Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä pitkähiuksinen nainen, miten laitat päivittäin hiuksesi? Ponnarille? Letille? Nutturalle? Pidätkö auki?

Vierailija
28.05.2017 |

Itse laitan aina joko korkean tai matalan tai sivulla olevan ponihännän tai letin. Joskus tekis mieli vaihtaa kampausta, mutta en keksi miten. Olisiko ideoita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hiukset melkein puoleenselkään ja olen tosiaan ihan käsi kaiken hiustenlaiton kanssa. Pidän hiuksia yleensä auki tai yksinkertaisella ponnarilla. Kaikki sitä monimutkaisempi saa kädet solmuun. En osaa tehdä edes nutturaa, jonka kanssa kehtaisin poistua kotoa.

(Kiva kun sain jakaa näin hyödyllisen ja idearikkaan kommentin, lol. ♡ )

tee sukkanuttura. Et voi epäonnistua 😄

Pitääpä kokeilla. :'D

Vierailija
22/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä milloinkin. Nyt hiukset ovat nutturalla, eilen ne olivat niskaponskarilla, perjantaina auki. Töissä pidän niitä lähes aina jotenkin kiinni kun inhoan naamalle tulevia hiuksia. Joskus suorista, mutta yleensä annan ne vain kuivua pesun jälkeen ja aamulla ne vat mukavan kiharat. Juhlissa pidän ne yleensä auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki useimmiten, lenkillä ja muuten joskus letillä. Laittaisin välillä ponnarille, mutta päähän alkaa sattua kun hiukset on yhdessä nipussa. Invisibobblestakaan ei ollut apua.

Vierailija
24/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä aina auki, hiukset on piikkisuorat luonnostaan joten föönaus riittää hiustenlaitoksi.

Kotona ja urheillessa pidän korkealla ponnarilla tai sotkunuturalla.

Vierailija
25/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnarille, en voi sietää sitä että tukka on silmillä :D

Vierailija
26/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä auki ja saatan kihartaa vähän. Työ on siistiä toimistotyötä, mutta entisessä työpaikassa kun joutui mm. purkamaan kuormaa ja liikkumaan paljon oli kätevämpää pitää hiukset letillä.

Vierailija
27/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä.kaikenlaiset lettikampaukset mua kiehtoo, mutta epäröin käyttää mitään ranskanlettityylisiä kampauksia, vaikka tuo sivuttain tehtävä ranskanlettikin kuulostaa kivalta, koska niistä tulee jotenkin "pikkutyttö"olo. Ite oon kuitenkin 35v. Että mietin, että onko ne tarpeeksi "aikuismaisia kampauksia.

Youtubesta katselinkin joitakin videoita ja esim. tämmönen video tuli vastaan. Näyttäis olevan tarpeeksi yksinkertaisia kampauksia munkin tehtäväksi, ku mäkin oon aika kädetön näissä hiusasioissa. Jotain kivoja juhlavampia helppoja kampauksia olis kiva löytää, jotka olis itekkin helppo tehdä. Ap

Tässä siis tää video:

Ap

Vierailija
28/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mä en yhtään siedä hiuksia auki, tulee jotenkin ahdistava olo kun ne tulee kokoajan silmille ja suuhun. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme