Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"eihän tuonnäköisestä kukaan mies tykkää!"

Vierailija
29.05.2017 |

Miesten mielestä naisen ulkomuodon tarkoitus on näyttää miesten silmissä hyvältä. Tästä poikkeaminen herättää lähinnä heissä tunteen, että "onpas se nyt höpsö!! kun ei toi näytä miesten mielestä hyvältä ollenkaan, voisko joku kertoa sille :O ???"

Newsflash; miesten miellyttäminen ei vaadi mitään tutkintoa aiheesta. Kyllä kuka tahansa nainen sen osaa jos haluaa. Seuraavaksi miehet voi yrittää räjäyttää tajuntasa sillä, miksi naiset näyttävät tietoisesti joltain, mikä ei miestä miellytä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Mä näytän tasan niin perunalta kuin haluan :D oikein naurattaa kun joskus joku mies sanonut, että "kun tekisit tätä ja tätä ni näyttäsit tosi hyvältä" oikein innostuneena omasta keksinnöstään. Ettäkö ihan korkokengissä ja hiukset kiharalla :OOO enpä olisi ikinä keksinyt!!

Vierailija
2/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Naisten ulkonäkö on yleistä omaisuutta. Olen huvikseni alkanut suhahtaa jokaisen pyylevän ukon kohdalla "läski!!!" kun kävelen ohi, sain keväällä niin monta asiatonta kommenttia täysin pyytämättä että lähdin viljelemään niitä itsekkin.

Varokaapa vaan perunanenäiset makkaramahaukot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin neljääkymppiä lähentelevänä on ollut ilo huomata, että ulkonäkökeskeisyys on vähentynyt tai kadonnut kokonaan sekä tuntemiltani naisilta että miehiltä. Useimmilla on elämässään jo muutakin mielenkiintoista mietittävää, eikä itsetuntokaan ole enää viehätysvoimasta kiinni.

Vierailija
4/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Naisten ulkonäkö on yleistä omaisuutta. Olen huvikseni alkanut suhahtaa jokaisen pyylevän ukon kohdalla "läski!!!" kun kävelen ohi, sain keväällä niin monta asiatonta kommenttia täysin pyytämättä että lähdin viljelemään niitä itsekkin.

Varokaapa vaan perunanenäiset makkaramahaukot.

Vau mikä voimaantumisfantasia. Kerro se uudestaan!

Vierailija
5/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollaanpa sitä voimaantuneita, ihan söpöä :)

Suosittelen sinullekin. Voisi tuollainen passiivisagressiivinen alentuva käytös vähentyä.

Vierailija
6/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You can do it!

Vierailija
7/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollaanpa sitä voimaantuneita, ihan söpöä :)

Tai esim lesboja, tai naimisissa jonkun järkityypin kanssa. :)

Vierailija
8/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä... Mä oon saanut kommenttia lähinnä mun nenälävistyksestä, meikkaamisesta sekä venytyksistä, kun niistä ei moni mies tykkää. Tosin nämä kommentit tulivat äidiltäni, ei niinkään muilta miehiltä. Voi jumalauta, vielä 2017-luvulla itsensä toteuttamisenkin tulee olla mukamas miehiä miellyttävää :D

Vierailija
9/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siis kaikkein hirveintä on ollut kun oon leikannut lyhyen tukan. Eihän ne miehet SIIS OLLENKAAN nyt tykkää siitä :D Mä en yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että mitä hevonkettua mä sillä tiedolla teen? Pitäskö tehä joku kysely ennen suunnitelmaa, jotta voi kartoittaa mitä mieltä miehet, lapset, kirahvit tai vaikka kiinalaiset on mun tukasta. Ei hyvää päivää.

Vierailija
10/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Joo, älä... Mä oon saanut kommenttia lähinnä mun nenälävistyksestä, meikkaamisesta sekä venytyksistä, kun niistä ei moni mies tykkää. Tosin nämä kommentit tulivat äidiltäni, ei niinkään muilta miehiltä. Voi jumalauta, vielä 2017-luvulla itsensä toteuttamisenkin tulee olla mukamas miehiä miellyttävää :D

Oooh, kohtalontoveri! Oma äitini on ihan samanlainen. Aina jaksaa sanoa että ottaisit nyt nuo lävityksen pois niin mieheskin tykkäis... Ei ole vielä hoksannut että mies tykkää ihan tälläisenä, lävityksineen venytyksineen tatskoineen kaikkineen. Tuossa tuo ukko on useamman vuoden jo ollut, kai se olisi vaihtanut maisemaa jos ei miellyttäisi. :D

Vierailija
11/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan uskomatonta tämä "miehet tykkää" juttu! Miksi haluaisin miestä joka ei halua minua sellaisena kuin olen??? Kukaan itseään kunnioittava nainen tai mies ei ala muuttamaan omaa persoonaa tai ulkonäköä vaan sen vuoksi, että mahdollisesti joku tykkää. Kuka vähänkään älykäs tahtoo enää tänä päivänä miestä jonka mielestä naiseus kiteytyy johonkin hiusten pituuteen tai johonkin muuhun kivikautiseen ideaaliin? Maailmaa muuttuu, ja tässä tapauksessa muutos on hyvä.

Vierailija
12/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista ulkonäköä ei olekkaan naisella mikä ei jotain ukkoa sytyttäisi

Vierailija
13/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien elämässä se tärkein juttu ei ole yrittää miellyttää pakonomaisesti muita ihmisiä, tai näyttää aina stailatulta ja meikata.

Joillakin ei ole yksinkertaisesti aikaa, tai ei riitä energia huolitella itseään viimeisimmän päälle. 

Työt, perhe, lapset ja harrastamiset vievät jo muutenkin niin paljon ihmisen elämästä.

Itse aikoinaan meikkasin paljon lähes joka päivä, shoppailin itselleni viimeisimmän päälle hienoja vaatteita ja sheivasin itseäni lähes täysin karvattomaksi joka s**tanan viikko. Sitten aloin väsyä ja vaan jotenkin aloin miettiä, onko tässä mitään järkeä? 

Mietin myös sitä kysymystä, teenkö sitä muiden, vai itseni takia? Mutta vastaukseksi en saanut muuta, kuin että olen yksinkertaisesti niin väsynyt, etten jaksa enää niitä itseni sheivaamisia ja tälläytymisiä. 

Jos en kelpaa kenellekään, tai saa aikaan ällötysreaktion, se on heidän murheensa ja vikansa. Kaikki ei vaan tajua sitä, että aika jokaisella riitä, tai on niin "tired", että sitä ei enää jaksa tehdä.

Olisi niin kiva, jos muut miettisivät vähän enemmän, että kaiken taustalla voi olla syitä, joita ei ulkopuolinen voi tietää. Mutta ei se estä ketään edes yrittämistä asettua toisen asemaan ja tilanteeseen.

Vierailija
14/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä mies tykkää -juttua viljelevät naiset itsekin. Esim. kaikissa meikkausta käsittelevissä ketjuissa jokainen luonnonkaunis meikitön av-mamma muistaa aina korostaa, että "mieskin tykkää", kun ei käytetä meikkiä. Eli se mieheltä tuleva vahvistus näyttää olevan monelle hyvinkin tärkeää.

Vierailija
15/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan uskomatonta tämä "miehet tykkää" juttu! Miksi haluaisin miestä joka ei halua minua sellaisena kuin olen??? Kukaan itseään kunnioittava nainen tai mies ei ala muuttamaan omaa persoonaa tai ulkonäköä vaan sen vuoksi, että mahdollisesti joku tykkää. Kuka vähänkään älykäs tahtoo enää tänä päivänä miestä jonka mielestä naiseus kiteytyy johonkin hiusten pituuteen tai johonkin muuhun kivikautiseen ideaaliin? Maailmaa muuttuu, ja tässä tapauksessa muutos on hyvä.

Loistava kirjoitus!

Olisi aika loppujenkin luolaihmisten päivittää ajatuksensa vuoteen 2017.

Kuka haluaa kivikaudelle jämähtänyttä miestä jolle ratkaisee hiusten pituus, ruumiinpituus, hartioiden leveys, leuan muoto, äänen mataluus, asema sosiaalisessa hierarkiassa, jne?

Vähänkin älykäs katsoo luonnetta ja sisintä!

Vierailija
16/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Oooh, kohtalontoveri! Oma äitini on ihan samanlainen. Aina jaksaa sanoa että ottaisit nyt nuo lävityksen pois niin mieheskin tykkäis... Ei ole vielä hoksannut että mies tykkää ihan tälläisenä, lävityksineen venytyksineen tatskoineen kaikkineen. Tuossa tuo ukko on useamman vuoden jo ollut, kai se olisi vaihtanut maisemaa jos ei miellyttäisi. :D

Ihana (tai "ihana" XD) kuulla, etten ole ainoa! Äiti jaksaa kyllä paasata naisellisuudesta ja vastaavasta eikä ilmeisesti oma toteuttamiseni omasta naisellisuudestani kelpaa... Ärsyttävää :D

Vierailija
17/17 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, niiiiiiin tuttua! Tykkään pukeutua löysiin vaatteisiin, hiukset ponnarilla, römyän milloin missäkin enkä meikkaa & omasta äidistä lähtien saanut kuulla näitä kommentteja. Jopa oma isä kerran sanoi, että kukakohan sutkin huolii! Oma mies onneksi ei ole vaatinut muuttumaan ja jos vaatisikin niin tekisin juuri päinvastoin. Mun naiseus on tätä, että saa olla juuri sellainen miltä sisimmässä tuntuu ja jos huomenna haluaisin olla kalju niin olisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi