs vamppi -tyyppinen, mutta sinulla on kauniit silmät, ja ihana hymy joka leviää koko kasvoille. Harva suomalainen näyttää siltä, yleensä ollaan sitruunan syöneitä. Saattavat sinua pitää ulkomaalaisenakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi