Kamala ikävä ystävä miestä
Meillä on ollut hieman ongelmia ja nyt emme ole olleet yli kuukauteen missään tekemisissä. Minua ärsytti, kun hänelle tuntui aina tulevan jotain muuta, kun olisimme voineet nähdä ja sanoin tästä hänelle. Meillä oli ollut jo aikaisemminkin samasta asiasta kiistelyä. Hän laittoi viestillä, että antaa olla sitten kerta kiukuttelen taas vain. Ylpeyteni ei antanut periksi, että olisin mitään vastannut hänelle. Nyt näen hänestä jatkuvasti unia ja minulla on häntä kova ikävä. En tiedä mitä tekisin.
Kommentit (16)
Jos pitää noin kiukutella miehen huomiosta, kyse on jostain ihan muusta kuin ystävyydestä ja tiedät sen itsekin.
Kysy viestillä haluaisitko nähdä vai oliko ystävyys tässä.
Heheh. Oma ystävämies sieti kiukunpuuskani. Tosin hävisi heti kun löysi uuden tyttöystävän.
Epäilyttää laittaa hänelle viestiä, koska enhän vastannut hänelle mitään viimeksi. Hän ehkä ajattelee, että se oli hiljainen hyväksyntä. Minua myös vieläkin häiritsee tapaamattomuus eli en haluaisi asian vain antaa olla. Toisaalta olisi järjetöntä menettää ystävä, kun ei heitä niin vain löydä. - Ap
Hän kohtelee sinua töykeästi, miksi haluaisit sen jatkuvan?
Vaikuttaa lähinnä miesystävältä.Onkohan hänellä uusi ystävänainen,kun ei ole sinua ehtinyt enään tapailla?vähän siltä vaikuttaa.Ja kohtelu on kyllä töykeää..ei oikea ystävä noin käyttäydy.Koita unohtaa tuollainen,ansaitset paremman!
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen nimi Sami
Sukunimen ensimmäinen kirjain?
Laittaisin viestiä kyllä,ja sanoisin,että ystävyytemme on tärkeä ja haluan sen jatkuvan ja että vihdoin tapaisimme.Jos mies ei pahemmin noteeraa niin antaa sitten olla.
Lopettakaa nyt tämä ystäväscheisse. Jokainen tietää, että tiivis yhteydenpito vastakkaiseen sukupuoleen on jonkun näköinen eroottisen suhteen viritelmä, tai sitten hyväksikäyttöä. Joko mies saa seksiä ja nainen toimii terapeuttina miehen ongelmille (yleensä parisuhde) tai toisinpäin. Eli nainen vuodattaa miehelle ongelmiaan ja mies kuuntelee,koska ajattelee että kohta naisen haarat aukeavat.
Ketä kiinnostaa? Opettele yhdyssanat
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt tämä ystäväscheisse. Jokainen tietää, että tiivis yhteydenpito vastakkaiseen sukupuoleen on jonkun näköinen eroottisen suhteen viritelmä, tai sitten hyväksikäyttöä. Joko mies saa seksiä ja nainen toimii terapeuttina miehen ongelmille (yleensä parisuhde) tai toisinpäin. Eli nainen vuodattaa miehelle ongelmiaan ja mies kuuntelee,koska ajattelee että kohta naisen haarat aukeavat.
Ei välttämättä ole schaissea aina. Minulla oli monta vuotta loistava ystävä naisessa, joka ei ollut minulle viehättävä siinä mielessä. Olin kyllä hänelle aluksi, mutta kun sanoin jossain vaiheessa suorat sanat, että meillä ei tule ikinä olemaan mitään romanttista, hän pikku hiljaa hyväksyi sen. Ystävyytemme parani ja syveni seuraavien vuosien aikana. On toki vieläkin ystävä, mutta nyt toisen avovaimo ja kahden pikkulapsen äiti, joten emme näe toisiamme kovin usein.
Nuorenakin minulla oli naisia ystävinä, kauniita ja haluttavia. Yksi joskus sitten kysyi miksei meistä ikinä tullut pari. Koska tiesin ettei se olisi toiminut pidemmän päälle, ja ystävyys oli arvokkaampi minulle kuin pelkkä seksi heidän kanssaan. Olivat muuten todella tehokkaita wingmanejä, paljon parempia kuin yksikään mieskaveri.
Up