Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä suurin osa naisista luovuttaa ulkonäkönsä suhteen?

Vierailija
28.05.2017 |

Prismassa oli taas sen näköistä tallustajaa ettei tosikaan. Hiukset sojottivat mihin sattuu, silmärypyt ja näppylät kiilsivät parkkipaikan auringonpaisteessa ja päällä oli tietysti pieruverkkarit. Eikä ikää tainnut olla kuin n. 30v tuolla naiskaksikolla. Voi jeesus, sanon minä. :'D

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohno kirjoitti:

"itse käyn siellä 5-7 kertaa viikossa."

Juu juu... kirjoitelmissa

Onko se niin vaikea uskoa palstamammasta?:) minulla on myös valmentaja, jos joskus vaikka innostuu kisaamaan biksussa tai bodyssa.

Vierailija
42/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ho lapsi luovuttaa? Entä markkina-arvo?

Markkina-arvo on jo todettu harhaksi. Täällä palstalla miehet valitaa kun ei saa naista, jos markkina-arvo toimisi niin jokainen löytäisi kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa oli taas sen näköistä tallustajaa ettei tosikaan. Hiukset sojottivat mihin sattuu, silmärypyt ja näppylät kiilsivät parkkipaikan auringonpaisteessa ja päällä oli tietysti pieruverkkarit. Eikä ikää tainnut olla kuin n. 30v tuolla naiskaksikolla. Voi jeesus, sanon minä. :'D

No mitä jeesus vastasi, kun kutsuit? 

Vierailija
44/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta mikään markkina-arvo, on kuvottavaa puhua ihmisistä noin. En ole mikään esine, vaan ihminen. Te arvostelijat voitte yrittää kasvaa aikuisiksi ja keskittyä vaikka niihin omiin ostoksiin, ette voi koskaan tietää toisten ihmisten taustoista. Mitä luulette, jaksaako vaikka juuri läheisensä menettänyt tai vakavasti sairastunut laittaa päälleen ne parhaimmat vaatteet ja pakkeloida naamansa? Harva jaksaa. Ihan uskomattoman typerää porukkaa täällä taas.

14-vuotias

Vierailija
45/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "luovutin" 40v. eli armahdin itseni kaikesta turhasta. Ei enää kiinnosta muiden mielipiteet ja muiden miellyttäminen. Elän vain itselleni. Ja olen oikein onnellinen ja viihdyn omissa nahkoissani sellaisena kuin olen. Arjessa riittää ripsiväri ja huulikiilto ja mukavat vaatteet.  Juhliin laittaudun ihan omaksi ilokseni.

Minulla on myös sen verran ihana elämä ettei minun tarvitse kytätä ja haukkua muita ihmisiä kuten ap. Ei ole tarvetta päteä muiden kustannuksella. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
46/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tarkkaan huolta ulkonäöstäni ja panostan siihen paljon. Vaatetta ja asusteita löytyy koko skaala pitkiin iltapukuihin asti.

Toisinaan viikonloppuna keskityn siivoamiseen ja pihahommiin. Tällöin ei itselleni ole mikään ongelma piipahtaa maitokaupassa pihakengissä, kotiverkkareissa, meikittä ja tukka sotkuisella ponnarilla.

Vierailija
47/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten luonnollisesta tyylistä. Pyntätyt ja meikatut naiset ei hirveästi viehätä. Toki kropan haluan pitää kunnossa ja tyylistäni olen tarkka, mutta mieluummin hieman hapsottava tukka kuin pyntätty kampaus. 

Vierailija
48/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa iässä kuin miehetkin.

Vierailija
49/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kuin käydä Virossa, niin tyylittömät suomalaiset tunnistaa jo kaukaa :D myötähäpeää herättävä molotus, kananpersetukat, ylipainoa, istutaan terassilla kalja kädessä ja kyylätään muita. Joskus tyylikkäitäkin suomalaisia näkee, he taitavat olla niitä jotka reissaavat muuallakin kuin Virossa kaljaa hakemassa. Mutta kun katsoo virolaisia, niin hoikkaa, kaunista naista näkyy kivat vaatteet päällä.

Vierailija
50/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

15 vee? 

åhå? Prognoosi alapeukuis meni piäleee..... Ettei vain sokea osunut vasarallaan naulan kantaan? 

Vierailija
51/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kuin käydä Virossa, niin tyylittömät suomalaiset tunnistaa jo kaukaa :D myötähäpeää herättävä molotus, kananpersetukat, ylipainoa, istutaan terassilla kalja kädessä ja kyylätään muita. Joskus tyylikkäitäkin suomalaisia näkee, he taitavat olla niitä jotka reissaavat muuallakin kuin Virossa kaljaa hakemassa. Mutta kun katsoo virolaisia, niin hoikkaa, kaunista naista näkyy kivat vaatteet päällä.

Valitettavasti sama koskee teitä suomalaisia miehiä:/

Vierailija
52/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ei sitä jaksa panostaa jos miehet on mitä on täällä.

Vierailija
53/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No "valitettavasti" olen vain puoliksi finski ja joudun työni puolesta pukeutua fiksusti. En ole sitä wt-tieria mitä pääosin Virossa näkee.

Vierailija
54/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ajatellut koskaan "luovuttaa" ulkonäköni suhteen, koska nautin pukeutumisesta ja hiusten laitosta yms. Tosin voihan joku nähdä minun luovuttaneen, koska en esim. värjää harmaantuvia hiuksiani ja pidän ne myös pidempinä kuin lähes kaikki ikäiseni. Meikkaan myös harvoin, enkä käytä korkokenkiäkään. Pukeudun usein hameisiin ja mekkoihin, "pieruverkkareita" en omista.

N 40v

Pitkät harmaat hiukset eikä meikkiä? *puistatus*

Vierailija
55/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ajatellut koskaan "luovuttaa" ulkonäköni suhteen, koska nautin pukeutumisesta ja hiusten laitosta yms. Tosin voihan joku nähdä minun luovuttaneen, koska en esim. värjää harmaantuvia hiuksiani ja pidän ne myös pidempinä kuin lähes kaikki ikäiseni. Meikkaan myös harvoin, enkä käytä korkokenkiäkään. Pukeudun usein hameisiin ja mekkoihin, "pieruverkkareita" en omista.

N 40v

Pitkät harmaat hiukset eikä meikkiä? *puistatus*

Mun mielestä kuulostaa just hyvältä. Itsekään en aio värjätä harmaita! N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi