Vierailija

Saako sitä käyttää kaikkeen ilmoitteluun?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (18)

Vierailija

Kuka tekee 4h/kk.. ei ainakaan kukaan työtön. Olisko joku tuttavan teini tai vastaava innokas ansaitsemaan pari kymppiä kuussa?

• ylös 13
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joidenkin palstalla kirjoittaneiden rekryihmisten mukaan Mollin kautta tulee ihan älyttömästi hakemuksia, koska työkkäri pakottaa työttömät niitä hakemaan. En tiedä, päteekö tämä myös pikkukeikkoihin, mutta kumminkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee 4h/kk.. ei ainakaan kukaan työtön. Olisko joku tuttavan teini tai vastaava innokas ansaitsemaan pari kymppiä kuussa?

Tai kaupungin tai kunnan Facebook-ryhmästä voi löytyä joku lisätienestiä etsivä kotiäiti tms.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Mua kiinnostaa mitä työtä tarvitsee tehdä vain 4h/kk? Voi olla helpompaa joko rekryfirman kautta vuokrata joku se tekemään tai tarjota tosiaan jollekkin tutulle.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Miten ajatteli te-palvelut.fi -sivulla ilmoittaa, onko sinulla työnantajatunnukset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai maksullisen naisen työtä? :D

Sama kävi mielessä.. 1h/vko :D

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten ajatteli te-palvelut.fi -sivulla ilmoittaa, onko sinulla työnantajatunnukset?

Sen juuri halusin tietää että saako jokainen siellä ilmoitella vai onko siellä joku käytäntö? Jotkut ovat hakeneet esimerkiksi hoitajaa koiralle siellä joten tuli mieleen että onko se kaikille avoin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa mitä työtä tarvitsee tehdä vain 4h/kk? Voi olla helpompaa joko rekryfirman kautta vuokrata joku se tekemään tai tarjota tosiaan jollekkin tutulle.

Jutteluseuraa. Ei ole ystäviä löytynyt ja yksinäinen opiskelija olen. Täytyy siis palkata joku puhumaan kanssani. Kohta en tiedä miten puhutaan ja miten puheeseen vastataan jos en saa harjoitusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä työtön voisin, mutta en kuitenkaan saisi työtä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla. Henkilökohtaista avustajaa etsivillä ei ole työnantajatunnuksia.

Vierailija

Hei sä jutteluseuraa kaipaava.

Pääsetkö ulos torpastasi? Mene torille, kauppaan, kirjastoon.. kyllä siellä aina puheseuraa löytyy, vaikkei haluiskaan.

Parhain aika 10-14, kun mummot ja papat ovat liikkeellä. Kello 16.00 on työläiset liikkeellä, ne ei kerkee, niillä on kiirus kotiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa puhua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei sä jutteluseuraa kaipaava.

Pääsetkö ulos torpastasi? Mene torille, kauppaan, kirjastoon.. kyllä siellä aina puheseuraa löytyy, vaikkei haluiskaan.

Parhain aika 10-14, kun mummot ja papat ovat liikkeellä. Kello 16.00 on työläiset liikkeellä, ne ei kerkee, niillä on kiirus kotiin.

Sepä siinä, aina sellaista jutteluseuraa löytyy josta tulee vain paha mieli. Luulisi etä vanhukset ovat mukavia mutta kun olin sairaana ja kuljin kouluun kyydillä niin mummot ja papat haukkuivat lyttyyn kun "ei nuori ihminen viitsi kävellä". Yksi vanhoista papoista alkoi pilluttelemaan että jätän väliin tuollaisen "juttelun".

Pitäisi löytää asiallista ja positiivista jutteluseuraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa puhua?

Ei kun olen työtön ja vieraantunut. En muista, milloin olisin viimeksi puhunut jonkun uuden ihmisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään koko kaupungissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.