Vierailija

Tilanne on se, että miestä kiinnostaa korkeintaan keskimäärin kerran viikossa vanilja. Ei koskaan ikinä mikään muu, ei lelut, ei suuseksi (antavana osapuolena), ei anaaliseksi, ei mikään muu kuin yhdyntä suoraan ja mulle ensin (yleensä) orkku samalla klitorista hieromalla, jonka jälkeen mies panee sen itselleen. Aina näin. Asennot sentään vaihtelevat, mutta mies määrää nekin Aina. Ahdistaa ja turhauttaa. Mikä neuvoksi kun kaikki mahdollinen on kokeiltu tilanteen muuttamiseksi?

• ylös 0
  • alas 5

Kommentit (8)

Vierailija

Ja mies vieläpä sanoo ettei halua määrätä kaikesta seksissä mutta käytännössä aina kun seksiä on, mies määrää. Kun olen siinä koittanut jotain ehdottaa niin se ei ole käynyt. Ja kun joskus ollaan tehty jotain minun ehdottamaani niin on ollut aivan ilmeistä, ettei miestä juurikaan kiinnosta, vaan tekee vain mielikseni. Ap

Meillä vastaavan kaltainen tilanne vaikkakin juuri toisin päin, minä mies hän nainen.

Olen ollut jo pitkään neuvoton ja turhautunut. Keskusteltu on eikä missään muka ole mitään vikaa. Miten silti minusta tuntuu, että seksi on vain velvollisuus ja välttämätön paha?

Olen jo monesti ajatellut jopa salarakkaan etsimistä, sillä mielestäni ihmisellä on oikeus nauttia elämästä, myös seksin saralla. Toisaalta se ei ole oikein, mutta mitä ihmettä tehdä kun halut eivät kohtaa?

Itse olen hyvin avarakatseinen seksin suhteen ja haluaisin tyydyttää vaimoni monin eri tavoin. Vaikeaa vaan päästä toteuttamaan halujaan ja antamaan sitä kaikkea intohimoa sille ihmiselle jota rakastaa, kun ei välillä edes hieronta "kelpaa".

Sympatia ei juurikaan ongelmaasi auta, mutta halusin kuitenkin kertoa, että et ole asiasi kanssa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei tilanne ihan sama ole koska kyllä mies haluaa seksiä - kun saa yksin määrätä siitä ja se jos minä koitan määrätä mitään seksiin liittyvääkään on heti turnoff. Eikä mies "määrää" mitään mistä en pidä, ongelma on siis lähinnä vain yksipuolisuus ja epätasa-arvon tunne mulla tässä tilanteessa, jossa mulle käy kaikki ja miehelle ei, joten mies saa aina mitä haluaa, minä en, vaan tingin ja joustan koko ajan. Ap

Nainen45vuotta

Ei tuossa auta kaiketi enää muu kuin sun punnita ensin itse ja sitten yhdessä että voitteko jatkaa suhdetta. Jos tuota keskustelua ei käydä tarpeeksi avoimesti ja johonkin ratkaisuun päädytä, alkaa seksuaalinen turhautumisesi vaikuttaa joka tapauksessa negatiivisesti suhteeseenne, intohimo väljähtyy ja rakkaus muuttuu enempi ystävien väliseksi fiilikseksi. Miehelläsi on tietty tapa ja "kaava" eikä hän tykkää että sitä muutetaan, ja sulle tuo hänen tapa ei vaan enää sellaisenaan maistu. Pidä puolesi tässä asiassa.

Samaa sanoisin sulle mies jonka nainen ei halua ollenkaan. Hyvä seksielämä on tärkeää meille useimmille ja sullakin on siihen oikeus. Pettäminen on huono vaihtoehto tietenkin, ja miksi edes eläisit yhdessä ihmisen kanssa johon sulla on vain platoninen suhde. Parisuhde/seksuaaliterapia vois olla kokeilun arvoinen. Jos nainen ei halua sitäkään eli ei edes halua haluta seksiä ja nauttia siitä, sun olis viisainta etsiä itsellesi sopivampi kumppani. Semmoinen jonka kanssa voitte olla myös rakastavaiset, ette vain asuinkumppanit/vanhemmat.

Vierailija

Pidän kyllä puoleni, mutta einsitä nyt pikkulapsiperheessä tällaisen seksuaalisen mieltymyseron takia kovin äkkiä varmaan kukaan eroon päädy, etenkin jos mies on sanonut että erikoisemmat jutut voisivat kiinnostaa kun / jos stressi hellittäisi. Joten eipä tässä muuta voi kuin odottaa muuttuuko tilanne joskus. Ap

Vierailija

Köytät ukon sänkyyn, nuoletat perseesi ja sitten ratsastat perseratsastuksen. Vaihtoehtoisesti voit käydä nuolettamassa ja panettamassa minulla pyllysi :) M35

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.