Kaikillahan on salasuhteita!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla salasuhde jos on työssä missä voi bisnespuhelun varjolla soitella asunnon ulkopuolella puheluita, ei viestejä ollenkaan. Salassapidetyt puhelimessa sovitut tapaamiset joissa molemmat pukeutuneina bisneshenkisiin vaatteisiin. Pettävä puoliso tekee pieniä käteisnostoja kunnes hotellihuoneen summa kasassa. Toinen nainen tai mies ottaa huoneen nimiinsä.
Sitten vielä se että kiinnijäämisen riski on aina. Pitää tietää ettei ole mitä menettää kotona ja että lapset kyllä kestää isän tai äidin pettäjän maineen.
Asunnon ulkopuolelta puheluita 😂 taidat elää kontrollifriikissä suhteessa 🙄
Ajattelehan sitä tilannetta, että töissä joudut työmatkoille ... OMG ...
pitäisiköhän erota ihan varmuuden vuoksi?
En ole koskaan pettänyt, joten ei sitä kaikki harrasta.
Mä osaan kyllä erota, jos kaipaan vihreämmille niityille. En ymmärrä pettämistä. Vain luuserit pettää, joilla ei ole kanttia ilmaista suhteessa todellisia haluja ja ajatuksia.
En ole itse koskaan pettänyt. En kuitenkaan epäile etteikö salasuhteita olisi. Viimeistään sitten jos tulee lapsi pitäisi salailusta kuitenkin luopua. Lapsien vuoksi. Nämä perheen puhumattomat salaisuudet on takana niin monessa nuoruuden ja aikuisuuden mielenterveysongelmassa. T. Terapeutti
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaan eivät jää kiinni.
Ongelma pettämisessä on se, että se ei ole tasa-arvoinen suhde enää, koska pettäjä pitää puolisoaan pimennossa eikä anna tämän tehdä omia ratkaisuja. Käytännössä nostaa itsensä puolison yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Kun itse petin, niin selitin sitä itselleni juuri näin, jotta en tuntisi syyllisyyttä ja häpeää. Jos itselleen uskaltaa olla rehellinen, niin ei siinä silloin oikein toimi kumppaniaan kohtaan.
Olin joo. Hyvät ja huonot puolet tuli koettua kahden vuoden aikana.
Minulla ei ole ollut salasuhdetta, vaikka pisimmän parisuhteeni aikana olisi ollut sekä tilaisuuksia että halua. Kaikki eivät petä elämänsä tärkeintä ja läheisintä ihmistä, vaikka välillä olisi vaikeaakin. Myöskään miehelläni ei ollut, vaikka hänkin ihastui suhteen aikana toiseen. Keskustelimme näistä aina avoimesti, siitä tiedän ettei mitään tapahtunut minulta salassa.
Miehen ihastus ei mennyt ohitse vaikka hän taisteli asian kanssa pitkään, ja lopulta päädyimme sitten eroon. Tämä oli paljon pettämistä parempi vaihtoehto, koska vaikka se suretti ja satuttikin, niin kykyni luottaa ihmisiin säilyi, ja minulla on hyvät mahdollisuudet tulla vielä onnelliseksi jonkun toisen miehen kanssa. En voi edes kuvitella kuinka pahaa jälkeä olisi tullut, jos mies olisi pettänyt ja vasta sen jälkeen olisi tullut ero. Sellainen vaurioittaa myös sen pettäjän itsekunnioitusta ja vaikeuttaa onnistumista tulevissa parisuhteissa. En suosittele.
Melkein uskon sua, ap. Mun ex-työkaveri oli hyvin vaatimaton, kävi Martoissa, ei meikannut jne. Niin vaan hänkin petti työporukan laivamatkalla aviomiestään työpaikan pahimman sonnin kanssa. En olisi ikinä uskonut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Ai,mulla on sitten varmaan niin salainen suhde etten itsekään sitä tiedä:O
Kaikki pettäjät on psyykkisesti sairaita tai persoonallisuushäiriöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla salasuhde jos on työssä missä voi bisnespuhelun varjolla soitella asunnon ulkopuolella puheluita, ei viestejä ollenkaan. Salassapidetyt puhelimessa sovitut tapaamiset joissa molemmat pukeutuneina bisneshenkisiin vaatteisiin. Pettävä puoliso tekee pieniä käteisnostoja kunnes hotellihuoneen summa kasassa. Toinen nainen tai mies ottaa huoneen nimiinsä.
Sitten vielä se että kiinnijäämisen riski on aina. Pitää tietää ettei ole mitä menettää kotona ja että lapset kyllä kestää isän tai äidin pettäjän maineen.
Toi kuulostaa kyllä hankalalta(kun ei mulla ole kokemusta)Että ei tekstiviestejä ollenkaan.Jos mä olisin se toinen nainen tai mies niin pitäisikö mun vaan odotella sun soittoja kun sä sieltä asunnon ulkopuolelta soittelet?
Näinhän se tekeminen perustellaan. Tosiasiassa niillä on salasuhde, joilla on salasuhde. Ei muilla.
Toinen ääripää on ne, jotka haluavat julistaa kaikki ihmisen perusasetukset pettämiseksi. Kai jokainen on sukupuolinen itse tykönään. Jos sen kieltää, kohta ollaankin tekopyhässä kierteessä.