Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja koska tämä HIRVEÄ ankkahuulibuumi loppuu????

Vierailija
29.05.2017 |

Niin moni nainen mennyt ja pilannut huulensa. Uusin, jonka tiedän, on TIS kakkoskauden sinkku-Tiina. Hyi hemmetti mitkä turbohuulet, ihan törkeän ruman näköiset. Ja tämä au pair-Susa, mitä hänkin on naamalleen tehnyt? Huulet posahtaa hetkenä minä hyvänsä, hyi kauheaa..

Ja tietysti sitten samaan kategoriaan menevät uinot ja suvi pitkäset ynnä muut. Miksi niitä huulia täytetään niin vitusti liikaa? Ihan järkyttävää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa. Erotunpahan luonnollisemmalla ulkonäölläni positiivisesti näistä muovimammoista ja somepyllistelijöistä.

Vierailija
2/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä Järvinen. Joka käyttää myös tekoripsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä punainen pellenenä.

Vierailija
4/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tahtoo että niiden suu näyttää häpyhuulilta? Luonnostaan pulleat, törröhuulet ovat toki usein ihania, mutta nämä täytetyt on kaukana siitä!

M37

Vierailija
5/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tahtoo että niiden suu näyttää häpyhuulilta? Luonnostaan pulleat, törröhuulet ovat toki usein ihania, mutta nämä täytetyt on kaukana siitä!

M37

Luonnostaan suuret ja muhkeat huulet näyttävät juu ihan hyvältä, mutta täytteillä niistä ei kauniita saa. Tulee niin luonnottomat huulet, että ihmettelen vain kuka semmoiset haluaa. Ankkaefekti on väistämätön. Huulet niin turvonneet ja posahtamispisteessä, että muistuttaa Aku ankkaa.

Vierailija
6/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni nainen mennyt ja pilannut huulensa. Uusin, jonka tiedän, on TIS kakkoskauden sinkku-Tiina. Hyi hemmetti mitkä turbohuulet, ihan törkeän ruman näköiset. Ja tämä au pair-Susa, mitä hänkin on naamalleen tehnyt? Huulet posahtaa hetkenä minä hyvänsä, hyi kauheaa..

Ja tietysti sitten samaan kategoriaan menevät uinot ja suvi pitkäset ynnä muut. Miksi niitä huulia täytetään niin vitusti liikaa? Ihan järkyttävää.

ei herranjumala,erehdyin mennä katsomaan tis-tiinan huulia hänen instagramiin..........voi apua ja o-m-g!!!=D

Vierailija
7/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Hahhaa

Vierailija
8/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös TIS-ykköskauden Jasmina on ottanut täytettä huuliin ja ei kyllä tunnista enää samaksi ihmiseksi ainakaan instan perusteella.

Mä en tajua tätä buumia, noi ankkahuulet on niin kaukana luonnollisesta ja niistä näkee kilsan päähän, että on täytetty. Samalla kuuluu tietenkin olla luonnottomat räpsyripset, jotka on niin pitkät ja painavat ettei silmät pysy enää kunnolla auki. Mut kai tää on sitten nykyään kaunista ja miehet tykkää?

Vierailija
9/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä Järvinen. Joka käyttää myös tekoripsiä.

Silmänsä kuin ripsipiirakka.

Vierailija
10/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvaantuneen lailla sitten puhuvat. Omasta halustaan. Ja hymy on irvistys.

Vierailija
11/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös TIS-ykköskauden Jasmina on ottanut täytettä huuliin ja ei kyllä tunnista enää samaksi ihmiseksi ainakaan instan perusteella.

Mä en tajua tätä buumia, noi ankkahuulet on niin kaukana luonnollisesta ja niistä näkee kilsan päähän, että on täytetty. Samalla kuuluu tietenkin olla luonnottomat räpsyripset, jotka on niin pitkät ja painavat ettei silmät pysy enää kunnolla auki. Mut kai tää on sitten nykyään kaunista ja miehet tykkää?

Kaunista se ei kyllä ole 😷 monikohan mies tollasesta oikeesti tykkää? Ja mistä on tullut harhaluulo että miehet tykkää feikeistä ylilaitetuista barbeista?

Vierailija
12/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että mennyt ohi jo... Niin vähän niitä näkee, jos ollenkaan että buumiksi voi enää sanoa. En seuraa TISsiä tms ohjelmia, ettei noita näe kuin avn kautta.

Cheyenne on kyllä kamalan näköinen. Todella miehiset kasvonpiirteet ja sitten yrittää korostaa naisellisuuttaan överiksi menivillä ripsillään, huulilla ja meikillä. Näyttää enemmän transulta.