Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette tuomitse näitä "hieman pyöreämmistä" naisista pitäviä misogynistimiehiä?

Vierailija
29.05.2017 |

Nämä ihmispaskat jotka kirjoittelevat laihdutuskuviin että tykkäsivät ennen -kuvasta enemmän ym. kuvottavaa, alistavaa ja epäterveitä elintapoja glorifioivaa saastaa, eivät kannusta mahd. kumppaneitaan hankkiutumaan eroon liikakiloista terveellisen ruokavalion ja tavoitteellisen treenin kautta, ihailevat mm. plusmalleja joilla vyötärönympärys on lähes aina yli 88cm (vakavan terveysriskin raja) jne. jne.

Nämä sairaat sekopäät haluavat naisten riskeeraavan terveytensä miellyttääkseen heidän sairaita ulkonäköihanteita. Misogynia ja epäterveellisten elintapojen glorifiointi samassa paketissa, kuvottavaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että tästä vihdoin puhutaan

Toksisen maskulinisuuden ilmentymä

Vierailija
2/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne tarkalleen ottaen pitäisi tuomita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita idiootteja nykyään riittää!

Vierailija
4/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa kyllä

Vierailija
5/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, nykyaikana tuntuu että on OK vaatia naisen olevan pullukka mutta ei vaatia hoikkuutta, mikä on käsittämätöntä koska hoikkuus on sentään terveellistä kun taas ylipaino ei .

Vierailija
6/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä minä olen tuomitsemaan, näin ihmisenä joka itsekin pitää vähän pyöreämmistä naisista JA miehistä.

Harmi ettei ihmisen evoluutio vienyt meitä siihen suuntaan, että voisi painaa vaikka 200 tai 20 kiloa ilman mitään terveysriskejä. Saisi jokainen olla mitä haluaa ja tykätä mistä haluaa ilman iänikuisia terveysjeesustelijoita.

Vierailija
7/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä minä olen tuomitsemaan, näin ihmisenä joka itsekin pitää vähän pyöreämmistä naisista JA miehistä.

Harmi ettei ihmisen evoluutio vienyt meitä siihen suuntaan, että voisi painaa vaikka 200 tai 20 kiloa ilman mitään terveysriskejä. Saisi jokainen olla mitä haluaa ja tykätä mistä haluaa ilman iänikuisia terveysjeesustelijoita.

Terve ihminen jolla ei ole itsellään alemmuuskompleksia eikä ole beta/delta kyllä viehättyy yksinomaan hoikista ja normaalipainoisista naisista.

Vierailija
8/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tainnut kirjoittaa suurimman osan tämän ketjunsa kommenteista itse. Mitä ihmettä se minulle (tai ap:lle) kuuluu, millaisista ihmisistä kukakin viehättyy? En tajua koko ketjun pointtia.

Vierailija
9/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminen jolla ei ole itsellään alemmuuskompleksia eikä ole beta/delta kyllä viehättyy yksinomaan hoikista ja normaalipainoisista naisista.

Jahas, sellaiset buzzword-psykoosit sieltä. ":D"

Vierailija
10/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni minkään kokoisen ihmisen painon kommentointi ei yleisesti ottaen ole ok. Poikkeuksena tietenkin, jos itse on vapaaehtoisesti mennyt vaikka ravitsemusterapeutille.

Koskaan ei voi tietää, mitä toisen ihmisen painon taustalla on. Voihan vaikka paino heitellä syömishäiriön tai muun sairauden takia. Asiatonta tulla siihen sönköttämään omista preferensseistään, hyi helv...

Vierailija
11/11 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin, että nykyaikana ihannoidaan ja arvostetaan juuri nimenomaan hoikkuutta, linjakkuutta ja ihmisestä huokuvaa hyvää terveyttä...

En näe kuitenkaan tässä keskustelussa mitään pointtia. Koska kyllä ne hoikat, tai normaalipainoiset edelleen on miesten arvoasteikossa topicissa. 

Muistan jostain lukeneeni, että meitä ohjaa edelleen esi-historiassa eläneiden ihmisten evolutiiviset tai biologiset vaistot, vietit ja valintakriteerit. Ei ne ole minnekään sieltä hävinneet. Esim. miehet useimmiten pitävät ns. tiimalasivartaloisista naisista, joilla on hoikka vyötärö, uhkeat rinnat ja leveä lantio.

Meitä ohjaa ja vie eteenpäin edelleen esi-ihmisten tapa ajatella.

En näe siksi mitenkään tarpeellisena ryhtyä kadeksi ketään kohtaan. Mitä hyötyä siitä loppujen on?

Ei mitään.