Miten piristää miestä oman mokaamisen jälkeen?
Tuli viikonloppuna mokattua, ei mitään ylitsepääsemättömän vakavaa, mutta mies on kuitenkin tosi allapäin.
Emme ole aikaisemmin riidelleet eikä ole ollut mitään tämänkaltaista tilannetta, joten en oikein tiedä miten toimisin. Olemme olleet yhdessä 2,5 vuotta ja mies on 26-vuotias, jos sillä on jotakin merkitystä.
Onko mitään ideoita, mitä voisin tehdä? Anteeksi olen totta kai pyytänyt ja saanutkin. Haluaisin vain vielä jotenkin korvata hölmöilyni ja tehdä miehelle selväksi kuinka pahoillani olen. Tosi kurja olo itsellänikin kun tiedän loukanneeni.
Kommentit (37)
Johan se tulee ilmi sanassa piristää.
Rikoitko miehen lempimukin vai kävitkö painamassa naapurin Jormaa? Vähän eri kaliiberin juttuja.
Kerro miehelle tarina Peter Shiltonista. Se piristää päivää aina!
Suostut miehen kanssa kolmen kimppaan tai annat suhteenne olla avoin seuraavan vuoden ajan miehen suhteen.
Vastaisuudessa suostut seksiin joka kerta kun mies sitä pyytää. Tottelet hänen käskyjään kyseenalaistamatta ja välittömästi. Pysyt nuorekkaana ja hoikkana.
Kyllä näillä luulisi jonkinlaisen anteeksiannon löytyvän, mikäli kyse ei ole uskottomuudesta.
Olimme siis sopineet, että vietämme rauhallista koti-iltaa, tehdään ruokaa ja katsotaan elokuva. Molemmilla ollut paljon töitä viimeaikoina, joten emme ole hetkeen ehtineet viettää yhteistä iltaa kunnolla. Minun piti töiden jälkeen mennä hetkeksi ystävän kanssa terassille ja tulla ajoissa kotiin, mutta tulikin juotua muutama liikaa ja päädyimme baariin pilkkuun asti. Ap
Mä ainakin arvostan vaimossani että antaa mun tollasissa tilanteissa rauhassa mököttää ja on ystävällinen jne. eikä painosta kertomaan että mikä vaivaa. Ja sitten kun on saanut aikansa märehtiä ja on parempi mieli niin voi jutella.
M28
Annat kakkosta kunnolla, kyllä se siitä.
Jos mies olisi tehnyt aloittajan tempun, olisi ketju täynnä alkkis-vastuuton-paska-ei tuollaiseen voi ikinä luottaa huutelua mammoilta.Palstan kaksoisstandardit ; )
Miksi alapeukut? Kommentoikaa nyt jotakin ;( Kiitos kasille vastauksesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä :)
Sanot sille että sorry, mutta joskus voi käydä näin. Jos ilmoitit muuttuneesta suunnitelmasta ja olit kiltisti, so what? Annat murjottaa pari päivää ja jaksat olla mukava vaikka mutrunaama ärsyttäisi. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille että sorry, mutta joskus voi käydä näin. Jos ilmoitit muuttuneesta suunnitelmasta ja olit kiltisti, so what? Annat murjottaa pari päivää ja jaksat olla mukava vaikka mutrunaama ärsyttäisi. Siinä se.
En pysty suhtautumaan tähän noin kevyesti, eikä mieskään. Ja jos mieheni olisi tehnyt samalla tavalla, kyllä se loukkaisi ja miettisin, että eikö hän arvosta yhteistä aikaa, ja miksi juo mieluummin kun olisi mahdollisuus olla kanssani? Ap
Vierailija kirjoitti:
Olimme siis sopineet, että vietämme rauhallista koti-iltaa, tehdään ruokaa ja katsotaan elokuva. Molemmilla ollut paljon töitä viimeaikoina, joten emme ole hetkeen ehtineet viettää yhteistä iltaa kunnolla. Minun piti töiden jälkeen mennä hetkeksi ystävän kanssa terassille ja tulla ajoissa kotiin, mutta tulikin juotua muutama liikaa ja päädyimme baariin pilkkuun asti. Ap
Toi on v*ttumaista, kun pettää lupauksen. Varsinkin kännäämisen takia. Tuollainen helposti johtaa siihen, että jossain vaiheessa vielä petät vastaavan baari-illan päätteeksi.
Alkaisin miehenä jo etääntymään sinusta, koska itsellä on kokemusta vastaavasta naisesta. Tyyli ei tule muuttumaan.
Niin kumpi teistä on se suhteen nainen? jos tuosta joku suuttuu niin entäs kun tapahtuu jotain vakavampaa??
Vierailija kirjoitti:
Mitkä alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on v*ttumaista, kun pettää lupauksen. Varsinkin kännäämisen takia. Tuollainen helposti johtaa siihen, että jossain vaiheessa vielä petät vastaavan baari-illan päätteeksi.
Alkaisin miehenä jo etääntymään sinusta, koska itsellä on kokemusta vastaavasta naisesta. Tyyli ei tule muuttumaan.
Ymmärrän mielipiteesi ihan täysin :( Tämä oli kuitenkin ensimmäinen (ja varmasti viimeinen) kerta kun näin teen. Ja olemme tosiaan 2,5 vuotta olleet yhdessä.
Jos mietit itsesi mieheni tilalle, niin miten sinut saisi leppymään? Eri asia tottakai jos tuo olisi vaikka joka kuukautista, mutta tuo todellakin oli ainoa kerta. Ap
Sano sille et menee vuorostaan poikien kanssa baariin viettään laatuaikaa ja lähtiessä vielä tarjoudut poistamaan paineet, jotta tulee rento ilta!
oikeita ongelmiaako kirjoitti:
Niin kumpi teistä on se suhteen nainen? jos tuosta joku suuttuu niin entäs kun tapahtuu jotain vakavampaa??
Mitä sillä on väliä, kun tasa-arvo.
Aloita vaikka kertomalla meille miten mokasit! Helpompi miettiä sitten, kun tietää taustat.