Vierailija

Opintojen takia olen kahden viikon intensiivikurssilla, joka on kansainvälinen. Opiskelen IT-alaa, joten oman alani opiskelijat ovat suurimmaksi osaksi samanlaisia kuin minä. Tämä on kuitenkin kurssi, jolla on eri alojen osaajia. Kaikki ovat ihan supersosiaalisia!

Olen ihan jäässä ja tunnen oloni niin sosiaalisesti kömpelöksi. :( Nyt on ollut kaikenmaailman tutustumisjuttuja ja tuntuu etten osaa edes puhua englantia enää.

Suustani pääsee ihan kammottavan typeriä ja laimeita juttuja, puhun liikaa koska olen hermostunut.

Nyt kaikki muut ovat verkostoituneet ja tunnen sen miten kaikki pitävät minua ihan omituisena. Hikoilen, sönkötän ja höpötän kuin hermostunut jänis. Kaikki ovat ihan älyttömän asiallisia ja ammattimaisia, aaaa apua! En ole edes porukan nuorin ja silti olen varmasti lapsellisin!

• ylös 9
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

IT-ihmisen arkea. Mainitset alasi, niin kukaan ei ihmettele. Kukaan ei kyllä halua hengailla/työskennellä IT-nörttien kanssa, koska umpisurkeat esiintymistaidot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

substanssiosaamisella. pari kertaa kun näyttää kaapin paikan niin saa olla loppuajan rauhassa muilta niin halutessaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
IT-ihmisen arkea. Mainitset alasi, niin kukaan ei ihmettele. Kukaan ei kyllä halua hengailla/työskennellä IT-nörttien kanssa, koska umpisurkeat esiintymistaidot.

Oikeastiko? :/
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Intensiivikurssit ovat yleensä niin esiintymispainotteisia, että kukaan tuskin haluaa tieten tahtoen huonompaa arvosanaa jonkun nörtin takia.

Vierailija

Luultavasti näytät muiden silmissä ihan normaalilta. Itse kuvittelet olevasi sekavampi koheltaja kuin oikeasti oletkaan. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Intensiivikurssit ovat yleensä niin esiintymispainotteisia, että kukaan tuskin haluaa tieten tahtoen huonompaa arvosanaa jonkun nörtin takia.

Ne panostakoot esiintymiseen jotka haluavat. Minä keskityn työskentelyyn. Jos esiintymistyylini ei kelpaa, niin jätän esiintymisen mielihyvin muille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.