Vierailija

Mies täyttää heinäkuussa 50 ja on ilmoittanut että vain lapset, sisarukset, vanhempansa ja muutama ystävä kutsutaan. Kysyessäni lahjatoiveista hän toivoi että vain yksi lahja joka mielellään saisi olla rannekello.
Olemme keränneet lahjaa varten viitisen tuhatta ja ajattelin kysyä että millaista kelloa kannattaa tuolla summalla hakea että saisi tyylikkään ja laadukkaan lahjan.

• ylös 12
  • alas 5

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Käy kelloliikkeissä katsomassa tarjontaa. Tunnet varmasti miehesi maun. Hinnoissa on yleensä tinkimisen varaa.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Ei tuolla summalla taida saada oikein minkäänlaista kelloa. Kerätkää lisää rahaa.

Eikö hänellä ole kännyssä kelloa? Tai osta herätyskello.

• ylös 9
  • alas 46
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuossa hintaluokassa löytyy jo paljon valinnan varaa. Esimerkiksi Zenithillä on hyvä valikoima pukukelloja jotka sopisivat 50-vuotislahjaksi.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Minusta on fiksua että isompi porukka ostaa yhden arvokkaamman lahjan kuin että jokainen tuhlaa johonkin tyhjänpäiväiseen. Mielestäni ei ole mitään syytä kettuilla mieheni lahjatoiveesta. Ap

• ylös 61
  • alas 0
Vierailija

Miksi täysin asiallisissa ketjuissa jotka on suunnattu aikuisille pyörii näitä teinejä tyhmine juttuineen?

• ylös 35
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta on fiksua että isompi porukka ostaa yhden arvokkaamman lahjan kuin että jokainen tuhlaa johonkin tyhjänpäiväiseen. Mielestäni ei ole mitään syytä kettuilla mieheni lahjatoiveesta. Ap

Niin, sinusta, mutta kyseessä taisi olla miehesi syntymäpäivä. Ehkä miehesi haluaisi lahjoittaa kertyneen summan esim. löytökissojen tai ulkomaanavun hyväksi.

• ylös 1
  • alas 43
Vierailija

Minusta kannattaisi satsata lahjaan kunnolla, jos kerran lahja on isommalta porukalta. Noloa nuukailla, varsinkin kun kyseessä yhteislahja.

• ylös 3
  • alas 21
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, sinusta, mutta kyseessä taisi olla miehesi syntymäpäivä. Ehkä miehesi haluaisi lahjoittaa kertyneen summan esim. löytökissojen tai ulkomaanavun hyväksi.

Hei idiootti, ap kertoi avauksessaan että mies toivoi juurikin rannekelloa.

• ylös 40
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta kannattaisi satsata lahjaan kunnolla, jos kerran lahja on isommalta porukalta. Noloa nuukailla, varsinkin kun kyseessä yhteislahja.

Tuossa summassa taitaa olla vain puolison ja lasten antamat rahat, vanhemmilta ja sisaruksilta tulee varmaankin vielä kivat summat.

• ylös 5
  • alas 28
Vierailija

Hyvä osoitus kansanluonteestamme että näinkin kauniista asiasta saadaan ketjuun negaviestejä.

• ylös 29
  • alas 3
Vierailija

Ehdottomasti kannattaa kellokaupoilla tinkiä. Olen itse ostanut kaksi kelloa, joiden hinnat oli 239 ja 249

ja sain molemmat alle kahden sadan, vaikka halvemmassa hintaluokassa siis liikuinkin.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hei idiootti, ap kertoi avauksessaan että mies toivoi juurikin rannekelloa.

Vihapuhetta.

Vierailija

Suomalainen Sveitsissä asuva kellontekijä Kari Voutilaisen valmistaa yksilöllisiä huippukelloja, jos haluat hankkia ihan uniikin kellon lahjaksi.Luulen kyllä että 5000 eur ei kyllä ihan riitä sellaisen hankkimiseen.

Vierailija

Ai kun tulee mieleen isäukon 50v. syndet. Äiti veti kaiken överiksi, kutsui suvun, kylän sekä kirkonkylän väen kutusuille. Sitä pönötyksen määrää, sitä ruokailijoiden määrään. Isäukko kunnan napamies. Ja kyllä, toki kepulainen.

Mainitsemaasi summaan nähden vanhempieni kekkerit olivat kaksi kertaa överimmät. Osta toki kello.

Vierailija

Helsingissä kannattaa vierailla ainakin Lindroosilla, Westerbackilla ja Aseman Kellossa mikäli mahdollista. Kannattaa myös tutkia nettiä. Toivottavasti löytyy mieluinen lahja.

Hauskaa kesää ja mukavia juhlia.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomalainen Sveitsissä asuva kellontekijä Kari Voutilaisen valmistaa yksilöllisiä huippukelloja, jos haluat hankkia ihan uniikin kellon lahjaksi.Luulen kyllä että 5000 eur ei kyllä ihan riitä sellaisen hankkimiseen.

Voutilaisen kellot ovat 70000 euroa ja ylöspäin. Luultavasti tiedät tämän joten voinet jättää vit*uilun vähemmälle.

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Jos haluaa ostaa arvokkaan kellon, on sen oltava Voutilainen Watch, hinnat alkaen 100 000 euroa.

• ylös 1
  • alas 11
Vierailija

Ostakaa vuohia kehitysmaihin koko rahalla. Mihin helvettiin rannekelloa nykyään edes tarvitaan? Ehkä 70-vuotias tarttee, eikä nekään enää. Itse olen 60v. ja olen käyttänyt rannekelloa viimeksi n. 20 vuotta sitten.

• ylös 5
  • alas 10

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.