Uskaltaako vakavaan suhteeseen miehen kanssa joka on rakastellut yli 30 naisen kanssa?
Siis lähinnä mietin, osaako sellainen koskaan olla uskollinen seuraavia 30 vuotta? Onko kokemuksia esim. itsestäsi, että oli useita seksikumppaneita mutta olet osannut olla uskollinen yhdelle vähintään 10 vuotta ta sillai... muutamaa vuotta ei vielä lasketa ;)
Eron jälkeen uutta seuraa miettivä, mutta tapailun kohteen seksikumppaneiden määrä mietityttää, etenkin kuin pisin suhde kuulemma ollut vain 3 vuotta, eli just se kun huuma alkaa lähtee ja pitäs alkaa tehdä töitä...
Kommentit (18)
Olen joskus miettinyt samaa, miten ihmiset ylipäänsä uskaltaa seuraan, jolla paljon kumppaneita ja vaihtaneet max parin vuoden välein.... Toki itsekin välillä mietin ja kaipaan jotakin villiä intohimoa ja uutuuden huumaa oltuani saman miehen kanssa lukioikäisestä, mutta toisaalta olen onnellinen, että ollaan molemmat oltu toistemme ekat ja ei sillai ole vertailukohteita tms.... ja on todistetta, että on osattu olla uskollisia. Tai ainakin luulen niin... Ja iloitsen siitäkin että edelleen ollaan kuitenkin sillai villejä, että ei toisen vieressä useinkaan voi vaan nukkua... :)
Ei aavistustakaan, monenko kanssa mieheni on ollut. Itselläni on ollut enemmän kuin 30 seksikumppania eikä ole minkäänlaista ongelmaa olla uskollinen. Päinvastoin, ei ole pienintäkään tarvetta enää haaveilla seksistä muiden kanssa.
Minulla on ollut useampia naisia, enkä silti ole koskaan pettänyt. Nykyinen suhde on kestänyt 20 vuotta. Ei ole ollut edes vaikeaa, koska olen uskollinen luonteeltani.
Kolmonen. Olet siis sillai ilmeisesti joskus nopeestikin langennut kiusaukseen lyhyen tuntemisen jälkeen niin oikeasti olen utelias eikö sillai tunnu pieneltä kynnykseltä ylittää rajoja tms... kun sen on tehnyt niin monta kertaa ennenkin suht pienen tuntemisen jälkeen?!? TAi kun yksi mies ei ihan kaikkee voi olla niin eikö tule sillai mieleen, että joku nuoli ihanasti tai jollakin toisella oli ihana kalu...
AP
Likaiselta kuulostaa. Itse pysyisin kaukana. Huonoja kokemuksia moisista. Yäk.
En ryhtyisi, kun lähes kaikki kylän eukot kerta kelvannut!! Phyi.
Minä olen nainen, jolla on ollut yli 20 kumppania. Silti olen ollut ihan helposti parisuhteessa 11 vuotta uskollisena. Mikä tässä nyt on ihmeellistä? Kai sinäkin sinkkuna käyttäydyt eri tavalla kuin parisuhteessa?
En usko, että kumppaneiden määrä on se ratkaiseva tekijä, vaan se suhteiden pituus. Kerrot, ap, itsekin, että ko. henkilön suhteet ovat kestäneet vain ns. ensihuuman ajan, eli todennäköisesti hän ei kestä parisuhteen arkea sinunkaan kanssasi. Mieti siis, mitä suhteelta haluat.
Pettäjiä löytyy varmasti kaikista taustoista, eli yhtä hyvin se heti ensirakkautensa kanssa pitkän parisuhteen solminut voi pettää, jos on luonteeltaan siihen kykenevä.
Ai, tässä puhuttiinkin lyhyistä seurustelusuhteista eikä pelkistä seksikokemuksista. Niin, tuohan onkin jännä juttu. Olemmeko me irtosuhteilijat sitten kuitenkin luotettavampia ja uskollisempia kuin nämä, jotka seurustelevat puoli vuotta kerrallaan. Minä en ainakaan kovin heppoisin perustein lähde parisuhteeseen, koska en halua loukata enkä tulla loukatuksi.
Itselläni oli 41 naista ennen tulevaa puolisoani ja toki kävin testeissä ennen kuin alettiin jynkkäämään ilman kumia. Hänen jälkeensä kaatolista ei ole kasvanut vaikka mahdollisuuksia olisi ollut, jopa palata parin exänkin hoiviin. Häntä ennen "suhteet" lyhyimmillään 8h, pisimmillään 15 viikkoa.
Onko tämä sitten ollut järkevä päätös, se onkin eri asia. 20 vuoden jälkeen voisin sanoa että jos olisin tiennyt mikä frigidinunna hänestä tulee ajan myötä, hän olisi ollut vain yksi kaato listalla eikä sen kummempaa. Että pitikin säälistä jumahtaa tavalliseen kilttiin kotityttöön kun tarjolla oli vaikka mitä...
Mulla on ollut useita yhdenillanjuttuja mutta silti olen parisuhdeihminen eikä ole mitään ongelmaa olla pettämättä koska en koskaan erityisesti nauttinut irtoseksistä enkä kaipaa siitä yhtään mitään.
Jos on suhteita niin joku mättää, jos irtosuhteita niin ei väliä. Ei seksikumppaneiden määrä kerro mitään, mutta kyllä parisuhteiden määrä ja pituus. Jos eksiä rupee olemaan vähintään muutama per vuosi niin alkaa olla vähän kummallista jos kuitenkin vakavaa suhdetta hakisi.
Tunnen yhden miehen jonka jokainen suhde on kestänyt alle vuoden ja sinkkuusjakso välissä ehkä kuukauden. Jotainhan mätää on jos jokainen suhde noudattaa samaa kaavaa ja ero tapahtuu samassa vaiheessa. Ok kaverina, mutta muuten kiertäisin naisena kaukaa.
Ei parisuhde muutu työnteoksi 3.n vuoden jälkeen vaan niihin aikoihin parisuhteen jännitys haalenee ja alkaa rakkaussuhde, eli joka päivä sinne 3. vuoteen molemmat valitsee olla tuon ihmisen kanssa, ei se työksi sen jälkeen muutu, arkipäiväistyy vain.
Itse voisin olla miehen kanssa jolla on ollut paljon irtosuhteita. Ainakin odotus on korkealla että lähteekö mies tekemään minun oloni hyväksi vai näkeekö heti onko se irtosuhteet kasvattaneet miestä rakastajana vai itsekkäänä ottajana. Koska kyllä sen miehestä näkee kiinnostatko Sinä häntä vai mitä sinä hänelle voisit antaa.. Tuossa se suuri määrä rakastajattaria voisi olla hyväkin etu, sinulle. Muuten joku taitamattomapikin mies voi olla parempi jos hän tahtoo olla sinulle hyvä versus mies joka on lähinnä omaa libidoaan käynyt naisissa, silloin hän ei ole oppinut mitään naisista (muuta kuin miten sakset aukee, baarissa).
Ihana jos se menee noin että osaat olla nyt uskollinen kirjoitti:
Kolmonen. Olet siis sillai ilmeisesti joskus nopeestikin langennut kiusaukseen lyhyen tuntemisen jälkeen niin oikeasti olen utelias eikö sillai tunnu pieneltä kynnykseltä ylittää rajoja tms... kun sen on tehnyt niin monta kertaa ennenkin suht pienen tuntemisen jälkeen?!? TAi kun yksi mies ei ihan kaikkee voi olla niin eikö tule sillai mieleen, että joku nuoli ihanasti tai jollakin toisella oli ihana kalu...
AP
"Langennut kiusaukseen" - et ole tosissasi? :-DDD Ei, en ole langennut kiusaukseen vaan ihan tietoisesti sinkkuna hakenut seksiseuraa silloin, kun siltä on tuntunut. Enkä todellakaan muistele menneitä.
On kaksi ihan eri asiaa olla sinkku ja hakea pelkkää seksiseuraa silloin tällöin vs. olla sitoutuneessa parisuhteessa ihmiseen, jota haluaa ja rakastaa.
P.S. AP, paljastuit mieheksi ;-)
No en todellakaan ole mies, mistä niin ajattelet. Ehkä käytin tuota kiusaussanaa siksi, koska itse en harrastanut seksiä ennen avioitumista, ja sitä ennen miehen kanssa teki just mieli langeta kiusaukseen, mutta haluttiin odottaa aamenta. Ero tuli 18 vuoden jälkeen, ja en ole koskaan tottunut sellaiseen,e ttä seksiä harrastettaisiin muuten kuin sitoutuneessa parisuhteessa.... Joten siksi mietin. Mutta varmaankin on noin, miten tuolla edellä puhutaan, ettei se määrä ole olennaisin vaan just kyky pitkään suhteeseen.
Irtoseksi on vaan seksiä ja hetken huumaa ja rakastava parisuhde on ihan eri skaalassa. On mullakin noita miehiä sinkkuna ollut enkä kaipaa tosiaan mitään niiltä ajoilta.
Leonardo di cAPRIO?