Kunnolla pataan
Tahtoisitko antaa jollekulle kunnolla pataan? Itse ehkä en, mutta aggressioita on kertynyt sisääni nyt vuodesta 2007 ja tahdon purkaa ne vaikka sitten irrottamalla itseltäni sormen. Vittu, että vituttaa!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Nettivinkattu poliisille :)
Sinut pitäisi pistää vankilaan poliisin ajankäytön tuhlaamisesta. Ja hakata.
Olen aloittaja ja tiedustelisin, onko uhkaus sormen irrottamisesta itseltä rikos.
Kyllä tekisi, välillä toivon että joku alkaisi mulle vittuilemaan ja kävisi päälleni ihan vaan sen takia että voin hyvällä syyllä paskoa hänen naamansa asfalttiin
En kyllä ketään syytöntä kumminkaan lähe hakkaamaan tai en provosoi ensin muita.
M22 kirjoitti:
Kyllä tekisi, välillä toivon että joku alkaisi mulle vittuilemaan ja kävisi päälleni ihan vaan sen takia että voin hyvällä syyllä paskoa hänen naamansa asfalttiin
En kyllä ketään syytöntä kumminkaan lähe hakkaamaan tai en provosoi ensin muita.
kun on kokenut itse kovia tai on ollut liikaa stressiä elämässä pitkään, voi alkaa tulla väkivaltaisia ajatuksia ja mielikuvia.
niistä olisi hyvä mennä juttelemaan jollekin, jotta päästää asioiden alkujuurille.
esim lyömätön linja sopii miehille, jotka eivät tee väkivaltaa mutta jos on väkivaltaisia ajatuksia kovasti.
hienoa on se, että haluat jutella asioista, päästää puhumalla ulos.
naisille vastaavasti on olemassa myös lyömättömiä linjoja joissa käsitellä omaa aggressiivisuutta.
Voimia sulle joka tapauksessa. toivottavasti et ottanut tätä lässytyksenä tms
Nettivinkattu poliisille :)