Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parvekelasiin suoja

Vierailija
27.05.2017 |

Parvekeremontissa laittoivat parvekkeen alaosan lasista. Piti olla maitolasia josnka läpi ei näy, mutta kylläpä näkyy. Eli mistä saisi jotain halpaa valkoista muovia tai jotain jonka tohon vois laittaa ettei näy? Mitään kangasviritelmiä en laita kun kissat alkaa vain sillä leikkii.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä salaisuuksia sulla siellä sitten on??

Vierailija
2/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta ikkunakalvo niin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lasifirmalta/taloyhtiöltä, että mitenkäs se noin meni ja oli toisin kuin luvattu?

Vierailija
4/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy lasifirmalta/taloyhtiöltä, että mitenkäs se noin meni ja oli toisin kuin luvattu?

Vuokra-asunto joten mun mielipiteillä mitään väliä.

Vierailija
5/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

clas ohlson ainakin myy ikkunakalvoja.

Vierailija
6/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivele lasit siirapilla ja anna siitepölyn hoitaa loput...

Vierailija
7/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aa, olet Uhri. Voi parkaa.

Vuokranantajaa kiinnostaa kyllä tietää, että remontti, jonka hän maksaa, ei onnistunut siten kuin oli sovittu. Ilmoita hänelle ja lakkaa olemasta Raukka Jota Potkitaan Päähän.

Vierailija
8/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on sellaisia rullia, joissa tarra valmiina. Paljon väri/kuviovaihtoehtoja. Ovat edullisia. Esim. prisma myy.

Vierailija
9/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarkoitukseen on maalia. Kysele kaupasta.

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/maston-400-ml-maitolasi-efekti-…

Vierailija
10/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etola mainostaa lasiin kalvoa, joka pysyy ilman mitään liimoja. En tiedä, onko ulkokäyttöön sopiva vai toimiiko vain sisäikkunassa.

Vierailija
11/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita nyt sille vuokranantajalle ainakin! Jos minä olisin hän, mua ainakin kiinnostaisi ja minäkin haluaisin alaosaan läpinäkymättömän lasin. Enkä haluaisi maksaa kalliimmasta ja saada halvempaa, muuta kuin sovittua tilalle. Oletan siis, että maitolasi on kalliimpaa. Kiukuttaisi myös, jos asia myöhemmin selviäisi eikä vuokralainen ole vaivautunut ilmoittamaan mitään ja mahdolliset takuut ym. jo umpeutuneet. Voi olla, että hyvinkin saat vielä maitolasisi ja ihan suotta lähdet säätämään mitään. Siinä ajassa kun harmittelet täällä, pirautat jo va:lle.

Vierailija
12/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt kaikille kerralla... Koko talo on vuokra-asuntoja täynnä. Vuokraaja itse teetti remontin jonka mielipidettä ei kysytty vuokraajilta. Joten turha vikistä, voi muuttaa muualle -tyyliin kaikki menneet ennekin.

Olen saanut jo vastauksen kysymyksiin, joten kiitos heille.

Muut voivat jäädä jankkaamaan vaikka ihan omaksi huvikseen....

Vierailija
13/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishiltä löytyy ikkunakalvoa tosi halvalla.

Vierailija
14/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

cd- tai dc-kalvo. en muista kumpi. Erilaisia kuoseja ja helppo laittaa. Maitolasi, kuura yms. Älä tuota maalia laita. Se on vaikea poistaa ja voit joutua maksumieheksi. Se on ruma kun se kuluu paikoitellen pois.

Vierailija
15/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parvekeremontissa laittoivat parvekkeen alaosan lasista. Piti olla maitolasia josnka läpi ei näy, mutta kylläpä näkyy. Eli mistä saisi jotain halpaa valkoista muovia tai jotain jonka tohon vois laittaa ettei näy? Mitään kangasviritelmiä en laita kun kissat alkaa vain sillä leikkii.

Liekö tuohon saa itse mennä laittamaan mitään kalvoa. Ainakaan ilman lupaa. Kysy lupa nyt ihmeessä ensin.

Se kalvo on vaikea irrottaa, jos muutat ja vuokranantaja vaatii samankaltaisuutta muiden parvekelasien kanssa. Sittenhän vaihdatat uuden lasin - omaan pussiin.

Meillä on ainakin niin tarkat säännöt muutoksista, että turvaketjunkin asennus pitää hakea KIRJALLISESTI ja saada siihen kirjallinen lupa sekä asennuttaa vielä AMMATTILAISELLA.

Vierailija
17/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten sä sitten luulet että sulla on oikeus muuttaa lasia, jos sulla ei ole mitää muutakaan valtaa, edes sitä sananvaltaa.

Vierailija
18/18 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa muuttaa ilman lupaa