Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten piristää miestä oman mokaamisen jälkeen?

Vierailija
29.05.2017 |

Tuli viikonloppuna mokattua, ei mitään ylitsepääsemättömän vakavaa, mutta mies on kuitenkin tosi allapäin.
Emme ole aikaisemmin riidelleet eikä ole ollut mitään tämänkaltaista tilannetta, joten en oikein tiedä miten toimisin. Olemme olleet yhdessä 2,5 vuotta ja mies on 26-vuotias, jos sillä on jotakin merkitystä.
Onko mitään ideoita, mitä voisin tehdä? Anteeksi olen totta kai pyytänyt ja saanutkin. Haluaisin vain vielä jotenkin korvata hölmöilyni ja tehdä miehelle selväksi kuinka pahoillani olen. Tosi kurja olo itsellänikin kun tiedän loukanneeni.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No järjestät sitä yhteistä aikaa nyt. Teet jotain hyvää ruokaa ja vaikka hierot miestä.

Vierailija
22/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeita ongelmiaako kirjoitti:

Niin kumpi teistä on se suhteen nainen? jos tuosta joku suuttuu niin entäs kun tapahtuu jotain vakavampaa??

Eipä nyt äkkiä tule mieleen mitään vakavampaa, mitä voisi tapahtua. En tiedä millaisessa suhteessa itse elät/olet elänyt, mutta meidän suhteessamme toista arvostetaan, pidetään kiinni sovitusta ja niin edelleen. Tai siis tähän asti on pidetty kiinni sovitusta, siksi niin kovasti harmittaakin että nyt menin tekemään näin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi nyt niin vakava asia? Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä kohta 15 vuotta ja lapsiakin on useampi. Ja puolin ja toisin on välillä lähtenyt mopo käsistä kun niin harvoin päästään enää viihteelle. Ukko on jäänyt useasti sille tielleen ja myöskin itse olen sammunut muutaman kerran kaverin sohvalle ilman sen suurempaa draamaa.. Eikä niistä olla sen kummemmin nipotettu, kunhan naureskeltu vaan jälkeenpäin. Ja suhteessa ei ole mitään ongelmia, tosi hyvin menee edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen. Eli kehoittaisin teitä molempia hyväksymään pienet mokat ja antamaan armoa niin itsellenne kuin kumppanillekin!

Vierailija
24/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme siis sopineet, että vietämme rauhallista koti-iltaa, tehdään ruokaa ja katsotaan elokuva. Molemmilla ollut paljon töitä viimeaikoina, joten emme ole hetkeen ehtineet viettää yhteistä iltaa kunnolla. Minun piti töiden jälkeen mennä hetkeksi ystävän kanssa terassille ja tulla ajoissa kotiin, mutta tulikin juotua muutama liikaa ja päädyimme baariin pilkkuun asti. Ap

Toi on v*ttumaista, kun pettää lupauksen. Varsinkin kännäämisen takia. Tuollainen helposti johtaa siihen, että jossain vaiheessa vielä petät vastaavan baari-illan päätteeksi.

Alkaisin miehenä jo etääntymään sinusta, koska itsellä on kokemusta vastaavasta naisesta. Tyyli ei tule muuttumaan.

Juurikin näin, lipsahtelee moni muukin asia kuin pelkkä terassireissu.

Alkoholiongelmakin on aika selkä, eikä sanaan voi selkeästikään luottaa.

Vierailija
25/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeita ongelmiaako kirjoitti:

Niin kumpi teistä on se suhteen nainen? jos tuosta joku suuttuu niin entäs kun tapahtuu jotain vakavampaa??

Mitähän tarkoitat? Kai se on ihan sama pettääkö nainen vai mies lupauksen, niin onhan se loukkaavaa. Muutenhan olisi ihan sama, vaikkei olisi suhteessa ollenkaan, jos lupauksia ei tarvitse pitää. Voi elää vaikka kämppiksinä tai erillään ja panna joskus, kun molempia huvittaa. Ei tarvitse luvata toiselle mitään, eikä pitää lupauksiaan. Saa tulla ja mennä miten huvittaa. Eli "friends with benefits" -tyyliin. Sitäkö haet takaa?

Vierailija
26/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi nyt niin vakava asia? Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä kohta 15 vuotta ja lapsiakin on useampi. Ja puolin ja toisin on välillä lähtenyt mopo käsistä kun niin harvoin päästään enää viihteelle. Ukko on jäänyt useasti sille tielleen ja myöskin itse olen sammunut muutaman kerran kaverin sohvalle ilman sen suurempaa draamaa.. Eikä niistä olla sen kummemmin nipotettu, kunhan naureskeltu vaan jälkeenpäin. Ja suhteessa ei ole mitään ongelmia, tosi hyvin menee edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen. Eli kehoittaisin teitä molempia hyväksymään pienet mokat ja antamaan armoa niin itsellenne kuin kumppanillekin!

Kuten aloituksessa sanoinkin, niin ei tämä mielestäni mitään ylitsepääsemättömän vakavaa ole. Mutta totta kai silti tuntuu pahalta, kun on ihan tietoisesti loukannut toista ja pettänyt lupauksen. Ap

Vierailija
27/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme siis sopineet, että vietämme rauhallista koti-iltaa, tehdään ruokaa ja katsotaan elokuva. Molemmilla ollut paljon töitä viimeaikoina, joten emme ole hetkeen ehtineet viettää yhteistä iltaa kunnolla. Minun piti töiden jälkeen mennä hetkeksi ystävän kanssa terassille ja tulla ajoissa kotiin, mutta tulikin juotua muutama liikaa ja päädyimme baariin pilkkuun asti. Ap

Toi on v*ttumaista, kun pettää lupauksen. Varsinkin kännäämisen takia. Tuollainen helposti johtaa siihen, että jossain vaiheessa vielä petät vastaavan baari-illan päätteeksi.

Alkaisin miehenä jo etääntymään sinusta, koska itsellä on kokemusta vastaavasta naisesta. Tyyli ei tule muuttumaan.

Juurikin näin, lipsahtelee moni muukin asia kuin pelkkä terassireissu.

Alkoholiongelmakin on aika selkä, eikä sanaan voi selkeästikään luottaa.

En nyt alkoholiongelmasta kuitenkaan puhuisi, juon alkoholia kahden-kolmen kuukauden välein ja yleensä ihan maltillisesti. Ap

Vierailija
28/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mielipiteesi ihan täysin :( Tämä oli kuitenkin ensimmäinen (ja varmasti viimeinen) kerta kun näin teen. Ja olemme tosiaan 2,5 vuotta olleet yhdessä.

Jos mietit itsesi mieheni tilalle, niin miten sinut saisi leppymään? Eri asia tottakai jos tuo olisi vaikka joka kuukautista, mutta tuo todellakin oli ainoa kerta. Ap

Kokemuksesta voin sanoa, että ajan kuluessa sitä leppyy, kun huomaa toisen olevan aidosti pahoillaan. Pari tuollaista kertaa itse katsoin vielä normaalina mokailuna. Mokasinhan joskus itsekin. Aluksi sitä tietenkin uskoo toisen katumiset ja selittelyt. Omalla kohdallani naisen käytös ei kuitenkaan vuosien saatossa muuttunutkaan, joten ymmärsin, että kyse on luonteesta, joka ei muutu. Lähdin sitten menemään suhteesta.

Vierailija
29/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lähtee! kirjoitti:

Sano sille et menee vuorostaan poikien kanssa baariin viettään laatuaikaa ja lähtiessä vielä tarjoudut poistamaan paineet, jotta tulee rento ilta!

Ei mitään tollasta sovittua, että nyt saat mennä poikien kanssa. Se menee niin, että tästä eteenpäin miehen ei tarvitse enää pitää lupauksiaan. Saa hetken mielijohteestä lähteä ryyppäämään, vaikka olisi jotain muuta sovittuna.

Vierailija
30/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osat olisivat toisin päin, eli mies jäänyt sinne terassille, niin tässä ketjussa olisi jo tuhat tulikivenkatkuista vastausta kuinka mies on alimmasta helvetistä ja pitää jäättää heti miettimättä!

Ootte te mammat hauskoja :-)

Vierailija
31/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos olet miehelle yhtä rehellisesti ja nöyrästi tunnustanut mokanneesi kuin olet tännekin tehnyt, niin siinä on ensimmäinen askel. Toinen yhtä tärkeä on vilpitön anteeksipyyntö ilman selittelyjä ja miehen pettymyksen mitätöimistä.

Mitä piristämiseen tulee, voit osoittaa miehelle jollain tavalla että koet oikeasti tärkeänä viettää aikaa hänen kanssaan. Tehkää jotain mistä hän pitää, ostakaa jotain mistä mies on haaveillut tai vain jutelkaa ja olkaa yhdessä.

Lupa pettää tai kostaa takaisin ei tuo hyvää mieltä kellekään. Tärkeintä on voittaa LUOTTAMUS takaisin.

T. aviomies ja isä

Vierailija
32/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänelle hyvää ruokaa, järjestä romanttinen koti-ilta. Hierontaa, seksiä jne. Ehkä jotkut liput johonkin kivaan tapahtumaan.

Vierailija
33/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmässä parisuhteessa tulee väkisinkin aina tilanteita, joissa jompi kumpi osapuoli pahoittaa toiminnallaan toisen mielen. Pahoillaan oleminen ja toiminnan korjaaminen on tärkeää, mutta on myös opittava hyväksymään tällaisissa tilanteissa nousevat ikävät tunteet ja niin oma kuin kumppanin epätäydellisyys.

Ap, olosi on varmasti kurja ja syyllinen, mutta et pysty parantamaan miehesi oloa tuosta vain jollakin hyvitystoimenpiteellä. Keskustelkaa ennemmin siitä, mitä mies nyt toivoisi yhteiseltä ajaltanne ja miten voisitte ylipäätään järjestää asianne niin, että ehtisitte viettää riittävästi aikaa yhdessä. Toki jonkin pienen lahjan voi aina antaa, mutta miehen täytyy myös saada olla rauhassa loukkaantunut ja prosessoida asiaa itsekseen.

Vierailija
34/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehena ehdottaisin, jos miehesi on sita tyyppia, etta sanot sille etta viikonloppuna saat mut kayttoosi koko paivaksi tms. mten haluatkin. Jos miehesi on dominoivaa tyyppia, han osaaa ottaa sinusta kylla ilon irti. Mikali han ei ole dominoivaa tyyppia, tyydytat hanta parhaan kykysi mukaan sangyssa, keittiossa ja miten sitten haluaakin. Tyonnat viskilaskin kateen, otat suihin ja nuolet persetta, siis kirjaimellisesti :)

Vierailija
35/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokailuasteikolla 1-10 tuo on ehkä 1. Oikeat mokat on semmosia että niiden jälkeen harkitsee vakavasti haluaako nähdä seuraavaa päivää.

Vierailija
36/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehena ehdottaisin, jos miehesi on sita tyyppia, etta sanot sille etta viikonloppuna saat mut kayttoosi koko paivaksi tms. mten haluatkin. Jos miehesi on dominoivaa tyyppia, han osaaa ottaa sinusta kylla ilon irti. Mikali han ei ole dominoivaa tyyppia, tyydytat hanta parhaan kykysi mukaan sangyssa, keittiossa ja miten sitten haluaakin. Tyonnat viskilaskin kateen, otat suihin ja nuolet persetta, siis kirjaimellisesti :)

Eli sinä ilmeisesti toivoisit, että naisesi mokailisi useamminkin, että pääsisit ottamaan siitä ilon irti. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
37/37 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokailuasteikolla 1-10 tuo on ehkä 1. Oikeat mokat on semmosia että niiden jälkeen harkitsee vakavasti haluaako nähdä seuraavaa päivää.

Harvemmin kukaan terve ihminen tekee tahallaan sellaisia mokia, joiden jälkeen ei haluaisi nähdä seuraavaa päivää. Ap:n teko oli tahallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi