Huijarimies Jyväskylän seudulla
Onko kukaan teistä törmännyt mieheen, joka on alussa mitä mukavin ja rakastettavin, mutta paljastuu (ainakin viinaa otettuaan) mitä ikävimmäksi persoonaksi ja koko suhde oli epämääräistä jojoilua hänen taholtaan? Laitoin äijän pihalle asunnostani muutaman kuukauden jälkeen ja siitä alkoi helvetti. Pyrkii toisaalta takaisin, toisaalta haukkuu ja mitätöi koko suhteen . Vihjailee uudesta naisesta ja siitä, kuinka aina löytää uuden. Toivottavasti niin käy, paluuta ei luokseni ole. Paljastui netin kautta ties kuinka monia suhteita ja naisten hyväksikäyttöä rahallisesti.
Kommentit (45)
Mulla oli tuollainen kokemus. Mies vaati vetäytymään pois harrastuksistani, somen käyttö kiellettiin, yhteys sukulaisiin oli katketa. Jatkuvasti oli rahapulassa, uhkaili ja kiristi pieniä summia rahaa. Suunnitelmat muuttuivat viikoittain, viinahuuruissaan oli pirullinen. Sitten pyyteli anteeksi ja katui. Syytti minua elämänsä hankaluudesta. Käskin pois ja oli heti hakemassa uutta naista. Taitava manipuloija, jolla ilmeisesti myös talouudellisia rikoksia taustalla.
Mun kaveri on haksahtanut mielestäni tällaiseen huijariin.
Kaverini on työssäkäyvä ja sporttinen tyyppi, joka hoitaa raha-asiansa.
Mies taas työtön ja ilkeä juodessaan. Tarinat menneisyydestä epäuskottavia.
Nyt ovat menossa naimisiin, mutten kehtaa varoittaa kaveriani, joka tuntuu
olevan täysin sinisilmäinen huijarin suhteen. Äijä kuulemma sairastaa syöpää,
mutten usko siihenkään. Monta muuta "tarinaa" menneisyydestä epäilyttävät.
Saanut ystäväni koukkuun jollain käsittämättömällä tavalla. Äijä ei edes ole
hyvännäköinen....
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mies ole minkään näköinen. Varaton ressukka, joka vetoaa naisten hoivaviettiin. Yöks.
Köyhä ja vielä ruma, saa silti naisia.
Jos äiti on ollut narkkari ja lapsuus kaikkiaan kaaosta, niin eipä voi kauhalla ammentaa.