Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tai naiseksi identifioituva! Millainen miesvartalo on eniten mieleen?

Vierailija
29.05.2017 |

Ja nyt puhutaan täysin ulkoisista ominaisuuksista, eli millaista kroppaa on mukava katsella.

Nainen tai naiseksi identifioituva! Millainen miesvartalo on eniten mieleen?

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja lihaksikas, sellainen, ehm, urheilevan nuoren miehen vartalo ;) 

Vierailija
2/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen palomiehen vartalo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy kaikki kolme ekaa: timmi, keskiverto ja isivartalo.

Vierailija
4/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas, mutta sen verran rasvaa päällä ettei lihakset erotu vaan ne lihakset tuo lähinnä kroppaan kauniin muodon.

Äänestin isivartaloa, se on ehkä lähinnä, mutta ei mulle mikään pömppis ole silti ideaali.

Vierailija
5/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikajuoksijan kroppa kiiros. Painoin hoikka ja lihaksikas. Tulosta ei noteerattu, vaan vängättiin valitse yksi.

Vierailija
6/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikas, mutta sen verran rasvaa päällä ettei lihakset erotu vaan ne lihakset tuo lähinnä kroppaan kauniin muodon.

Äänestin isivartaloa, se on ehkä lähinnä, mutta ei mulle mikään pömppis ole silti ideaali.

Isivartalo taitaa olla lähinnä tätä. Sehän on perusteltu niin, että mies on ollut alun perin timmissä kunnossa mutta lasten tulon myötä treenaaminen jäänyt.

Vierailija
7/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikajuoksijan kroppa kiiros. Painoin hoikka ja lihaksikas. Tulosta ei noteerattu, vaan vängättiin valitse yksi.

Mulle kävi samoin! Mitä ihmettä :D

Vierailija
8/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei anna äänestää hoikkaa ja timmiä. What

Vierailija
9/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasta pitää olla, rasvaa kuitenkin päällä niin ettei ole mikään kuiva orava. Pieni pömppis on ihana!

Vierailija
10/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen ja jäntevä, lihakset mieluiten kestävyysliikunnalla ja normaalilla työnteolla aikaan saatuja kuin salilla turpeiksi (yäk!) pumpattuja. 

Vierailija
11/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, mutta timmi miesvartalo on mun makuun ( ‾ʖ̫‾) Ei tarvi olla sellane, että jokane lihas erottuu ihon alta, mutta hoikka kumminkin. Onneksi sain sellaisen vierelleni 😹

Vierailija
12/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino paras paino. Aktiivinen salillakävijä tai pehmeä nallekarhumies ovat hyviä myös ja iskäkroppakin on ihan ok.

Vierailija
13/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kovinkaan urheilullisesta. Pehmeä ja vähän pyöreä, ei kuitenkaan lihava. Mies saa kuitenkin olla voimakas.

Vierailija
14/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein vastata tähän koska olen lesbo. Vastaan kuitenkin ettei sillä ole

"niin" väliä kunhan on kaikki muu kunnossa. Viehätyn ennemmin ajattelevista henkilöistä kuin ulkonäöstä.

Vierailija
15/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynnyri.

Vierailija
16/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä. Katse ratkaisee ainakin mulla.

Vierailija
17/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä. Katse ratkaisee ainakin mulla.

Vihainenkinko katse?

Vierailija
18/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kaiketi isivartalo, lihaksia on, mutta myös mahaa ja pehmeyttä jonkin verran. Sen pömppiksen koko riippuu siitä miten on töissä liikuntaa (tekee fyysistä työtä), koskaan ei kuitenkaan vatsalihakset paista. Leveät hartiat, sopusuhtaisesti kapea lantio, eli takaapäin, pitkät vaatteet päällä nähtynä helvetin hyvän muotoinen niidenkin mielestä jotka tykkää tosi timmeistä miehistä... Ah :)

Vierailija
19/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen manipuloima äänestys. Luultavasti joku pallomaha yrittää saada naiset vakuuttuneiksi, että se olisi paras :D

Vierailija
20/35 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on kaiketi isivartalo, lihaksia on, mutta myös mahaa ja pehmeyttä jonkin verran. Sen pömppiksen koko riippuu siitä miten on töissä liikuntaa (tekee fyysistä työtä), koskaan ei kuitenkaan vatsalihakset paista. Leveät hartiat, sopusuhtaisesti kapea lantio, eli takaapäin, pitkät vaatteet päällä nähtynä helvetin hyvän muotoinen niidenkin mielestä jotka tykkää tosi timmeistä miehistä... Ah :)

Pituus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän