Vierailija

Tänä aamuna luin muutamaa seuraamaani blogia ja alkoi ottaa päästä. Yksi oli ollut kokeilemassa silmälasikehyksiä, toinen teatterissa jne. Kaikki nämä oliva tapahtumia, joihin oli kutsuttu blogisteja ja tilaisuus oli vain heille. Tottakai siitä kirjoitetaan kivasti, kun on juotu sponsatut kuohuviinit (miksi aina kuohari?), hymyilty muiden 20 blogistin kanssa.

Alkaa tympiä. En halua lukea näitä juttuja massatapahtumista. Haluan, että ihmiset menevät jonnekin, maksavat siitä itse ja kirjoittavat totuudenmukaisen arvioinnin. Jos nyt olisi käynyt niin, että jokin teatteriesitys olisi tosi hyvä tai silmälasimallisto niin ylivoimainen, että siitä haluaisi kirjoittaa.

Muita? Vai olenko ainoa.

• ylös 10
  • alas 1

Kommentit (6)

Vierailija

Suomessa on sen verran pienet ympyrät, että moni on samoilla kekkereillä ja sitten kirjoittaa samasta asiasta. Ja toki kun on syötetty ja juotettu niin kirjoitetaan kivasti.

Vierailija

Ja hauskinta on, kun kaikilla on samanlaiset hiukset, vaatteet, laukut. Ei niitä toisistaan erota. Kauhean yksilöllistä juu. Valkoiset koditkin kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itseäni ärsyttävät kauneusblogit, joissa esitellään tavalliselle tallaajalle liian kalliita sponssina ja yhteistyössä saatuja tuotteita. No eihän siinä, ei niitä tietenkään ole pakko lukea, mutta monet ennen tavallisemmat sekä maanläheisemmät (joissa tuotteet hankittiin itse) blogit ovat muuttuneet menestyessään tuollaisiksi :/ Sitten niistä samoista saaduista tuotteista on postaukset useassa blogissa. Tylsää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttävät kauneusblogit, joissa esitellään tavalliselle tallaajalle liian kalliita sponssina ja yhteistyössä saatuja tuotteita. No eihän siinä, ei niitä tietenkään ole pakko lukea, mutta monet ennen tavallisemmat sekä maanläheisemmät (joissa tuotteet hankittiin itse) blogit ovat muuttuneet menestyessään tuollaisiksi :/ Sitten niistä samoista saaduista tuotteista on postaukset useassa blogissa. Tylsää.

Samaa mieltä. Ja en ole tainnut lukea arviota, jossa sanottaisiin että tuote ei toimi tai siinä olisi jotain vikaa.

Vierailija

Jätän nykyisin lukematta postaukset, joissa lukee että blogitapaaminen tai on jonkin firman nimi. Useilla suosikkiblogeillani ei ole nykyisin juuri muuta kuin sponsoripostia. Jos kirjoittavat jostain itse maksamastaan ja yksilöllisesti, niin on yleensä kivoja.

Vierailija

Olen lopettanut blogien lukemisen juuri ko. syystä. Ei vaan jaksa lukea samoista kekkereistä tusinaa erilaista kuvausta saati samasta tuotteesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.