Kaveri tuli mökkisaunaan kokouimapuku päällä, kaikki muut olimme alasti
Meitä oli viiden hengen naisporukka. Muut olivat ihan luonnollisesti alasti vaikka osalta ylikiloja löytyykin. Hoikka kaveri tuli kuitenkin saunaan sellainen lyhytlahkeinen selänkin peittävä kokouimapuku päällä. Oli vähän vaivaannuttava tunnelma.
Kommentit (45)
Mitä vaivaannuttavaa tuossa nyt on? Joillakin nyt vaan on eri käytännöt ja tottumukset saunomisen suhteen.
Hemmetin ärsyttäviä tällaiset. Onkohan jotakin salattavaa..
Vierailija kirjoitti:
Munat haarojen välissä..
Minulla on kaveri, jolle on tehty kolme sydänleikkausta, joten rintakehässä on valtavia arpia. Laittaa vähän vieraammassa porukassa peittävän uimapuvun päälle, ettei tarvitse kuunnella uteluita, päivittelyä ja voivottelua joka hemmetin saunakerta.
Mitä se haittaa, jos uimapuku peittää selänkin? Pitäisikö olla pikkupikkubikinit, jotta asia olisi ok?
Ehkä ei halua ajella intiimialuettaan. Ehkä tulee tulehduksia tai muuten vaan ei kiinnosta. Laittaa lahkeellisen puvun, ettette silmäilisi arvostelevasti.
Mitä sitte? Miks haittas?
Niin minäkin olisin tullut tai mieluiten olisin jättänyt tulemasta ollenkaan.Jokainen tavallaan?
Mikä ihmeen pointti on siinä, että pulleammat oli alasti ja tämä uimapukuun sonnustautunut oli hoikka? Olisiko ollut hyväksyttävämpää toisinpäin?
O_o Me ollaan kyllä mökillä saunottu erikseen eikä yhdessä. Koen omituiseksi käydä kimppasaunassa,etenkin jos sellainen pieni, missä istuskellaan sitten kiinni toisissaan.
Kaikki eivät suhtaudu alastomuuteen samalla tavalla. Teki miten päin vain, tilanne on aina jollekin vaivaannuttava. Jos kaveri pakotetaan alasti saunaan, on tilanne vaikea hänelle, jos hän tulee uimapuku päällä, muut kiusaantuvat. Tässä ei voi voittaa. Ainoa vaihtoehto kaverille, mikäli uimapukua ei suvaita, on jättää saunareissu väliin, mikä ei sekään kuulosta kovin reilulta.
Mielestäni olisi aika tapakulttuurin jo muuttua niin, että sekä yksityisissä että julkisissa saunoissa saisi kukin olla niin kuin haluaa. Mitä tulee hygieniaan (kun joku sen kuitenkin mainitsee), ei muuallakaan maailmassa saada mitään tauteja saunoista ja höyryhuoneista, vaikka niissä oltaisiin uimapuku tai pyyhe päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei halua ajella intiimialuettaan. Ehkä tulee tulehduksia tai muuten vaan ei kiinnosta. Laittaa lahkeellisen puvun, ettette silmäilisi arvostelevasti.
Tuota... mistä lähtien karvat alapäässä on arvostelun aihe, sehän normaalia, kun taas ajeltu alapää ei ole?
Kyllä mua huvittaa enemmän nämä ajellut alapäät kuin normaalit aikuisen naisen alapääkarvat. Mun mielestä aikuisen naisen tai miehen karvattomat intiimialueet ovat groteskin näköiset ja en ymmärrä kuinka joku haluaa, että koko värkki näkyy kaikille.
Itse olisin kyllä repinyt siltä se uimapuvun päältä. Tarkoituksella yritti sitä pitämällä vinoilla ja pilkata teitä muita, että oletta läskejä.
Miksi tämä oli teille ongelma? Hän osallistui sillä tavalla kuin koki itselleen luontevaksi ja te siten kuin te koitte itsellenne luontevaksi. Olisiko ollut parempi, että hän olisi jäänyt saunakamariin istuskelemaan siksi aikaa? Vai olisitteko jostain syystä nimenomaan halunneet nähdä hänet alasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munat haarojen välissä..
Hittoako sekään olisi muille kuulunut? Kyllä ihmiset pienistä asioista saavat ongelmia aikaiseksi.
Saunaan tullaan alasti ja piste. Kaikki yhdessä. Ei pidä alkaa salailemaan..
Tippuri leviää juuri noiden uima pukujen välityksellä. Mieheni sai sen koska uimahallissa oli tietyt henkilöt saunassa uima housut jalassa.
Mä en koskaan ole ajatellut, että se alastomuus olisi joku tärkeäkin asia siellä saunassa, vaan yhdessäolo.
Vierailija kirjoitti:
Saunaan tullaan alasti ja piste. Kaikki yhdessä. Ei pidä alkaa salailemaan..
Näin se vaan on! Kyllä normaalin ihmisen kuuluu mennä alasti saunaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota... mistä lähtien karvat alapäässä on arvostelun aihe, sehän normaalia, kun taas ajeltu alapää ei ole?
Kyllä mua huvittaa enemmän nämä ajellut alapäät kuin normaalit aikuisen naisen alapääkarvat. Mun mielestä aikuisen naisen tai miehen karvattomat intiimialueet ovat groteskin näköiset ja en ymmärrä kuinka joku haluaa, että koko värkki näkyy kaikille.
Kumpikin on ihan normaalia. Miksi huvitut kenenkään alapäästä tai haluat niitä tuijotella? Kasva aikuiseksi ja anna muiden olla rauhassa sellaisia kuin haluavat.
Kaikki eivät halua olla alasti edes oman sukupuolen edustajien seurassa.
Hyvin yksinkertaista.