Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erakoitumassa

27.05.2017 |

Kihlattuni kuoleman jälkeen en oikein välitä ihmisten seurasta.
Kaksi vuotta siis jo näin.
Toisaalta pidän kyllä ihmisistä, mutta rasitun heistä.
Asialle pitäisi tehdä jotain, mutta toisaalta ei huvita.
Muutenkin olen viettänyt melko eristynyttä elämää jo aiemminkin, eikä sosiaalinen verkostoni ole mitenkään laaja.
Kunhan tässä pohdin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työttömänä - vähän sama homma. Jos ois rahaa ostaisin mökin erämaasta ja menisin sinne.

Vierailija
2/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ei kai voi verrata mutta täällä samat fiilikset väkivaltaisen suhteen jälkeen. Minut lytättiin henkisesti ja fyysisesti pohjamuutiin, en saa takaisin kykyä luottaa ihmisiin. Vakityö ja ulospäin olen todella iloinen ja ystävällinen kaikille ja muutenkin kaiken pitäisi olla hyvin. En vain saa kiinni elämästä. Psykologi tai joku varmasti auttaisi mutta kaiken selittäminen alusta loppuun tuntuu ylitsepääsemättömän raskaalta ja väsyttävältä.

Vierailija
4/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä0000 kirjoitti:

Näitä ei kai voi verrata mutta täällä samat fiilikset väkivaltaisen suhteen jälkeen. Minut lytättiin henkisesti ja fyysisesti pohjamuutiin, en saa takaisin kykyä luottaa ihmisiin. Vakityö ja ulospäin olen todella iloinen ja ystävällinen kaikille ja muutenkin kaiken pitäisi olla hyvin. En vain saa kiinni elämästä. Psykologi tai joku varmasti auttaisi mutta kaiken selittäminen alusta loppuun tuntuu ylitsepääsemättömän raskaalta ja väsyttävältä.

Rankaa se on tuokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi