Pian alkaa menemään 700 euroa kuukaudessa taivaan tuuliin
Kun joutuu alkaa maksamaan vuokraa. Harmittaa aivan kamalasti.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jostain sen vuokraisännänkin on Karibian lomansa ansaittava.
ihan röyhkeitä!!1 niiden pitäis antaa mun asua ilmatteex niide asunnos!!!1 tän takii vihaan kapitalismii!!!
Mulla ei harmita. Pääsen kohta tästä omistusasumisesta ja velvotteista vuokralle.
Älä tuhlaa turhaan. Ole asunnoton.
Niin. Näissä Suomen ilmasto-oloissa en kyllä itse pidä kattoa pään päällä suoranaisena turhuutena.
Mutta tietenkin se on makuasia. Jos sinä pidät, niin meillähän on onneksi jokamiehen oikeus. Sinne vain teltta pystyyn jonkun kuusen juurelle ihan ilmaiseksi.
Eihän se taivaan tuuliin mene! Vastineeksi saat asunnon käyttöösi, vai?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Näissä Suomen ilmasto-oloissa en kyllä itse pidä kattoa pään päällä suoranaisena turhuutena.
Mutta tietenkin se on makuasia. Jos sinä pidät, niin meillähän on onneksi jokamiehen oikeus. Sinne vain teltta pystyyn jonkun kuusen juurelle ihan ilmaiseksi.
Ei sitä perheen kanssa niin voi tehdä. Harmittaa vaan kun joutuu luopumaan omistusasumisesta ja asumaan loppuelämän vuokralla.
No, onneksi sen vuokran maksaa joku muu kuin sinä. :)
Miksi joudut luopumaan omistusasunnostasi? Vaikka se on huomattavasti halvempaa kuin vuokralla asuminen.
Aruballa varmaan pystyisi asumaan edullisesti teltassakin. Lämmintä piisaa ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joudut luopumaan omistusasunnostasi? Vaikka se on huomattavasti halvempaa kuin vuokralla asuminen.
Joudun vaan ja ihan itse maksetaan a sumisemme.
Villi veikkaus: mies ei korjaa talon kosteusvaurioita. Ihan itse maksaminen = mies maksaa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus: mies ei korjaa talon kosteusvaurioita. Ihan itse maksaminen = mies maksaa ihan itse.
Yhdessä maksamme. Käyn töissä kuten mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Jokamiehenoikeudella ei voi leiriytyä, pitää olla maanomistajan lupa tai oma kuusenalus.
Ai sulla on nykyään työpaikka? Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Tai vaikka Esplanadille jonkin mielenosoituksen turvin.
Vierailija kirjoitti:
Kun joutuu alkaa maksamaan vuokraa. Harmittaa aivan kamalasti.
Sulla on aina olemassa mahis asua sillan alla. Se 700 euroa on vain maksamasi korvaus jonkun toisen omistaman asunnon käytöstä joten et sinä tyhjästä maksa.
Ota postilokero ja muuta itsesi asunnottomaksi. Säästät sen 700€?
Vuokra-asuminen on minusta aliarvostettua. Molemmista kokemusta. Vuokra-asunnossa on yleensä toimiva huoltoyhtiö, joka hoitaa sun asunnon kun, joku paikka menee rikki. Omistusasujan pitää olla hieman McGyver tai rahakas, jos ne kaikki huoltopalvelut pitää erikseen ostaa.
Luulin otsikosta, että aloitat jonkun laskuvarjohyppyharjoituksen tms.
Vuokranantaja joutuu maksaa kiinteistönhoitokuluja (jätemaksut, kiinteistöhuolto, remonttilaina yms).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan röyhkeitä!!1 niiden pitäis antaa mun asua ilmatteex niide asunnos!!!1 tän takii vihaan kapitalismii!!!
Ei ilmaiseksi mutta vuokrille pitäisi asettaa vuokrakatto.