Kuvittele ihana rentouttava kesäpäivä kesämökillä, ja istuskelet auringosta nauttien ulkona...
Yllättäen pihaan kaartaa autollaan serkkusi perheineen. Mikä on ajatuksesi?
Kommentit (19)
Voi villu mikä sotku meillä on sisällä
Ihan ensin, että miten ne tänne osasi ja toiseksi, että onpa kivaa. Yksikään serkuistani ei tiedä, missä meidän mökki on.
Onneksi tulivat niin akka ei varmaan kehtaa porukassa valittaa miten lavuaariassa on roskia tai miksi metsää ei ole jo haravoitu
Ihmettelisin asiaa suunnattomasti koska meillä mökki on saaressa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tyhjennetään huussi.
Lisäksi serkun lapset voi vahtia mun taaperoa tai osallistua kevätsiivoukseen. :)
Olisin aika yllättynyt. En oo tavannut serkkuani 10 vuoteen.
Voi perse. Ryntäisin ulkohuussiin ja huutaisin, että mulla on noro, täitä ja kihomatoja.
Voisi ehdottaa serkkuämmälle että tänään meillä olikin parinvaihtoteema. Tykkäät kuulemma vähän hikisemmästä mahamiehestä?
Juoksen sisälle ja toivon, etteivät he huomanneet minua!
Vierailija kirjoitti:
Voi perse. Ryntäisin ulkohuussiin ja huutaisin, että mulla on noro, täitä ja kihomatoja.
Loistava idea :)
Että mitenköhän ne tänne tiesivät tulla. Ja että ketähän noi muut on, kun en tiedä serkkujen perhetilanteesta. Tai no en taitaisi tuntea itse serkkujakaan.
Meidän mökki on saaressa, joten luulisin varmaan ryypänneeni itselleni deliriumin.
Itse asiassa serkkujeni mökki on samassa saaressa ja olisin todella ilahtunut, jos jompi kumpi tai peräti molemmat ilmestyisivät sinne yllättäen.
Kuvitteellisella mökilläni yllättyisin suuresti, koska ei pidetä mitään yhteyttä. Kutsuisin kahville ja olettaisin, että jatkavat matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava idea :)
Mä oon jo harjotellut tätä. On muuten vaikeeta juosta samalla kun toisella kädellä raavit päätä ja toisella persusta. Harjotus tekee mestarin.
Tuntuisi ihanalta.