Aion lopettaa lisätyn sokerin syömisen
Mikä ois hyvää? En halua mitään makeutettujakaan. Maustamattomia jogurtteja ja rahkoja ostin ja niihin ajattelin sekoittaa smoothieita makua antamaan. Omat suosikit ja varsinkin ne mitkä yllätti hyvällä maullaan nyt jakoon :) Olen sokerihiiri... kahvi on ainoa mihin en sokeria lisää.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin jo ajat sitten. Jätin kaikki maustetut jalosteet kauppaan ja teen jogurtin itse jos tarttee. Pakastimesta löytyy marjoja jos on tarvis saada makeutta.
Smoothiet on turhakkeita. Parempi nauttia ainekset muuna kuin soseena ja pureskella ne hyvin.
Pakkasessa on vain puolukoita :) Ne ei vielä ainakaan mene ilman sokeria :D Tuoreita toki käytän kun tulee taas myyntiin. Pensasmustikoita oli jo ihan järki hintaan (järki ja järki.. 1,69€ se 125g rasia), mutta suosin suomalaisia. Lasten smoothieita ostin :D
Joku varmana tekee itse jotain välipalapatukoita,keksejä tai muuta. Ohjeita saa laittaa :) Eväitä tarttee töihin ja kahvin kanssa on kiva nakerrella jotain. Pitää olla kylmiä tai huoneenlämmössä säilyviä kun syön autossa tai ulkona.(Muutenhan ottaisin ihan vaan kotiruokaa matkaan) Karkin korvikkeet myös jakoon :)
AP
Mä lopetin jo ajat sitten. Jätin kaikki maustetut jalosteet kauppaan ja teen jogurtin itse jos tarttee. Pakastimesta löytyy marjoja jos on tarvis saada makeutta.
Smoothiet on turhakkeita. Parempi nauttia ainekset muuna kuin soseena ja pureskella ne hyvin.