Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi opiskelija osakuntaan?

Vierailija
28.05.2017 |

Olen jo hieman vanhempi opiskelija (+30) ja mietin, että tarjoaako osakuntaelämä minulle mitään? Olen hieman ujo eikä ryyppyrellestäjäiset kiinnosta minua, mutta olisi kuitenkin kiva luoda verkostoja ja tutustua uusiin ihmisiin.

Mielikuvani osakunnista on, että niissä on nuoria ja innokkaita opiskelijoita, jotka kaikki tuntevat toisensa. En tunne sieltä ketään ja minulla on vaikeuksia mennä juttelemaan vieraille ihmisille, jotka jo kaikki tuntevat toisensa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa oon itsekin ja olisi kiva kuulla kokemuksia

Vierailija
2/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa tilanteessa oon itsekin ja olisi kiva kuulla kokemuksia

Mukavaa, etten ole ainoa. Minulla on jo opiskelijavuosiakin muutama takana enkä ole osallistunut juuri mihinkään opiskelijatoimintaan, joten olisi jo korkea aika osoittaa jotain aktiivisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläsuomalaiseen osakuntaan ajattelin liittyä, jos sillä on väliä...

ap

Vierailija
4/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa vanhemmille opiskelijoille on mature students society joissa omaa ohjelmaa aikuisopiskelijoille.

Vierailija
5/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut osakuntatoimintaa sivusta ja kyllä ainakin meidän yliopistossa osakunnat vetävät myös +30 v. osallistujia puoleensa. Ihan varmasti voit mennä mukaan toimintaan. Tsemppiä!

Vierailija
6/7 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut osakuntatoimintaa sivusta ja kyllä ainakin meidän yliopistossa osakunnat vetävät myös +30 v. osallistujia puoleensa. Ihan varmasti voit mennä mukaan toimintaan. Tsemppiä!

Kiitos tiedosta! Ja eihän se paljon maksa, vaikka en koskaan sitten missään tapahtumissa kävisikään.

Vierailija
7/7 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan, monta hauskaa vuotta jo takana, vaikka olin yli 40 kun lähdin opiskelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi