Söin äsken nicecreamin, kaurapuuroa ja yhden viipaleen ruisleipää päällysteillä, jäi vielä nälkä?!
Kaurapuuroon laitoin 1,5dl hiutaleita ja 2,5dl maitoa. Ja söin yhden viipaleen ruisleipää, jonka päällä 2 leikkelettä, juusto, kurkkua. Ja se hemmetin nicecream (1 lasillinen)
Nälkä jäi.. Tekis mieli ottaa toinen viipale leipää.. En ole millään laihiksella, mutta en haluais siltikään leipää puputtaa paljoa.. Aargghh !!!
Kommentit (10)
Odota hetki, niin tulee kylläisyyden tunne. Vatsasi jätättää.
Missä proteiinit? Oisit syönyt ennemmin tuon nice creamin tilalla rahkan tai pari kananmunaa.
juu,jatka samaa menoa niin kohta lyllerrät!!
No eikös aamulla/aamupäivällä suositellakin syömään hiilareita? Päivällä syön kukkakaalia ja lihapullaa ja illalla smoothieta ja muutaman hedelmän. En mä puuroa syö kuin aamulla.
AP
Vois kyllä keittää kananmunia kun niitä 2 pakettia on. Kiitti vinkistä, mun aivot ei nyt oikein raksuta.. :D
AP
Vierailija kirjoitti:
No eikös aamulla/aamupäivällä suositellakin syömään hiilareita? Päivällä syön kukkakaalia ja lihapullaa ja illalla smoothieta ja muutaman hedelmän. En mä puuroa syö kuin aamulla.
AP
Myös sun iltapalasi on pelkkiä hiilareita. Ei ne päivän lihapulla(t?) yksinään riitä pitämään nälkää.
Nicecream = Banaani viipaloidaan, pakastetaan ja sitten lyödään tehosekottimeen ja murskataan, sekaan voi laittaa marjoja, kaakaojauhetta tms. On vähän niinkuin jätskiä.
Kyllä tuo päivän ruoka mut täyttää, kun laitan lautaselle reippaasti kukkakaalia ja välillä parsakaalia ja 2 isoa lihapullaa.
Ihan sama mulle vaikka on hiilaria, kuhan se täyttää. Mutta tää aamunen ruoka jätti nälkäseksi vielä jostain syystä, yleensä ei jätä.
AP
Ei mikään ihme, hiilareita toistensa perään