Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kävin nukkumaan 22.00 ja heräsin 4.30 kun toinen pojista istui sängyllä hiusteni päällä ja toinen leikki täyttä häkää pikkuautoilla lastenhuoneessa! En saanut takaisin nukkuman, joten metrin mittainen kyrsäke ottassa keitin kahvit ja kävin tupakalla. Kello soi sitten virallisesti 6.00..

en kyennyt menemään töihin, joten soitin että pää on kipeä ja olo heikko, en taida pystyä tulemaan. Enkä valehdellut, aika surkea olo tässä on, lähes krapulainen ilman krapulaa! Äitiys <3 <3

• ylös 33
  • alas 84

Sivut

Kommentit (48)

Vuorotyöläinen.

Normi settiä: nukkumaan klo 24, tyttö alkaa olsentaan klo 3, aamuherätys klo 5, työt alkaa klo 6, 12h vuoro, väsyttää, mutta sellaista se on.

• ylös 77
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kävin nukkumaan 22.00 ja heräsin 4.30 kun toinen pojista istui sängyllä hiusteni päällä ja toinen leikki täyttä häkää pikkuautoilla lastenhuoneessa! En saanut takaisin nukkuman, joten metrin mittainen kyrsäke ottassa keitin kahvit ja kävin tupakalla. Kello soi sitten virallisesti 6.00..

en kyennyt menemään töihin, joten soitin että pää on kipeä ja olo heikko, en taida pystyä tulemaan. Enkä valehdellut, aika surkea olo tässä on, lähes krapulainen ilman krapulaa! Äitiys <3 <3

Olet varmaan ylpeä itsestäsi?!

Nukuit 6h30min ja et kykene töihin! Tuo on ihan normi yöuni isolle osalle meistä (myös minulle).

• ylös 148
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hehe trollit ne vaan trollaa :). Ja oikein vielä mäkkärin kautta menit kotiin :). Hupaisaa.

• ylös 52
  • alas 3
Vierailija

I feel you pain!  8v herätti minut ja jossain vaiheessa yötä viereeni siirtyneen pikkusiskonsa, mies oli mennyt jo kuuteen töihin. Haukotellen raahustin alakertaan ja ihmettelin, miksen ollut  kuullut kännykän hälytystä? Ehdin jo pistää kahvin valumaan, kun katsoin kelloa.. 5.25 ! Ja kello olisi soinut seitsemältä. Olen työtön, joten joku voisi ajatella ettei asialla ole väliä mutta ongelma on se etten saa enää unta vaikka nyt olisikin mahdollisuus nukkua :( Joten loppupäivä menee  kivassa krapulaisessa zombie-fiiliksessä.

Hanki lapsia, ne sanoivat. Se on ihanaa, ne sanoivat. JUst...

• ylös 7
  • alas 59
Vierailija

Jos aikuinen ihminen ei pärjää 6 ja puolen tunnin yöunilla, ei tosiaankaan olisi kannattanut tehdä lapsia. Kai sen järki sanoo, ettei lapset nuku automaattisesti 8 tuntia yössä.

• ylös 76
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nukuit 6h30min ja et kykene töihin! Tuo on ihan normi yöuni isolle osalle meistä (myös minulle).

Minulle tuo ei riitä, ei todellakaan! Päätäni särkee, olen ärtyisä ja keskittymiskyky on nollassa. En yleensä edes valvo iltayhdeksää pidemmälle ja yhden kerran, kun erehtyy tekemään niin tässä on lopputulos!

Aloittaja

• ylös 24
  • alas 43
Vierailija

Olisin onnellinen jos saisin nukuttua 6 ja puoli tuntia, luksusta unettomalle. Raahaudun töihin usein 3-4 tunnin yöunilla.

• ylös 50
  • alas 3
Vierailija

Työkaverini lähti "leikisti" töihin, ajoi kulman taakse, Isä otti lapset ja vei hoitoon, äiti palasi takaisin kotihommiin. Töihin ilmoitti olevansa kuumeessa.
Tiesi jo perjantaina kertoa, että jää pitämättömille saikuille, ja laittaa kesäkukat tänään.
Kyrsii.
Ihan vaan siksi, koska en itse uskalla noin tehdä.

• ylös 46
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Työkaverini lähti "leikisti" töihin, ajoi kulman taakse, Isä otti lapset ja vei hoitoon, äiti palasi takaisin kotihommiin. Töihin ilmoitti olevansa kuumeessa.
Tiesi jo perjantaina kertoa, että jää pitämättömille saikuille, ja laittaa kesäkukat tänään.
Kyrsii.
Ihan vaan siksi, koska en itse uskalla noin tehdä.
Mitä ihmettä! Ja mille "pitämättömille saikuille"? Ja työkaverisi siis kertoi tämän sinulle?

• ylös 38
  • alas 0
Vierailija

Pistääkä kevät lapset jotenkin sekaisin? meidät herätti  eskarilainen lauantaina  aamuviideltä , oli kiva vapaapäivänä nousta siihen aikaan!

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Kyllä ne lapset on ihan itse hankittu, joten palautus- ja valitusoikeus meni siinä vaiheessa kun aloit muhinoimaan. (Tarkalleen ottaen tämä ei aborttioikeuden myötä naisten osalta pidä ihan paikkaansa, mutta ei tarkerruta isompiin tasa-arvokysymyksiin).

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Ei se nukuttujen tuntien määrä tänä yönä, kun se nukuttujen tuntien määrä keskimäärin tässä kuussa.

Jos mä oon keskimäärin nukkunut hyvin, selviän vaikka 4h yöunilla yhden päivän. Mutta jos on univelkaa alla, niin kuus ja puol ei välttämättä riitä mihinkään.

Ap, arvostan. Ihmisen pitää osata pitää itsestään huoli, ja sä osaat.

• ylös 7
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulle tuo ei riitä, ei todellakaan! Päätäni särkee, olen ärtyisä ja keskittymiskyky on nollassa. En yleensä edes valvo iltayhdeksää pidemmälle ja yhden kerran, kun erehtyy tekemään niin tässä on lopputulos!

Aloittaja

Ei se riitä meille muillekaan, mutta sellaista elämä on. Pääkipeä ja huono olo. Noilla syillä jäit kotiin. No Huh Huh. Toivottavasti on provo.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Ihme marttyyrimeininki tässä ketjussa. "Minäkin nukun joka yö 2 tuntia ja pärjään ihan hyvin enkä valita turhasta!!!" No entä sitten, kaikki eivät pärjää, eikä siinä ole mitään kehuskelemista, että olet jotenkin parempi ihminen kun pärjäät vähemmillä unilla. Kyseessä on ihmisen biologinen ominaisuus, toiset tarvitsevat enemmän unta kuin toiset. Jollekin ne 6 tunnin yöunet voi tuntua tosi vajailta ja koko päivän väsyttää.

• ylös 17
  • alas 13
Vierailija

Meillä ei kyllä pysty olemaan saikulla ilman lääkärintodistusta, vaikka "oma ilmoitus" käytössä onkin. Saikuttamisesta myös syyllistetään niin ankarasti, että menin viime flunssakaudella kuumeessa töihin, koska olo oli mielestäni ihan ok, ja kuumettakin oli vain juuri yli 37C. Tumpeloin töissä 9,5h ja seuraavat kolme päivää olinkin sitten vuoteenomana ja yskin verta. 

• ylös 3
  • alas 11
Vierailija

Kyllä noin voi tehdä kerran parissa vuodessa. Mutta useammin kun toimit noin niin työnantaja kyllä tekee omat johtopäätökset. Työterveyshuolto ottaa erittäin kriittisen kannan poissaoloihisi.

• ylös 16
  • alas 1

Sivut