Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä suurin osa naisista luovuttaa ulkonäkönsä suhteen?

Vierailija
28.05.2017 |

Prismassa oli taas sen näköistä tallustajaa ettei tosikaan. Hiukset sojottivat mihin sattuu, silmärypyt ja näppylät kiilsivät parkkipaikan auringonpaisteessa ja päällä oli tietysti pieruverkkarit. Eikä ikää tainnut olla kuin n. 30v tuolla naiskaksikolla. Voi jeesus, sanon minä. :'D

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta pätkääkään miltä muut näyttää. Miksi sinua kiinnostaa?

Vierailija
22/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepukeutuminen! Naiset olivat täältä lukeneet, miten Prismaan pukeudutaan, ja noudattivat sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 42 ja pidän itsestäni hyvää huolta. Vaatteet, meikki, hiukset. Ja huomiota saan. Miehiltä ihailevia katseita ja naisilta ei niin ihailevia.

Mutta mua ei liikuta tippaakaan miten muut pukeutuu. Jokainen saa kulkea juuri sen näköisenä kuin haluaa :) Itselläni on niin hyvä itsetunto ettei minun tarvitse verrata itseäni muihin

Vierailija
24/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä muissa ihmisissä pahennusta ja valtavaa ihmetystä herättävät itsestään huolta pitämättömät naiset käyvätkin aina Prismassa, tämän palstan mukaan?

Joo ei niitä Stockmannilla näy.

Olisko myös niin, että naiset ei välttämättä kauheasti viitsi panostaa ulkonäköönsä, kun poikkeavat Prismassa ostamassa maitoa ja leipää. Stokkalle moni menee sitten shoppailemaan pidemmän kaavan mukaan.

Mutta kun se on aina Prisma, ei koskaan City-Market, K-Supermarket, Lidl, Valintatalo, Sale jne.

Prisman yhteydessä on monesti Alko, jonne aloittaja lyllertää tai laahustaa.

Niin on City-Marketinkin. Jopa S-markettien. Kuten Stockmannin ja Sokoksenkin.

Vierailija
25/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 42 ja pidän itsestäni hyvää huolta. Vaatteet, meikki, hiukset. Ja huomiota saan. Miehiltä ihailevia katseita ja naisilta ei niin ihailevia.

Mutta mua ei liikuta tippaakaan miten muut pukeutuu. Jokainen saa kulkea juuri sen näköisenä kuin haluaa :) Itselläni on niin hyvä itsetunto ettei minun tarvitse verrata itseäni muihin

Onko oikeasti totta vai itselle luulottelua että miehet luovat ihailevia katseita ja naiset eivät vaan kenties jopa vihamielisiä?

Itse olen nainen ja aina nauttinut kauniiden naisten näkemisestä.

Ja ihan miehen kanssa naimisissa oleva hetero olen.

Vierailija
26/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kaunein nainen on iloinen ja hymyilevä nainen.

Vierailija
27/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on treenattu kroppa, että voin yhdistää noi yogapantsit toppiin nahkatakkiin ja lenkkareihin☺mutta niin, jokainen tyylillään:). Ei minua toisten pukeutuminen suuntaan tai toiseen häiritse."

Juu,näi on varmaan :) treenattu kroppa

Vierailija
28/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin äsken Prismassa vastapesty tukka kampaamatta ja naama kiiltäen Nivean purkkirasvasta.

Vierailija
29/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 enkä ole luovuttanut, meikkaan, käytän koruja ja korkkareita.

Mutta meilläkin on miehen kanssa päiviä, että noustaan sängystä vain hakeaksemme hengenpitimiksi ruokaa Lidlistä. Tai olemme olleet koko päivän puutarhatöissä ja haemme välillä ruokaa. Silloin olen kyllä verkkareissa ja meikitön.

Tiedän kyllä naisia jotka ei laita naamaa ulos ilman ripsiväriä, raskas elämäntapa ja vähän raskaita ihmisiä.

Vierailija
30/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vee? 

Vierailija
31/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväitsetuntoiseksi kiinnität ihmeen paljon huomiota muiden reaktioihin 😋

Vierailija
32/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pieruverkkarit ovat työvaatteeni. En todellakaan aja 20km vaihtamaan vaatteita kun piipahdan töiden jälkeen ruokakaupassa.

Vierailija
33/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on treenattu kroppa, että voin yhdistää noi yogapantsit toppiin nahkatakkiin ja lenkkareihin☺mutta niin, jokainen tyylillään:). Ei minua toisten pukeutuminen suuntaan tai toiseen häiritse."

Juu,näi on varmaan :) treenattu kroppa

Kyllä:) oletko kuullut sellaisesta kuin kuntosali?

Jos olet tiedät että siellä treenataan, itse käyn siellä 5-7 kertaa viikossa.

Vierailija
34/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI kai se ole mikään ikäkysymys. Jotkut naiset vaan jaksavat olla kiinnostuneita omasta ulkonäöstään, vaikka elämässä tapahtuisi mitä vaan. Kai se on siis enemmän luonnekysymys.

Itse olen 52-vuotias ja edelleen tarkka pukeutumisestani, painostani, meikistä, kampauksesta jne. Nautin siitä kun näytän nuorekkaalta ja tyylikkäältä. Ehkä sitten kun fyysinen kunto alkaa olla sitä luokkaa, ettei oikeasti enää jaksa panostaa, minäkin luovutan. Toivottavasti siihen on vielä pitkä aika.

Näin jonkun 75-vuotiaan joka oli yrittänyt pukea tyylikkäät vaatteet. Hän oli hoikka ja hänellä oli aurinkolasit. En sanoisi muuten koska ei kiinnosta mitä muut tekevät mutta kommenttiisi viitaten oli pahemman näköinen ilmestys kun jos olisi ollut liikkeellä rennoissa vaatteissa. Vanhat kasvot sekä jäykkä liikehdintä ei tee tyylikkääksi vaan koomiseksi tuollaisessa vaatetuksessa. Ei kannata yrittää liikaa eikä yrittää näyttää nuorelta kun sitä ei ole.

Vierailija
35/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutin 11-vuotiaana. Turha näillä piirteillä ja kropalla on yrittää, kuljen lenkkareissa ja verkkareissa hiukset kynittynä. Olen onnellinen, kun ei tarvitse vaivata päätä noin pinnallisilla ja lapsellisilla asioilla.

14-vuotias

Vierailija
36/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huvittaa nämä Ap kaltaiset ihmiset ruokakaupassa. Katsovat nenän vartta pitkin ja kiilaavat kaupan jonossa. Hyvä itsetunto ei tarkota muiden ihmisten arvostelua. Huonon itsetunnon omaavan arvostelee muita kokeakseen olevansa parempi. Jos arvostelija kohtaa paremman näköisen, se aiheuttaa vielä kateutta ja katkeruutta.

Vierailija
37/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus aloittajan kysymykseen: silloin, kun vihdoin tajuavat ettei ulkonäkö korreloi onnellisuuden kanssa.

Vierailija
38/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ajatellut koskaan "luovuttaa" ulkonäköni suhteen, koska nautin pukeutumisesta ja hiusten laitosta yms. Tosin voihan joku nähdä minun luovuttaneen, koska en esim. värjää harmaantuvia hiuksiani ja pidän ne myös pidempinä kuin lähes kaikki ikäiseni. Meikkaan myös harvoin, enkä käytä korkokenkiäkään. Pukeudun usein hameisiin ja mekkoihin, "pieruverkkareita" en omista.

N 40v

Vierailija
39/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itse käyn siellä 5-7 kertaa viikossa."

Juu juu... kirjoitelmissa

Vierailija
40/55 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ho lapsi luovuttaa? Entä markkina-arvo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi