Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun testosteroniarvoni on 30 nmol/l eli se on normaalien viitearvojen aivan yläpäässä

Vierailija
27.05.2017 |

Silti en ole omasta mielestäni erityisen miehekäs. Oikeastaan ainoa selkeä etu, mikä minulla lienee tästä testosteroniarvosta on se, että olen fyysisesti selkeästi vahvempi kuin keskiverto mies samalla treenimäärällä. Minulla ei muuten kasva edes parta kunnolla, vaikka olen jo 23-vuotias.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne on nuorilla korkeita aina, jos ei ole joku väärään sukupuoleen syntynyt?

Vierailija
2/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minulla on selvästi korkeammat kuin ikäisilläni keskimäärin (jtn 20 nmol/l on kuulemma keskiarvo).

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minulla on selvästi korkeammat kuin ikäisilläni keskimäärin (jtn 20 nmol/l on kuulemma keskiarvo).

AP

No ole tyytyväinen. Ehkä sillä on lihasten kanssa jotain tekemistä? Äläkä tuijota liikaa arvoihin, jos ne eivät ole viitteen ulkopuolella. Nyt ainakin tiedät olevasi oikea mies:)

Vierailija
4/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrankasvu on enempi kiinni geeneistä kuin hormoneista. Ole iloinen että saavutat hyvän lihaskunnon keskivertoa helpommin. Tuo testosteronipaljoutesi tulee mahdollisesti auttamaan myös naisten (ja miesten) kanssa: http://www.utu.fi/fi/Ajankohtaista/mediatiedotteet/Sivut/miesten-testos…