Vierailija

Kaikki vaan eivät jää kiinni.

• ylös 8
  • alas 20

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Valehtelija ajattelle aina, että kaikki valehtelee. Rikollinen ajattelee että kaikki tekee aina jotain väärin. Pettäjä että kaikki pettää.

• ylös 48
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tri nainen

Toi on niin totta. Kaikilla mun kavereilla, ihan täydellisillä äideillä ja menestyneitä ihmisillä on. Ha hommat hoituu sivistyneesti ja arki luistaa.

• ylös 10
  • alas 14
Vierailija

Ja sinä kuitenkin tunnet kaikki? Ei nyt kannata omaa miraalittomuuttaa yleistää kaikkiin. Miksi edes olet yhdessä kenenkään kanssa jos se sinulle on merkityksetöntä? Moni viisas osaa nähdä itsessään tuon ettei kuulu suhteeseen. Nyt ap vähän itsetutkiskelua peliin!

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Kertonee enemmän omasta asenteesta ja ystäväpiiristä. Tietenkin hauskempi pettää, kun kaikkihan niin tekee... se vain ei ole totta.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertonee enemmän omasta asenteesta ja ystäväpiiristä. Tietenkin hauskempi pettää, kun kaikkihan niin tekee... se vain ei ole totta.

Juuri näin. Näitä heittoja käyttävät juuri ne jotka itse hyppivät sängystä toiseen välittämättä kuin omasta tyydytyksestä. Ehkä siellä on takana joku että tajuaa mikä itse on ja koittaa sitten alentaa kaikkia muita sinne pohjamutiin missä itse on.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään, jolla olisi salasuhde.

Et vain tiedä sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Näitä heittoja käyttävät juuri ne jotka itse hyppivät sängystä toiseen välittämättä kuin omasta tyydytyksestä. Ehkä siellä on takana joku että tajuaa mikä itse on ja koittaa sitten alentaa kaikkia muita sinne pohjamutiin missä itse on.

Joillekin on tosi vaikea myöntää olevansa jossain asiassa huonompia kuin valtaosa ihmisistä.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Ei minullakaan ole ollut. Enkä perustele muutakaan toimintaani sillä että muutkin tekee niin. Osaan tehdä ratkaisuni ihan itse.

Vierailija

Aloitus on tietenkin provo mutta vastaan silti.

Tuttavapiirissä parilla naisella on salasuhteita, joista tiedän. Tilastojen ja tutkimusten mukaan suurimmalla osalla ihmisistä ei ole koskaan salasuhteita. Salasuhdehan on aina luottamuksen pettämistä ja parisuhdetta on aika vaikea pitää kasassa ilman luottamusta.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

En ole myöskään koskaan ollut salasuhteessa.Ystävänikin ovat sellaisia kilttejä perhetyttöjä(olimme jo lapsuudessa)ja moraalinen kasvatus oli kunnossa.Yhden kyllä muistan kavereistani. Hänen lapsuuden perheessä oli,molemmilla vanhemmilla pettämistä.
Hänen äiti jopa neuvoi tytärtään,että kondomi kannatta aina pitää mukana käsilaukussa.Eli kyllä se juontaa lapsuuteen ja minkähänlaisia ihmisiä on ympärillä(seura tekee kaltaisekseen)koska ystäväni aikuisiällä sitten tottuneesti petti miestään.

Vierailija

Mä en tunne ketään, jolla olisi salasuhde mutta toisaalta en voi tietääkään jos eivät kerro. Ja miksi kertoisivat, eihän se sitten olisi enää salasuhde.

Vierailija

Kannattaa olla salasuhde jos on työssä missä voi bisnespuhelun varjolla soitella asunnon ulkopuolella puheluita, ei viestejä ollenkaan. Salassapidetyt puhelimessa sovitut tapaamiset joissa molemmat pukeutuneina bisneshenkisiin vaatteisiin. Pettävä puoliso tekee pieniä käteisnostoja kunnes hotellihuoneen summa kasassa. Toinen nainen tai mies ottaa huoneen nimiinsä.

Sitten vielä se että kiinnijäämisen riski on aina. Pitää tietää ettei ole mitä menettää kotona ja että lapset kyllä kestää isän tai äidin pettäjän maineen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.