Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa sukulaisiani, kaikki ihan hulluja ja omituisia

Vierailija
27.05.2017 |

Onneksi välimatkaa kaikkiin on 600km.

Joka iikka kyttää kaikkea mitä muut tekevät, jatkuva juoruaminen ja joka asiaa kauhistellaan ja pyöritellään vuositolkulla. Muutamia esimerkkejä:

Olin joskus 6-vuotiaana luvannut lähteä tätini kanssa pyöräretkelle. Kun teimme lähtöä, enoni ja serkkuni sanoivat minulle, että lähden heidän kanssaan käärmenäyttelyyn. En oikein osannut pistää vastaankaan, joten myönnyin.
Sitten tätini tuli hakemaan minua (naapurista, välimatkaa ehkä 20 metriä) pyöräilemään. Enoni totesi, että eikun se lähtee meidän kanssa käärmenäyttelyyn.
Tätini loukkaantui ihan silmittömästi, mökötti varmaan kuukauden tuon jälkeen ja jaksaa vieläkin muistutella, miten epäkohtelias hänelle olin. Tapahtumasta on yli 20 vuotta aikaa.

Toinen tapaus oli se, kun olin joskus nuorena sopinut serkkuni kanssa, että matkustan heidän luokseen käymään. Juuri ennen lähtöä silloinen pitkäaikainen poikaystäväni petti minua ja heitti minut ulos yhteisestä asunnostamme. En jaksanut lähteä serkulle ja koitin selittää tilanteen + pahoittelin.
Serkku suuttui minulle eikä puhu minulle tänäkään päivänä. Tapauksesta on melkein 8 vuotta.

Jokaista tekoa ja sanomista kyylätään oikeasti 24/7, viime viikolla vein serkkutytön (eri serkku) viihteelle ja ulos, kun oli käymässä luonani. Serkku on hirveän ujo ja hänen vanhempansa ovat supervanhoillisia ja tiukkoja, serkku on kuitenkin reippaasti täysi-ikäinen (23-vuotias)
Serkku puhui siitä, miten häntä ahdistaa omat vanhempansa. Koitin sitten neuvoa, että kannattaa vaan elää omaa elämäänsä ja olla välittämättä kontrolloivista ihmisistä.

Noh, tuon iltaman jälkeen äitini soittaa minulle kauhistellen, että hän oli kuullut, että minä olin vienyt "pikku*serkun nimi*" juopottelemaan ja olin käskenyt kapinoimaan vanhempiaan vastaan.

Siis ihan oikeasti, serkku ei ole mikään kehitysvammainen tai lapsi. Nyt minä olen suvun puheenaihe nro 1, miten olen tälläinen ajattelematon ja epäkohtelias ihminen, kun olen lapsesta saakka ollut sellainen. (viittaus täticaseen)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään tykkäisi, että kilttiä ja ujoa tytärtäni raijataan baareissa. Haluan että opinnot sujuvat ja tuon ikäisellä bilettäminen lähtee helposti käsistä.

Vierailija
2/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla välittämättä tai olla tekemättä niiden kanssa. Onhan tuo aika rasittavaa kun olet puheaiheena... 😓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heihin myös henkinen 600 km etäisyys ja anna höpinöiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
4/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Minulla oli isotädit käymässä (vanhempani lykkäsivät ne minun luokse kun eivät halunneet hotelliin ja minullahan on tilaa) ja olen yhä koko suvun juorujen kohteena. Ollessani töissä, tädit olivat penkoneet laatikoitani ja löytäneet vibran, mustat rintsikat joissa on kaarituet (ajatella!) ja vielä korsetinkin. Olen siis tietenkin moraaliton prostituoitu. Baarikaapissa oli vodkaa, giniä, rommia ja mitä nyt baarikaapissa yleensä on. Olen siis myös juoppo. En jaksa välittää ja jos vielä haluavat tulla kyläilemään, aion ostaa jostain eBaystä piiskoja, bondageköysiä ja ehkä jonkun XXL-anustapin. Sellainen lateksipuku vois kans olla!