Vierailija

Olette liian kranttuja.Itse olen läski,ruma ja köyhä. Otin miehen joka on hoikka,ruma ja köyhä. Yli kolmekymppisenä pitää ymmärtää realiteetit.

• ylös 6
  • alas 4

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla on kolme kriteeriä: pitää löytyä pulssi, näyttää tunnistettavasti naiselta ja olla likimain oman ikänen (+- 10v). Ei löydy silti. Minkä noista kriteereistä poistaisin, jos oon liian kranttu?

Vierailija

ketä arvostat elämässä, kun miehestäsikin puhut noilla sanoin ja itsestäsi myös? ei rumuudessa köyhyydessä jne mitään vikaa ole. yleensä kuitenkin keksitään jotain kauniimpaa sanottavaa omista rakkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ketä arvostat elämässä, kun miehestäsikin puhut noilla sanoin ja itsestäsi myös? ei rumuudessa köyhyydessä jne mitään vikaa ole. yleensä kuitenkin keksitään jotain kauniimpaa sanottavaa omista rakkaista.

Ei tämä ollut haukkumista vaan realistinen kuvaus meistä molemmista. Tiedän ettei rumuudessa ja köyhyydessä ole mitään vikaa.

Vierailija

Itse olen mies ja mulla on aiemmin ollut suhde jossa vain tyydyin naiseen. En haluaisi tuollaista enää uudestaan. On aika ikävää kun ei oikein halua edes katsoa omaa naista eikä voi kehua kun kehuttavaa ei ole. Julkisilla paikoilla ei halua näyttää että on yhdessä..

Pakko vaan jaksaa olla sinkkuna kunnes löytää jonkun johon voisi ihastua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.