Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin äsken nicecreamin, kaurapuuroa ja yhden viipaleen ruisleipää päällysteillä, jäi vielä nälkä?!

Vierailija
28.05.2017 |

Kaurapuuroon laitoin 1,5dl hiutaleita ja 2,5dl maitoa. Ja söin yhden viipaleen ruisleipää, jonka päällä 2 leikkelettä, juusto, kurkkua. Ja se hemmetin nicecream (1 lasillinen)

Nälkä jäi.. Tekis mieli ottaa toinen viipale leipää.. En ole millään laihiksella, mutta en haluais siltikään leipää puputtaa paljoa.. Aargghh !!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, hiilareita toistensa perään

Vierailija
2/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota hetki, niin tulee kylläisyyden tunne. Vatsasi jätättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nicecream?

Vierailija
4/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä proteiinit? Oisit syönyt ennemmin tuon nice creamin tilalla rahkan tai pari kananmunaa.

Vierailija
5/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu,jatka samaa menoa niin kohta lyllerrät!!

Vierailija
6/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös aamulla/aamupäivällä suositellakin syömään hiilareita? Päivällä syön kukkakaalia ja lihapullaa ja illalla smoothieta ja muutaman hedelmän. En mä puuroa syö kuin aamulla.

AP

Vierailija
7/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kyllä keittää kananmunia kun niitä 2 pakettia on. Kiitti vinkistä, mun aivot ei nyt oikein raksuta.. :D

AP

Vierailija
8/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös aamulla/aamupäivällä suositellakin syömään hiilareita? Päivällä syön kukkakaalia ja lihapullaa ja illalla smoothieta ja muutaman hedelmän. En mä puuroa syö kuin aamulla.

AP

Myös sun iltapalasi on pelkkiä hiilareita. Ei ne päivän lihapulla(t?) yksinään riitä pitämään nälkää.

Vierailija
9/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicecream = Banaani viipaloidaan, pakastetaan ja sitten lyödään tehosekottimeen ja murskataan, sekaan voi laittaa marjoja, kaakaojauhetta tms. On vähän niinkuin jätskiä.

Vierailija
10/10 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo päivän ruoka mut täyttää, kun laitan lautaselle reippaasti kukkakaalia ja välillä parsakaalia ja 2 isoa lihapullaa. 

Ihan sama mulle vaikka on hiilaria, kuhan se täyttää. Mutta tää aamunen ruoka jätti nälkäseksi vielä jostain syystä, yleensä ei jätä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan