Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meikkivoiteet yli kolmekymppiä, kosteusvoiteet 25, huulikiilto 18 e...
Tykkään meikeistä ja käytän varmaan meikkivoiteita ja huulipunia jatkossakin mutta melkoinen hyppy hinnoissa.

Oletteko huomanneet saman?

• ylös 113
  • alas 0

Sivut

Kommentit (42)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo kallistui kyllä niiden tuotteet todella paljon samalla, kun uudistivat ne tuotesarjansa.

• ylös 87
  • alas 1
Vierailija

On. Siksi en osta enää siinä määrin niitä kuin ennen joku pari luottotuottetta riittää. En tykkää tuollaisesta rahastuksesta. Toinen mikä ärsyttää on aina ainesosina korostetaan jotain lähdevettä ja lakkaa tai mustikkaa kun toivois näkevän päältäpäin onko esim hyalyronihappoa tms, vai mikä ainesosa kosteuttaa. Sit pitää aina käännellä purkkeja ja tihrustella niitä pikkupräntti luetteloja. Monilla merkeillä näkyy heti mitkä on minkäkin vaikuttavat ainesosat.

• ylös 83
  • alas 1
Vierailija

Eipä tarvitse enää ostaa niitä muutamaakaan asiaa, joista olen Lumenella pitänyt.

• ylös 37
  • alas 2
Vierailija

Tokmannin Essencet on hyviä ja paljon Lumenea halvempia. Koita niitä tai vaikka vähän kalliimpia NYXejä Sokokselta, vaihtelu kannattaa todellakin 😘

• ylös 47
  • alas 14
Vierailija

Kulmakarvakynän hintaa myös ihmettelin, 11.90e. Mielestäni kallis Lumenen tuotteeksi.No ostin halvemman..

• ylös 44
  • alas 0
Vierailija

Lumenella on paljon todella onnistuneita meikkejä, etenkin uusimmat hehkutipat ja meikkiseerumi on ihania. Mutta brändi on jotenkin sekava...Myös luomivärit on jotenkin kökköjä ja värimaailmaltaan tunkkaisia. 

• ylös 57
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tokmannin Essencet on hyviä ja paljon Lumenea halvempia. Koita niitä tai vaikka vähän kalliimpia NYXejä Sokokselta, vaihtelu kannattaa todellakin 😘

Nyx on ihan ok mutta Essence on kyllä ihan täyttä kuraa.

• ylös 29
  • alas 39
Vierailija

Ennen ostin lumenea, enää en. Liian kalliita tuotteita. Nivea ym halvemmat merkit menee mainiosti.

• ylös 34
  • alas 3
Vierailija

Lumenen uusi kallis ripsari meni roskiin! Todella paakkuinen. Palasin takaisin maybellinen ripsariin.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Enpä osta juurikaan enää liian kalliita. Pikkusen lisää niin saa jo lancomea, estee lauderia jne

• ylös 57
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lumenella on paljon todella onnistuneita meikkejä, etenkin uusimmat hehkutipat ja meikkiseerumi on ihania. Mutta brändi on jotenkin sekava...Myös luomivärit on jotenkin kökköjä ja värimaailmaltaan tunkkaisia. 

Miten niitä hehkutippoja käytetään? Meikin päällä?

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten niitä hehkutippoja käytetään? Meikin päällä?

hmm no itse tykkään sekoittaa meikkivoiteen sekaan mutta kai ideana on se että ovat nestemäistä highlighteria jota laitetaan poskipäille, kulmaluulle jne. 

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Essence on kyllä hintaansa nähden yllättävänkin hyvä, ainakin mitä olen muiden kokemuksia lukenut. Mulla on vain kulmakynä johon olen erittäin tyytyväinen, kynsilakka oli hieman pettymys

• ylös 35
  • alas 3
Vierailija

Joo, lähti pitkään suosimani merkki nyt vaihtoon, samaa tavaraa uusissa pakkauksissa tuplahinnalla. Hyviä tuotteita pääosin, mutta ei enää meikäläisen kukkarolle sopivia. Ostin sitten kokeeksi tokmannilta essencen ripsarin ja poskipunan, maksoivat muistaakseni jotain 3-5 e/kpl, eikä laadussa mitään valittamista.

• ylös 27
  • alas 0

Sivut