Nainen tai naiseksi identifioituva! Millainen miesvartalo on eniten mieleen?
Ja nyt puhutaan täysin ulkoisista ominaisuuksista, eli millaista kroppaa on mukava katsella.
Kommentit (35)
Mulle käy kaikki kolme ekaa: timmi, keskiverto ja isivartalo.
Lihaksikas, mutta sen verran rasvaa päällä ettei lihakset erotu vaan ne lihakset tuo lähinnä kroppaan kauniin muodon.
Äänestin isivartaloa, se on ehkä lähinnä, mutta ei mulle mikään pömppis ole silti ideaali.
Pikajuoksijan kroppa kiiros. Painoin hoikka ja lihaksikas. Tulosta ei noteerattu, vaan vängättiin valitse yksi.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas, mutta sen verran rasvaa päällä ettei lihakset erotu vaan ne lihakset tuo lähinnä kroppaan kauniin muodon.
Äänestin isivartaloa, se on ehkä lähinnä, mutta ei mulle mikään pömppis ole silti ideaali.
Isivartalo taitaa olla lähinnä tätä. Sehän on perusteltu niin, että mies on ollut alun perin timmissä kunnossa mutta lasten tulon myötä treenaaminen jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Pikajuoksijan kroppa kiiros. Painoin hoikka ja lihaksikas. Tulosta ei noteerattu, vaan vängättiin valitse yksi.
Mulle kävi samoin! Mitä ihmettä :D
Tää ei anna äänestää hoikkaa ja timmiä. What
Lihasta pitää olla, rasvaa kuitenkin päällä niin ettei ole mikään kuiva orava. Pieni pömppis on ihana!
Sopusuhtainen ja jäntevä, lihakset mieluiten kestävyysliikunnalla ja normaalilla työnteolla aikaan saatuja kuin salilla turpeiksi (yäk!) pumpattuja.
Hoikka, mutta timmi miesvartalo on mun makuun ( ‾ʖ̫‾) Ei tarvi olla sellane, että jokane lihas erottuu ihon alta, mutta hoikka kumminkin. Onneksi sain sellaisen vierelleni 😹
Normaalipaino paras paino. Aktiivinen salillakävijä tai pehmeä nallekarhumies ovat hyviä myös ja iskäkroppakin on ihan ok.
En pidä kovinkaan urheilullisesta. Pehmeä ja vähän pyöreä, ei kuitenkaan lihava. Mies saa kuitenkin olla voimakas.
En osaa oikein vastata tähän koska olen lesbo. Vastaan kuitenkin ettei sillä ole
"niin" väliä kunhan on kaikki muu kunnossa. Viehätyn ennemmin ajattelevista henkilöistä kuin ulkonäöstä.
Ei väliä. Katse ratkaisee ainakin mulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä. Katse ratkaisee ainakin mulla.
Vihainenkinko katse?
Mun miehellä on kaiketi isivartalo, lihaksia on, mutta myös mahaa ja pehmeyttä jonkin verran. Sen pömppiksen koko riippuu siitä miten on töissä liikuntaa (tekee fyysistä työtä), koskaan ei kuitenkaan vatsalihakset paista. Leveät hartiat, sopusuhtaisesti kapea lantio, eli takaapäin, pitkät vaatteet päällä nähtynä helvetin hyvän muotoinen niidenkin mielestä jotka tykkää tosi timmeistä miehistä... Ah :)
Miehen manipuloima äänestys. Luultavasti joku pallomaha yrittää saada naiset vakuuttuneiksi, että se olisi paras :D
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on kaiketi isivartalo, lihaksia on, mutta myös mahaa ja pehmeyttä jonkin verran. Sen pömppiksen koko riippuu siitä miten on töissä liikuntaa (tekee fyysistä työtä), koskaan ei kuitenkaan vatsalihakset paista. Leveät hartiat, sopusuhtaisesti kapea lantio, eli takaapäin, pitkät vaatteet päällä nähtynä helvetin hyvän muotoinen niidenkin mielestä jotka tykkää tosi timmeistä miehistä... Ah :)
Pituus?
Hoikka ja lihaksikas, sellainen, ehm, urheilevan nuoren miehen vartalo ;)