Miksi te haukutte miehiänne täällä?
Mulla ei tulis mieleenkään alkaa täällä haukkumaan miestäni. Kyllä meillekin tulee riitoja ja ärsytyksiä, mutta ne hoidetaan meidän välillä eikä netissä ruotimalla.
Mieheni on mulle paras kaverini, elämän kumppani ja ystävä ja ennen kaikkea aviomieheni jota rakastan ja ketä kohtaan olen lojaali.
Suurin loukkaus häntä kohtaan olisi tulla tänne tai muuallekaan nettiin haukkumaan ja moittimaan häntä. Katsokaa peiliin ja miettikää miltä tuntuisi jos oma henkilökohtainen riitatilanteenne löytyisi netistä puolisonne kirjoittamana ja täynnä haukkumasanoja sinusta!
Kommentit (6)
En ole kertaakaan haukkunut miestäni täällä, koska minun ei tarvitse. Sen sijaan olen kehottanut ei-niin- hyvissä parisuhteissa olevia naisia miettimään miksi he ovat niissä parisuhteissaan ja ottavat vastaan huonoa käytöstä vaikka sitä ei tarvitsisi tehdä. Usein kaltoinkohdellut naiset myös kaipaavat ulkopuolisten näkemystä siitä onko käytös ok koska he ovat olleet sen kohteena niin kauan että käsitys normaalista toimivasta parisuhteesta on kovin hämärtynyt. Uskoakseni ainakin osa miehensä ei-toivottavaa käytöstä täällä ruotinut on palautteen perusteella voimaantunut niin että on voinut jatkaa elämäänsä ilman tätä miestä joka häntä huonosti kohtelee.
Onnittelut siitä että sulla on toimiva parisuhde. Pyydän sulta ymmärtämystä niille joilla ei sellaista ole. Ymmärrän toki että sieltä toimivaparisuhde-sangon pohjalta katsottuna maailmankuvasi on kovin kapea. Sen julkituominen tällä aloituksella ei toki ollut ihan fiksua sinulta.
Me haukuttiin "exän" kanssa netissä julkisesti toisemme :D Tosin en tiennyt että me seurusteltiin mutta selvisi sen tappelun aikana että hän luuli niin :p
No parempi se on kai täällä anonyymisti haukkua, kuin facessa. Ja jos johonkin pitää se purkaa jos ei ole kavereita joille puhua oikeassa elämässä. Tämä virtuaalitodellisuus nyt on tälläistä. Osa miehiä haukkuvista naisista ei ole naisia laisinkaan, vaan miehiä tai jopa jonne-poikia. Tai katkeria vanhojapiikoja jotka tylsistyttyään yrittävät keksiä provoja.
Minulla on hyvä mies. Hän on sielunkumppanini ja olemme yhdessä elämämme loppuun asti. Mies ei ole täydellinen eikä pyhimys, joten hänellä on tapoja, jotka ärsyttävät minua. Välillä puran täällä ärtymystäni, kun en viitsi jatkuvasti samoista asioista sanoa. Vertaistukea on hyvä saada ja muiden kommentteja lukiessa huomaankin, että pahemminkin voisi olla.
En ole itsekään täydellinen, joten suon miehelle mielihyvin, että hän kirjoittaa tänne minun ärsyttävistä tavoista. Miehet saisivat enemmänkin tehdä vastaavia ketjuja vaimoistaan, mutta enimmäkseen täällä sinkkumiehet huutavat miesvihasta vaikka jokainen nainen kirjoittaa omasta miehestään jonkun asian.