Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä pitkähiuksinen nainen, miten laitat päivittäin hiuksesi? Ponnarille? Letille? Nutturalle? Pidätkö auki?

Vierailija
28.05.2017 |

Itse laitan aina joko korkean tai matalan tai sivulla olevan ponihännän tai letin. Joskus tekis mieli vaihtaa kampausta, mutta en keksi miten. Olisiko ideoita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

letille, ponnarille, tai auki. tai nutturalle. päivästä riippuu millä mennäään

Vierailija
2/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä juhliin? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea noita.

Vierailija
4/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmin on yhdellä paksulla letillä, harvemmin ponnarilla, eikä töissä koskaan auki.

Mulla on liikaa hiuksia nutturaa varten, se olisi koon puolesta kuin toinen pää ja näyttäisi naurettavalta.

Vierailija
5/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä ponnari tai löysä nuttura.

Vierailija
6/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä hiuspäivä niin jätän auki, saatan yöksi laittaa letit niin saa laineet... Huonona päivänä nuttura (ehkä bandana taiteltuna myös) tai ponnari (saatan tehdä etuhiuksista letin jonka liitän ponnariin), korkea letti on myös kivan näköinen eli tavallinen poninhäntä jonka letittää.

Talvella pipo päähän :D

Vierailija
7/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina auki ja suorana, pari kertaa viikossa isot kiharat. :D Helppoa.

Vierailija
8/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräiselle nutturalle niskaan.

Vierailija
9/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki ja pinneillä kiinni taitaa olla mulla useimmiten. Myös lettejä käytän paljon. Ranskalainen sivulta toiselle ja loput auki on kiva. Joskus letitän vain pikkuletin sivulta ja laitan sen taakse. Myös puoliponnari on kiva. Vaihtoehtoja on vaikka muille jakaa.

Vierailija
10/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaikkia vaihtoehtoja. Myös monenlaisia nutturoita on ihan helppo tehdä. Oma tukkani on pitkä, mutta ohut ja nutturat sopivat siihen hyvin.

Vierailija
11/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina auki.

Vierailija
12/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina auki, suoristan. juhliin kiharat jos jaksan tehdä.

Vierailija
13/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskanuttura yleensä aina paitsi talvisin kun kylmä vetää niskaan eli silloin useimmiten auki.

Vierailija
14/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiukset melkein puoleenselkään ja olen tosiaan ihan käsi kaiken hiustenlaiton kanssa. Pidän hiuksia yleensä auki tai yksinkertaisella ponnarilla. Kaikki sitä monimutkaisempi saa kädet solmuun. En osaa tehdä edes nutturaa, jonka kanssa kehtaisin poistua kotoa.

(Kiva kun sain jakaa näin hyödyllisen ja idearikkaan kommentin, lol. ♡ )

Vierailija
15/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Kato youtubesta videoita, esim se feikkiletti on tosi helppo ja näyttävä! Sopii arkeen ja juhlaan. Ja sit sellainen arkikampaus on kiva, missä jaat ensin ponnarin puoliksi ja kieputtelet osiot ensin kierteelle ja sitten toistensa ympärille 😊 siitäkin saa juhlavan kun tekee ton x4 ja pinneillä kiinnittää ponnarit päätä myöten.

Vierailija
16/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä juhliin? Ap

En ole se, jolta kysyit, mutta vastaan silti. Juhliin laitan yleensä kiharat suoristusraudalla. Yleensä niin, että kiharran latvat ja päällimmäisistä vain ylhäältä asti, joskus saatan kihartaa myös alta ihan ylhäältä asti.

Vierailija
17/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten auki suorina, toisinaan kiharran. Kiinni pitäessä mulla on yleensä joko nuttura korkeella tai matalalla sivulla, ponnari korkeella, ranskalainen tai hollantilainen letti sivulla tai joskus siivouspäivisin tai sienireissuilla hollantilaiset letit. Usein pidän hiuksia myös muuten auki, mutta letitän edestä hiuksia sivumpaan tai kiinnitän pinneillä.

N27

Vierailija
18/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hiukset melkein puoleenselkään ja olen tosiaan ihan käsi kaiken hiustenlaiton kanssa. Pidän hiuksia yleensä auki tai yksinkertaisella ponnarilla. Kaikki sitä monimutkaisempi saa kädet solmuun. En osaa tehdä edes nutturaa, jonka kanssa kehtaisin poistua kotoa.

(Kiva kun sain jakaa näin hyödyllisen ja idearikkaan kommentin, lol. ♡ )

tee sukkanuttura. Et voi epäonnistua 😄

Vierailija
19/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on viileä päivä, pidän ihan vaan auki - jos on takkuuntumisvaara, teen pienen piiloletin niskaan

joskus laitan kiharoita

jos on hellepäivä, teen korkean poninhännän

jos on jotain menoa, teen erikoisia lettikampauksia koska nuttura ei näytä omassa päässä hyvältä

Vierailija
20/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä juhliin? Ap

Juhlissa osa hiuksista kiinni taakse ja loppuihin laineita suoristusraudalla esimerkiksi. tai sitten vapaana hiukset auki laineila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi